آرشیدا عشق مامانی و باباهی آرشیدا عشق مامانی و باباهی ، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 7 روز سن داره

☺☻آرشیدا خورشید آریایی☺☻

دلم میخواد بیام ببینم دنیا چه شلکیه؟؟؟!!!!.....

1390/8/8 12:44
نویسنده : مامان آرشیدا
2,187 بازدید
اشتراک گذاری

همه فرشته ها اینجا میگند اگه آدم خوبی باشی دنیات خیلی گشنگه...

فکر کنم این هفته آخری باشه که توی دل مامانی ام جام خیلی تنگ شده دشتمو دراز میکنم میخوره این بر شچم مامانی پام رو دراز میکنم میخوره اون بر شچم مامانی خلاصه دوست دارم بیام اول تا یکمی جام راخت تر بشه بعدش هم ببینم اصلا این دنیایی که مامانی وبابایی خی میگند و تعریف میکنند چه شلکیه؟ این خورشید که مامانی همش به من میگه خورشید خونه ما خورشید زندگی ما چه شلکیه؟ ماه و ستاره که مامان سی دی خاله ستاره رو برام میذاره چه شلکیه؟ دریا و آسمون آبی چه شلکیه؟ مامانی و بابایی مهربونم چه شلکیی اند؟ دیجه این گل های خوکشل و پروانه ها جوجه ها پرنده ها ماهی ها چه شلکی اند؟ دیجه تمام دوستام مثلا مهسا خاله مریم, مهجبین, مهتا, بهار, مهین, عرفان, غزل و ستاره کوچولو, ماهان, مجید, مهرشاد و پارمیس و... چه شلکی اند؟؟؟ خلاصه خمه چیزایی که مامانی تهریف میکنه رو ببینم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)