آرشیدا عشق مامانی و باباهی آرشیدا عشق مامانی و باباهی ، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 8 روز سن داره

☺☻آرشیدا خورشید آریایی☺☻

تولد دو ماهگی من (عکس)

1390/9/11 15:18
نویسنده : مامان آرشیدا
2,971 بازدید
اشتراک گذاری

من دیشب دو ماهمه شدم و ...

بابایی و مامانی یه عالمه خوخشالند چه من دارم بزرگ میشم حالا دیجه شب ها خدود ٥ تا ٦ ساعت رو راخت میخوابمخواب . مامان و بابایی مو کامل میشناسم وختی بابا صدام میکنه سرم رو برمیگدونم اونم کلی بوسم میکنه ماچ. منم براش دست و پا میزنم و غان غان میکنم. وختی هم مامان شیرم میده تو چشم هاش نگاه میکنم اونم خی قربون صدقم میره بغل. دیشب هم تیف کدم کلی رفتیم بیرون گشتیدیم بعدش خم لفتیم شام پیتزا خودیم البته من عصاره شو (شیر مامانی) خودم خوشمزه.

اینم عسک های دیشبم قبل لفتن

اینم عکس آخر پرنسس ناز نازی ما

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان آروین
11 آذر 90 15:41
دو ماهگیت مبارک عزیزم قربونت برم ایشالا 120 ساله بشی آپم خوشحال میشم به ما هم سر بزنید
مامان ترمه
11 آذر 90 17:32
تو هم برای خودت کم عسلی نیستیا ماشاا
مامان معين
12 آذر 90 10:37
سلام عزيز دلم كه از فلش دوربين چشمات رو اينقدر باز كردي ، دوستت دارم انشاا... هميشه خوشحال و سرزنده باشي
مامانی وروجک
12 آذر 90 11:58
@};تولد دو ماهگی ت مبارک ارشیداجون مامان ارشیدا من لینکتون کردم خوشحال میشم شما هم منو لینک کنید
مامی تینا جون
1 بهمن 90 22:21
مسیییییییییی مامان آرشیدا جون.نی نی شما هم خیلی نانازه