آرشیدا عشق مامانی و باباهی آرشیدا عشق مامانی و باباهی ، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 9 روز سن داره

☺☻آرشیدا خورشید آریایی☺☻

اولین دیدار با پدر بزرگ بابایی (عکس)

1390/10/22 21:25
نویسنده : مامان آرشیدا
3,046 بازدید
اشتراک گذاری

باباجون که موقع به دنیا اومدنم خارج از کشور بود یکشنبه به ایران برگشت و ...

باباجون که موقع به دنیا اومدنم خارج از کشور بود یکشنبه به ایران برگشت و مستقیم اومد اهواز خونه ما و مامان جون هم از اصفهان اومد آخه بابایی من اولین بچه شونه و من هم اولین نوه پسری باباجونم وای که باباجون چگد لباس خوکشل بلام آورده باباجون تا از راه اومد منو بغل کرد و از خوشحالی گریه کرد مامانی هم فیلم گرفت تا بزرگ شدم ببینم خلاصه این چند روز من همش بغل باباجون ومامان جون بودم بابایی هم این چند روز مرخصی گرفته بود و پیش ما بود. باباجون که هم شاعر و هم نقاشه کلی شعر با احساس برامون خوند بعد هم از مامانم تشکر کرد که این نوه خوکشل یعنی من رو براشون آورده و پیشونی مامان رو بوسید مامانی خم دست باباجون رو بوس کرد این چند روز من اینگد برا باباجون و مامان جون خندیدم و باباجون با من بازی کرد که نگو تازه باباجون به من لقب زیبا رو داد و از آروم بودن من خیلی لذت برد.

آرشیدا بغل باباجونش

 

آرشیدا در آغوش باباجون و مامان جون

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان آرشیدا کوچولو
22 دی 90 22:00
قربونت برم مامان که اینقدر خانم و با شخصیتی
عباسی
23 دی 90 19:30
سلام وب پرمحتوا و جالبی دارید.. خدا حفظش کنه کوچولوتون رو خیلی نازنینه و این حس قشنگ شما که براش می نویسید واقعا قابل تحسینه
ستاره آسمونی
26 دی 90 17:52
صر روزگیت مبارک باشه عزیزم. من که جریا ن100 روزگی کیانا رو گفتم. ان شااله برای 120 سالگیش جشن بگیرید.
ملی مامانه میکاییل
15 بهمن 90 12:24
آخی الهی عزیزممممممممم ایشالله که زنده باشن
مادر آیاتای
4 اسفند 90 14:09
عزیزم. با دیدن این عکسها بغضم گرفت. خداوند جمعتون رو همیشه جمع نگه داره.
ل
31 مرداد 91 23:49