آرشیدا عشق مامانی و باباهی آرشیدا عشق مامانی و باباهی ، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 9 روز سن داره

☺☻آرشیدا خورشید آریایی☺☻

تولد سه ماهگی من (عکس)

1390/10/10 13:02
نویسنده : مامان آرشیدا
2,572 بازدید
اشتراک گذاری

امشب من سه ماهه میشم خجالتو کلی چیز های گشنگ یاد گرفتم و ...

امشب من سه ماهه میشم و کلی چیز های گشنگ یاد گرفتم و به قول مامان برا خودم خانمی شدم. عصر که بابایی میاد حونه یه ساعتی با خم صخبت میکنیم بابایی میگه امروز چکار کردی منم براش تعریف میکنم بابایی هم بین ش میگه خب دیجه چکار کردی منم میگم  (او  ا آ غو غا (خنده خنده لبخند) او با آ ۀ أ إ ) وای که بابایی چقد با این چند تا کلمه خرف من ذوق میکنه اجه خرف بزنم فکر کنم مامان و بابایی دیجه منو بخورند قهقههچند شب پیش هم رفتیم فروشگاه کتاب مامان کلی برام کتاب لالایی و سی دی خاله ستاره خرید بعد میجم عسک هاش رو براتون بذاره تازه کتابهای تقویت هوشم رو هم چند بار تا خالا خوندم خلی دوستشون دارم شاید مامی میخواد ازم یه نابغه بسازه خجالت. دیجه مامانی نمیدونه هر موقع این کتابا رو نشونم میده من سریع خوابم میگیره قهقهه.

 آرشیدا کوچولو در حال گوش کردن به حرف های مامی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

الينا گلينا
10 دی 90 14:21
آرشيدا جونم همه چيزت قشنگه وبلاگت عكسات خودت موضوعاتت
هلا
11 دی 90 19:38
خیلی خوشگل و باهوشی آرشیدا
ستاره آسمونی
13 دی 90 10:56
مبارکت باشه آرشیدا کوچولو.
هلا
13 دی 90 22:28
این خوشگل خانوم چرا پست جدید نداره؟!
مریم -----------♥
14 دی 90 15:36
سلام عزیزم! 1.وبتون خیلی نانازه نی نی تونم همین خوشمل تر! 2.من مریم زند هستم 12سالمه! 3.بیاین به وبم و نظرتون رو درباره ی تبادل لینک بگین!خوشحال می شم! 4.امیدوارم دوستای خوبی باشین عزیزم. 5.منتظرم ادرس وبم:http://nanaznanaz.niniweblog.com
ازاده مامانه هانا
23 دی 90 0:31
سلام عزیزم ارشیدای گلمو خیلی ببوس خدا حفظش کنه خیلییییییییییییییی ماهه بوس واسه جفتتون مرسی به ما سر زدی من لینکت کردم با اجازه
آرشام کوچولو
29 دی 90 22:21
سلام فرشته کوچولو. آخ که چقدر نازی و ملوس. با اون حرف زدنم که آدم دلش ضعف میره. میبوسمت پرنسس ناز
مامان حنانه
29 بهمن 90 23:55
سلام آرشیدا جون خیلی نازی از دور می بوسمت
ثمین
5 اسفند 90 21:08
سلام اومدم ازتون دعوت کنم تا از نمایشگاه هفت سین دنیای نفیس دیدن کنید منتظرتون هستم