آرشیدا عشق مامانی و باباهی آرشیدا عشق مامانی و باباهی ، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 9 روز سن داره

☺☻آرشیدا خورشید آریایی☺☻

اولین شب یلدای آرشیدا کوچولو (عکس)

1390/10/1 13:29
نویسنده : مامان آرشیدا
4,523 بازدید
اشتراک گذاری

روي گل شما به سرخي انار ، شب شما به شيريني هندوانه ، خندتون مانند پسته و
عمرتون به بلندي يلدا . شب يلدا مبارک . . .

وای دیشب خیلی خوش گذشت. من و مامانی و بابایی

قبل از اینکه بابایی از سر کار برگرده مامانی منو تیف کد بعد مامان خمش میرفت تو آبشسخونه و بوهای خلی خوفی می اومد فک کنم چند نوع غذا درست کده بود بعد هم یه عالمه میوه شست و روی میز گذاشت آجیل گز شکلات لبو خندوانه وای چه رنگ های گشنگی من چه محو تماشاشون شدم شب که بابایی اومد طبگ معمول اول یه عالمه لفم رو کشید بعد یه عالمه بوسم کد بعد یه عالمه تعریفم رو پیش مامانی کد که ماما خی میگفت خودم میدونم بعد لفت خمام و خودشون یه عالمه شام خودند به منم جفتند فردا تو عصاره شو میخوری بعدش هم بابایی کلی عسک ازم گرفت. این بود اولین شب چله من

آرشیدا غرق در میوه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مامان ویانا و ایلیا
30 آذر 90 11:08
خیلی متشکرم کد نی نی های من 177 و 178 است لطفا به ما هم رای بدهید بادتون نره
ستاره آسمونی
30 آذر 90 12:14
یلدات مبارک باشه کوچولوی نازنین
مامان نی نی
30 آذر 90 13:03
یلدای آرشیدا کوچولو هم مبارک ایشالله 120سال زیر سایه پدر و مادر یلدا رو جشن بگیری.از اینکه به وب ما سر زدی ممنون.
مامان تارا
30 آذر 90 13:14
سلام چه عروسك نازي خدا حفظش كنه وبلاگش هم قشنگه
مامان طناز
30 آذر 90 14:37
سلام خانوم خانوما خوبید؟ ارشیدا جون خوبه؟ میبینم حسابی بزرگ شده هاان نه به این همه مدت نبودید نه به حالا که تند تند اپ میکنید.... زودتر عکس ارشیدا جونو بزار که دلمون واسش یه ذره شده......
بابای رها
30 آذر 90 15:30
سلام یلداتون مبارک خدا نی نی نازتون رو براتون حفظ کنه کد ما در جشنواره نی نی وبلاگ 176 خوشحال میشیم بهمون سر بزنید و رای بدید
مامان نیاز
30 آذر 90 15:52
سلم ممنون که پیشمون اومدی یلداتون مبارک
مامان اميرحسين(سام)
30 آذر 90 16:21
یلداست ، بگذاریم هر چه تاریکی هست هرچه سرما و خستگی هست تا سحر از وجودمان رخت بربندد امشب بیداری را پاس داریم تا فردایی روشن راهی دراز باقیست . . . شب یلدا مبارک
مامان آیهان جون
4 دی 90 11:36
گمونم خوشمزه ترین میوه شب یلدای مامان و بابا، میوه عشقشون، آرشیدا کوچولوی نانازی بوده، روزهای خوبتون بلند بلند
مامان رامیلا
4 دی 90 14:45
بابا دهنم آب افتاد چه اناری . کد 134 رو فراموش نکنید .
مامان آنیا
14 دی 90 10:54
عروسکم این عکس آخرین واقعا قشنگ خیلی خوردنی شدی
پرهام کوچولو
21 بهمن 90 20:16
سلااااااااااممممممممممم خوسکل خانووووووووووووم. وای چقدر خوشحال شدم که یه نی نی ناز مثل آرشیدا برام نظرشو نوشت تو اولین دوست منی عزیزم خیلی ناناسیییییییییییییییییییییییییییی بوسسسسسسسسسسسسسسس