آرشیدا عشق مامانی و باباهی آرشیدا عشق مامانی و باباهی ، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 9 روز سن داره

☺☻آرشیدا خورشید آریایی☺☻

جشن تولد 4 ماهگی من (عکس)

1390/11/15 22:02
نویسنده : مامان آرشیدا
4,076 بازدید
اشتراک گذاری

پنجشنبه یه عالمه مخمون اومد خونمون و بابایی هم یه کیک گنده بلام خریده بود و ...

 

تولد چهار ماهگی آرشیدا کوچولو

پنجشنبه یه عالمه مخمون اومد خونمون و بابایی هم یه کیک گنده بلام خریده بود و مهمون ها که اومدند هل کدومشون میومدند و لپ منو میکشیدند و بوس میکدند منم یه عالمه غریبی کدم و یه عالمه گریه کدم و از بگل مامانی تکون نخودم اجه هم مامانی میذاشتم زمین بازم گلیه میکدم حتی بغل بابایی هم نمیلفتم تا اینکه شیر خولدم و خوابم بلد وقتی بیدار شدم که مامانی داشت لباسم رو عبض میکلد وقتی اومدم توی سالن یه چیچ خوکشل سفید صولتی که روش نبشته بود for our baby girl که یعنی برای دخمل کوشولوی ما وسط میز بود توی دست بشه ها هم فشفشه و خلاصه منم دیدم دیجه خیلی زشته جه گلیه کنم تازه از لباسم خیلی خوشم اومد و خمش نگاهش میکدم تازه اصلا به من از اون کیک خمشزه ندادند منم خوب دستم رو میخولدم

 

 

آرشیدا بغل مهجبین و مهتا و بهار

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

بابای آرشیدا کوچولو
15 بهمن 90 22:10
کشمش من بخورمت
نانازیا
16 بهمن 90 0:35
سلام ازتون دعوت می کنیم کوچولوتون رو در قرعه کشی افتتاحیه سایت نانازیا شرکت بدین. آرزوی سلامتی و شادابی برای خودتون و کوچولوتون داریم نانازیا www.nanazia.ir
مامان الینا
16 بهمن 90 14:22
تولد تولد تولدت مبارک هززززززززار ماشاالله به این نینی گلی
الينا گلينا
17 بهمن 90 10:33
چهار ماهگيت مبارك خورشيد خانوم
مامان نسترن
17 بهمن 90 13:16
عزیز دلم ....قربونش ماشاا... به شما عروسک خوشگل.مبرک باشه عزیزم 4 ماهگیت
مامان خورشيد
18 بهمن 90 13:59
مباركه. الهي هرچه زودتر اين عروسك توي تولداش برقصه و همه ضعف كنن براش.
ستاره آسمونی
21 بهمن 90 10:46
مبارکه مبارک اگه بهت کیک ندادند به جاش مامانت بعدا بهت شیر کیک (یعنی شیر با طعم کیک) بهت میده
مادر آیاتای
4 اسفند 90 14:05
سلام من عاشق اون جوراب شلواری گل گلیت شدم آرشیدا خانوووم. بیا با مامانی پیش ما و با آیاتای دوست بشید. شما توی کدوم شهر خوزستان زندگی می کنید؟
سمیه
4 اسفند 90 16:39
سلام وبلاگتون عالی هست میخواستم اگه میشه تبادل لینک کنیم ممنون بهم خبر بدید