آرشیدا عشق مامانی و باباهی آرشیدا عشق مامانی و باباهی ، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 9 روز سن داره

☺☻آرشیدا خورشید آریایی☺☻

تولد یک ماهگی من

1390/8/13 13:34
نویسنده : مامان آرشیدا
2,439 بازدید
اشتراک گذاری

دیشب ماهگرد تولدم بود ...

بعد از پشت سر گذاشتن این خمه سختی من یه ماهه شدم شب بابایی من و مامانی شام برد بیرون یه جشن کوچولوی سه نفره  بغل . اما شیرینی و کیک نخرید آخه مامان یک چمی چاق شده  ناراحت . شب هم اینگد من خسته بودم تا صبح لالا کدم اما مامان هر دو ساعتی بیدار میشد میخواست به زور بهم شیل بده بابا بذارید لالا کنم  خی میگفت آشیدا مامان خوبی؟؟؟؟ خمیازه . صبح که با صورت خندون پا شدم شیر خوردم بابا و مامانی کلی ذوق کدند جفتند آفرین دخمل خوب تشویق . بعدش بازم لالا کدم اما حرف های اونا لو میشنیدم مامانی میجفت مث فیشته ها شده فرشتهبابایی هم میجفت دخمل ام بزرگ شده دیجه خانم شده منم جشم هام رو باز کدم بعد آلوم بستم (ناز آرشیدایی) 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان ستایش
14 آبان 90 12:22
آخی عکساشو دیدم خیلی نازی ارشیدا قدمش براتون مبارک باشه دوست من