آرشیدا عشق مامانی و باباهی آرشیدا عشق مامانی و باباهی ، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 8 روز سن داره

☺☻آرشیدا خورشید آریایی☺☻

به نظرتون من چه شلکی ام؟؟؟

1390/8/8 11:27
نویسنده : مامان آرشیدا
3,000 بازدید
اشتراک گذاری

دوست دارم بدونم وقتی که به دنیا میام بدونم چه شلکی ام ...

مامانی و بابایی می گن سلامتی من از همه چی مهمتره براشون اما من دوست دارم بدونم چه شکلی ام؟ آخه خاله عمه دایی عموهام خیلی جورواجورند! مثلا مامانی سفید با موی قهوه ای روشن و صاف چشم های سبز بابایی خوش تیپ سبزه چشم ابرو مشکی خاله مریم گندمی عمه مریم سبزه خاله زری سفید با موی بلوند لخت و چشم آبی عمه زری سفید سفید چشم عسلی با موهای فر قهوه ای دایی رضا سبزه دایی معین سفید چشم آبی عمو مسعود سفید چشم عسلی و عمو محسن کپی باباییه حالا به نظرتون من چه شلکی ام؟؟؟؟

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان آروین
17 شهریور 90 14:23
سلام ممنون از اینکه به ما سر زدید منم لینکتون کردم
نانی
18 شهریور 90 0:54
ماشااله با این همه فامیل خوشگل حتما آرشیدا جون هم خوشگل و ناز میشه دیگه مهم اینه که سلامت باشه پیش ما هم بیاین
آرشیدا
20 شهریور 90 1:16
خاله نانی ممنون از مهربونی تون دوست دارم بیام سرت بزنم اما آدرست رو ندارم
عمورضا
20 شهریور 90 13:22
خیلی ملوس و ناز، تازشم یه جوراب راه راهی صورتی و سفید پاته!!
عمورضا
20 شهریور 90 13:27
طبق گفته های تو به اینصورت میشه: مامانی+بابائیxعموها/خاله زری-دایی رضا+عمو محسن=قدر مطلق عمو محسن! نه نشد! خیلی کوچولو موچولو میشی! صبر کن دوباره! مامانی+بابائیxدایی رضا/خاله زری-عمو محسن+عمو محسن=جذر خاله مریم اصلاً به من چه! خودت به دنیا بیا ببینیم چه شکلی میشی، اما مطمئنم جوراب راه راهی صورتی و سفید پاته