آرشیدا عشق مامانی و باباهی آرشیدا عشق مامانی و باباهی ، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 9 روز سن داره

☺☻آرشیدا خورشید آریایی☺☻

صحبتهای یه مامان و بابای دلسوز با دخملشون که میخواد زود به دنیا بیاد

1390/6/21 1:07
نویسنده : مامان آرشیدا
1,951 بازدید
اشتراک گذاری
از اونجا که من خی به مامانی ضربه میزدم و دوست داشتم زودتری به دنیا بیام اما نمیدونم چرا بابایی و مامانی اینقدر ناراحت بودند. به بیمارستان که رسیدیم مامان که رفت باز خانم ماماهه منو چک کنه خی محچم شکم مامانی و من رو فشا داد منم محکم هی شکم مامانی خودم رو سف میکردم هی خسته میشدم بعد هم به مامانی گفت که امشب مامانی لالا کنه بیمارستان فردا هم شچمش رو پاره کنند(سزارین) تا من رو در بیارند تازه بذارند توی دستگاه بعد مامانی رفت تا فرم بستری رو بده بابایی. همون موقع مامانی دو تا خانم رو پشت در اتاق نی نی ها دید که داشتند گریه میکردند که بچه هاشون توی دستگاه بودند که به مامانی گفتند برو استراحت کن فقط تا نی نی کامل به دنیا بیاد نه با یه ریه ناقص با یه هزینه شبی 400 هزار تومانی . مامانی هم اومد به بابایی جریانا رو گفت بعد هر دوتاشون نشستند صندلی با من منطقی صحبت کردند گفتند ببین آشیدا خانمی خیچ خبری یا عجله ای نیست عدیدم همه چیز آرومه دو هفته دیجه حداقل باید صبر کنی. منم چون بابایی و مامانی رو خیلی دوست دارم قبول کدم دیجه( بین خودمون باشه من دیدم اخه باباهی بخواد شبی 400 بده دو هفته اش میششه خدودا 6000 میلون آخه باباهی گناخ داره ) .مامانی هم رفت به خانم ماماهه گفت دوست ندارم دخمل ام نارس به دنیا بیاد اونم زنگ زد دکتر مامان که دکتر یه عالمه آمپول داد مامانی و گفت استراحت مطلق مامانی باباهی هم اومده خالا پیش مامانی تا بعدا مامانی مامانی خم بیاد منم محچم دوباره چبسیدم شچم مامان تا برسم....
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان معين
21 شهریور 90 14:29
آرشيداي گلم ، بيرون هيچ خبري نيست فقط يه فاصله كوچولو بين مامانت و خودت پيش مياد پس صبر كن و بموقع بيا بيرون و قدر اين لحظات زيبا رو بدون. فقط اينو بگم كه ما رو بي خبر نذاري من خيلي منتظرتم تا ببينمت گلم . مواظب خودت و مامان نازت باش .
آیهان فرمانروای ماه
28 شهریور 90 21:39
سلام آرشیدا خانوم گل، چه اسم خوشگلی داری. مرسی که به قصر ما توی ماه قدم رنجه کردی. منم شمارو سیتی زن ماه کردم. راستی، چه عجله ای داری بیایی بیرون؟ من که جام خوبه. مامانم کارم نداشته باشه تا چند ماه همینجا می مونم و بازی میکنم. تو هم بمون دور هم باشیم بازی کنیم. به موقع می ریم تو دنیای آدم بزرگا. خببببب
مامی یلدا
21 آبان 91 15:50
عسیسم خیلی بامزه بود.دوست دارم همه پست هات رو بخونم