آرشیدا عشق مامانی و باباهی آرشیدا عشق مامانی و باباهی ، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 9 روز سن داره

☺☻آرشیدا خورشید آریایی☺☻

آرشیدا کوچولو و دوست مهربونش مهرشاد (عکس)

1390/8/23 23:13
نویسنده : مامان آرشیدا
3,013 بازدید
اشتراک گذاری

یه شب مهرشاد و بابا و مامانش آمدند خونمون ...

مهرشاد اینا همسایه ما هستند مامان و بابای اون پرستارند مامان مهرشاد خلی مخلبونه من که دل مامانی بودم همش میومد آمپول میزد به مامانی الان هم که من به دنیا اومدم مامانی همش زنگ میزنه مامان مهرشاد و مشکل منو بهش میگه یه شب هم تازه اومدند خونمون بعد منم با مهرشاد جون عکس گرفتم 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

دایی جون بنی
24 آبان 90 13:34
سلام عیدتون مبارک خیلی خیلی زیبا نکات وبلاگ نویسی رو رعایت کردید واقعا عالی بود. وبلاگ بنی به روز شد منتظر حضور گرم شما هستیم. رمز مطلب را به صورت خصوصی فرستادم
مامان رضا جونی
24 آبان 90 19:59
سلام خدا دختر خوشگل موشگلتون رو براتون حفظ کنه
مامان خورشيد
25 آبان 90 11:27
چه دختر نازي. من و خورشيدم براش دعا مي كنيم كه هميشه سالم و سرحال باشه
هدی
26 آبان 90 12:53
سلام خانمی من لینکتون کردم... منتظر عکسای بیشتری ازش هستیم هان طناز من که اصلا همکاری نمیکنه واس عکس گرفتن...
سمیرا
21 اسفند 91 19:22
منم ی فامیل دارم که همسایه مامان مامانم بودن و نوشون خ شبیه فسقلیه شماست البته اون پسره...مامانشم سیده همینطورمامان من که ی فامیلی دیگه میشه