آرشیدا عشق مامانی و باباهی آرشیدا عشق مامانی و باباهی ، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 9 روز سن داره

☺☻آرشیدا خورشید آریایی☺☻

وای دیروز برای اولین بار غلتیدم (عکس)

1390/10/30 22:37
نویسنده : مامان آرشیدا
3,370 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز جمعه (٣٠/١٠/١٣٩٠) رفتیم خونه خانم همسایه مون پای نذری شله زرد ...

 

صدیقه خانم  همسایه مون که خلی دوسش دارم مثل مامان جونم میمونه دیروز مامانی رو دعبت کرد پای نذری شله زرد مامان هم منو برداشت و رفتیم خونشون من که لالا کده بودم ماما منو از کریرم در آورد و  گذاشتم روی تخت تا لالا کنم و خودشون لفتند بیرونا منم که یه چرتی زدم از خواب بیدا شدم دیدم خیشکی کنارم نیست این بر رو دیدم اون بر رو دیدم اما خیشکی نبود گفتم بذار خودم پاشم برم ببینم شه خبره یه تچون دادم به خودم و یه چخی زدم اما دیدم نمیشه گیل افتادم جفتم إ هیشجی نیس به دادم برسه دیدم نه خبری نشد دستم دیجه دد گیفته بود بلند تل جفتم إ إ اما نمی خواستم از خودم ضعف نشون بدم  اصلا گیه نکدم تا بلهخله صدیگه خانو اومد تو اتاگ دوید بغلم کد و بلند جفت وای مامانی خم پشت سرش دوید تو اتگ و منو گلفت و مامانی کلی بوسم کد و گف این ابلین غلت آشیدا بود منم یه لبخند معصوم زدم تو دلم جفتم خب اجه میدونستو اینگد دوست داری بغلتم زودتل این کارو میکلدم مامانی. بعد که  لفتیم بیلونا صدیگه خانم یه چیز شیلین خومشزه زلد رنگ داد خودم منم تا چند دگیگه لب و دخنم رو خولدم خلی خومشزه بود بعد بلا بابایی هم آوردیم بابایی هم خلی خوشش اومد مامان خم جلیان غلتیدنم رو بلا بابایی تعلیف کرد.

آرشیدا در حال غلتیدن    

 

شله زرد خوشمزه که مامانی قرار بود تزیین شون کنه اما من اجازه ندادم.صدیق خانم هم خودش تزیین شون کد مژه. إ مامان خودمه خشته میشه خب قهر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان آرشیدا کوچولو
1 بهمن 90 16:21
ای که مادر به قربون اون دست و پای کوچولوت بره که اینقر سعی میکنی بغلتی عاشقتم دخترم
هدیه جووووووووون
1 بهمن 90 17:05
سلام ای جوووووووووووونوم ماشالاااااااااااااااااااااااااا
dp
1 بهمن 90 18:36
سلام . وبلاگ روزنگار دختر زیبا و قشنگ بنده با موضوع : واکسن چهار ماهگی ملیسا خانم به روز شد . خیلی خوشحال میشم اگر با اومدنتون ، سری به کلبه یگانه دخترم ، ملیسا بزنید و با نظرهای پر از مهر و محبتتون ، یادگاری از این روزهای طفولیت ملیسا جان به ارمغان بیارید . بی صبرانه منتظر حضور شما هستیم . در ضمن وبلاگتون زیباست . بهتون تبریک می گم .
شيوا مامان پارسا و پري ناز
1 بهمن 90 20:15
خدا نگهدارش باشه به ما هم سر بزنيد
حدیث
1 بهمن 90 22:07
مرسی مامان خانوم تبریک واسه غلتیدنت آرشیدا خانوم (چه اسم قشنگی)
نرگس مامان ساینا
1 بهمن 90 22:54
وای خدااااا. چه عکسی گرفته مامانش. مبارکههه غلتیدن آرشیدا جون.
هدی
4 بهمن 90 22:55
سلام خانومی به سلامتی انشالله.... ماشا الله بزرگ شده دیگه..... واس خودش خانووووووووووووووووووومی شده دخملت... بوووووووووووووووووووس مخکم
مادر آیاتای
4 اسفند 90 14:07
خوش به حالتون. خدا قبول کنه. چه شله زردی... دلم خواست.امروز درست می کنم...