آرشیدا عشق مامانی و باباهی آرشیدا عشق مامانی و باباهی ، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 9 روز سن داره

☺☻آرشیدا خورشید آریایی☺☻

آرشیدا و پل معروف اهواز (عکس)

1390/9/6 13:44
نویسنده : مامان آرشیدا
2,389 بازدید
اشتراک گذاری

این اولین باری بود که من لفتم پارک اما ...

جمعه که بابایی خونه بود ما رفتیم پارک. من عاشق پالکم و کنار لودخونه بابایی و مامان کلی عکس ازم گرفتند اما من بیشترش لالا بودم توی هوای سرد وقتی یک پتو گرم دورت باشه و توی بغل بابایی یا مامانی باشی لالا خلی حال میده بغلبرا شام هم که من بغل مامانی بودم که داشت شاورما میخورد از زیر سامببیجش چکید لو دستم منم دستم کدم دهنم و مالاچ مولوچ شلو کدم به خولدن هورا که مامان یه دفعه متبجه شد و دیجه نگذاشت بخورم سوال چرا؟؟؟!!! بعدش خم با مامان و بابا رفتیم یه کتاب فلوشی بزگ مامان برام کتاب های تقویت هوش نوزاد لو خرید که من عاشقشونم  هل روز عسکش لو میبینم بعد لفتیم بابایی یه کلاه صورتی خلگوشی برام خرید ممنون مامانی بابایی ماچ

ایم عسکم کنار پل معروف اهواز (پل سفید)

اینم پل سفید

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مهتاب
6 آذر 90 13:34
سلام عزیزممممم چه دختر خوشگلی داری خدا واست نگهش دارهههه اگه دوست داشتی لینک ما رو بزار تو وبلاگش www.ninicity.ir
dp
6 آذر 90 20:17
سلام . ضمن آرزوی موفقیت و سلامتی برای شما و دلبند عزیزتون . وبلاگ ملیسا خانم به روز شد. منتظرتون هستیم . ما رو هم از نظرات خودتون محروم نکنید .
مامان آرشیدا قند عسل
6 آذر 90 23:52
ای قلبون تو که اسمت هم اسم ناناز منه تو خیلی گلی هان ما با شما دوساعت فاصله داریم چقدر خوشجل خوابیدی نفسی
تینا
8 آذر 90 14:41
چه دخمل نازی چه اسم قشنگی
مامان نیاز
8 آذر 90 14:55
سلام دخمل نازی داری و همینطور اسم قشنگی هم داره از وبت لذت بردم
مامانی وروجک
8 آذر 90 16:28
سلام خوشگل خانم چه ناز خوابیدی گلم
مامان پویان
8 آذر 90 22:46
سلام چه دختر نازی ماشاالله عکسها هم خیلی قشنگه
ستاره آسمونی
10 آذر 90 15:42
عزیزم تو خیلی نازی حتما با کیانای من دوستای خوبی میشین