آرشیدا عشق مامانی و باباهی آرشیدا عشق مامانی و باباهی ، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 9 روز سن داره

☺☻آرشیدا خورشید آریایی☺☻

واکسن دو ماهگی

1390/9/12 12:45
نویسنده : مامان آرشیدا
2,686 بازدید
اشتراک گذاری

امروز صبح زود که از خواب بیدا شدم...

شیرم رو که خودم یه بوس از مامانی گلفتم و آلوم چشم هام لو بستم که ادامه خوابم لو بلم مامانی گفت آخه سوال بعدش هم ددی که میخواست بله سر کار اومد بوسم کد اونم گفت آخی به مامانی گفت امروز باید ببریش برا واکسنش دیگه؟ ماما هم گفت آره

واسکن دیجه چیه؟؟!!! چند ساعت بعدش که بیدا شدم دیدم ماما داره لباس هام رو عبض میکنه جانمی میخوایم بلیم دد تشویق. مامانی که زنگ زد بلا تاسکی جفت خانه بهداشت میلیم.آ قای تاسکی هم گفت آخه دالین میبرین واسکنش بزنین؟ مامانم هم گفت چاره ای نیست! ناراحت.

منم هم بخش جفتم آقای تاسکی دایم میلیم دد نیشخند. پیاده که شدیم مامان بلدم یه جایی پل از بچه کوچولو مثل خودم اما یه اتاگی بود بچه کوچولوها که ازش میامدند گیه میکدند چلا؟؟سوال . مامانی بلدم تو یه اتاگ دیجه یه خانم خلی مخلبون منو از مامان گلفت منم بلاش خندیدم گف وای شه دخمل خوشکل نازی بعدش هم  جفت وزنش ٥٣٠٠ قدش ٥٥ دور سرش ٣٩ همه چیزش عالیه بعد هم تاریخ زد بلا دو ماه دیجه که باز ماما بیاردم.

بعدش لفتیم توی همون اتاگه که نی نی ها توش گریه میکدند مامان آروم تو گوشم جفت مامانی بلا اینکه بزرگ شدی مریض نشی باید واکسن بزنی گلم بعدش هم دو تا واسکن وخشتناک بخم زدند حالا فهمیدم چلا نی نی کوچولوها اونجا گریه میکدند بعد مامان از داروخانه قطه آسامینفون خلید داد خودم اون موقع تا خالا هم بغل مامانی دالم جیغ میزنم گریه. آخه خلی درد داشت.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

تینا
12 آذر 90 19:50
آخی الهی ... واکسن خیلی بده قربونت برم ایشالا زود خوب شی
هدی
13 آذر 90 9:38
سلام خانمی دو ماهگی دخملت مبارک بی وفا شدی هاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااان به ما سر نمیزنی..... طناز من که اصلا واسه واکسنش گریه نکرد همش خواب بود به خاطر قطره ها.... البته واسه اولین بار بود که قنداقشم کردم تا پاشو تکون نده....
هدی
25 آذر 90 14:40
سلام خانومی کجاییییییییییییییی؟ چرا از دخملی عکس نمیزاری؟؟؟؟ چند روزه بد جور تو فکرتونم
مامان خورشيد
27 آذر 90 13:51
مي خواستم براي پست مسافرت پيغام بزارم كه فعال نبود. الهي هميشه به گشت و مسافرت. عكس آرشيدا خانم هم فوق العاده است.