آرشیدا عشق مامانی و باباهی آرشیدا عشق مامانی و باباهی ، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 9 روز سن داره

☺☻آرشیدا خورشید آریایی☺☻

برنامه روزانه ی بعد از ظهر تا شب آرشیدا (عکس)

1390/10/17 13:35
نویسنده : مامان آرشیدا
2,787 بازدید
اشتراک گذاری

خلاصه ظهر که میشه من تازه از خواب بیدار میشم شاد و سرحال و ...

خلاصه ظهر که میشه من تازه از خواب بیدار میشم شاد و سرحال و خنده رو خنده. ماما کلی باهام بازی میکنه بوسم میکنه نازم میکنه منم براش کلی اغو بغو میکنم بعد مامان کلی کتاب گصه و شعر میخونه برام و عسکش رو نشونم میده و بعد سی دی خاله ستاره بی بی انیشتن و ... برام میذاره رو لف تاف خودش اما فقط بهم میجه گوش کنم ناراحت میذاره بالا سرم اما وقتی مامی خواسش نیست من یه غلت ماخرانه میزنم و صفحه لف تاف رو نگاخ میکنم وای که چگد عسک هاش گشنگه من عاشق تصبیر هاشم هیپنوتیزم. بعد ماما که میخواد شیرم بده کلی تو چشم های مامانی نگاه میکنم و با انگشت ششت ماما بازی میکنم مامان هم صد تا بوسم میکنه ماچ. بعدش من یک کمی لالا میکنم فکر کنم مامان روی تردمیل ورزش میکنه بعد که میره دوش میگیره و یه روز در میون منم میبره خمام  وای که من عاشگ حمام ام یه عالمه آب بازی میکنم فقط از بامپو (شامپو) بدم میاد نگران موقع آب کشی دیجه اروم میشم و گرسنه دلم میخواد هر چی دم دستم میاد رو بخورم از حولم جرفته تا دست مامانی رو بعدش یه شیر درست و حسابی میخورم سیر که شدم مامان سر تا پام رو چرب میکنه البته با روگن زیتون بعد لباس میپوشوندم و میذاردم تو تختم تو اتاق خودم وای که چگد اتاقم گشنگه من عاشگشم با یه عالمه عروسک رنگی و صدای دلنباز آویز بالا سرم. مامان هم به کارهای خودش میرسه و شام درست میکنه منم تو اتاگم بازی میکنم هر چند دگیگه یه بار مامان میاد یه بوس مخکم میکنه و میره تا بابا از سر کار میاد و وای که شگد بابام مخربون و خوبه به من میجه فبشته کوشولو فرشتهو تا شب با بابا و مامان بازی میکنم بعضی شب ها هم میریم بیرون ها یا هم بلا شام میریم بیرون. ساعت ١٠ شب که میشه هر جاهی که باشیم من لالا میکنم تا فردا صبح و این داستان ادامه داره ...

 

خنده های آرشیدا بعد از بیدار شدن از خواب

 

آرشیدا توی اتاقش

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

ستاره آسمونی
20 دی 90 14:17
کوچولو!!! سر کاری بود!!! همیشه شاد باشی
حسنا سادات
20 دی 90 17:38
وَإِن يَكَادُ الَّذِينَ كَفَرُوا لَيُزْلِقُونَكَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّكْرَ وَيَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِكْرٌ لِّلْعَالَمِينَ دختر نازی دارین.خدا حفظش کنه. خوشحال میشم به وب حسنای منم سر بزنید و اگه دوست داشتین تبادل لینک کنیم. ممنون
حسنا سادات
20 دی 90 17:42
راستی منم اهوازیم
مامان خورشيد
28 دی 90 15:27
تو پست آخر مي خواستم پيغام بذارم كه نميشه. بهر حال واقعا عكس نازيه. با تمام وجود معصوميت رو تو نگاهش ميشه ديد. الهي هميشه بلا ازش دور باشه