آرشیدا عشق مامانی و باباهی آرشیدا عشق مامانی و باباهی ، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 7 روز سن داره

☺☻آرشیدا خورشید آریایی☺☻

جریان به دنیا اومدن من (آرشیدا)

1390/7/30 14:46
نویسنده : مامان آرشیدا
3,524 بازدید
اشتراک گذاری

از اونجا که خانم دکتر برا مامانی تاریخ ١٢ مهر رو برا به دنیا اومدن من مشخص کرده بود  ده مهر مامان نوبت دکتر داشت اما من که دیجه خسته شده بودم روزش اصلا تکون نخودم و مامان وبابایی رو خلی نگران کدم شب مامان بعد از بالا رفتن از شصت تا پله مطب خانم دکتر و چک کدن صدای قلب کوشولوی من خانم دکتر گفت ماما باید بره بیمارستان تا از قلب من نوار بگیره تا مطمئن بشه حال من خوبه که نوار قلبم هم خوب بود شب که برگشتیم خونه همه چیز خوب بود اما حدودای ساعت ٣ نصبه شب خودم یه تکون محکمی خودم و بابایی و مامانی و مامان جون رو با صدای آخ مامانی از خواب بیدار کدم مامان جون به مامانی گفت که بخاطر پله هاست استراحت کنه خوب میشه مژه اما نمی دونستند که من قراره یه روز زودتر به دنیا بیام که با تولد عمه زری یه روز بشهniniweblog.com. صبح که بابایی از خواب بیدار شد مامانی هم هی دردش میگرفت خی کم میشد بابا گفت میخوای امروز نرم سر کار؟مامانی گفت نه نینی قراره فردا به دنیا بیاد بعدم یه صبحونه مفصلی خوردند تا دل درد مامانی بهتر بشه (نون و کره عسل شیر پنیر) خلاصه بابایی که رفت تکون های من بیشتر ودرد مامان زیادتر شد مامانی که دیگه طاقت نداشت زنگ زد بیمارستان و خانم پرستاره گفت باید بیای تا چک بشی همون موقع سریع مامانی و مامان جون سریع لباس پوشیدند که برند برق رفت و مامان مجبور شد چهار طبقه رو از پله ها بره پایینniniweblog.com. وقتی مامانی اینا رسیدند و مامان چک شد خانم ماماهه گفت نی نی کوچولوت داره به دنیا میاد!!! مامانی گفت حالا که خیلی زوده تازه فردا تاریخ سزارینش هست یعنی دو هفته هم زودتر از تاریخ سونو؟niniweblog.com. مامان هم سریع زنگ زد بابا که بابایی خیلی تعجب کرد و سریع خودش رسوند بیمارستان( البته یک ساعتی طول کشید و مامانی درد میکشید)بقیه مطلب رو در عنوان بعدی بخونید.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان سید کوچولو
30 مهر 90 18:17
وااااااااااااااااااااای چه نی نی نازی. میشه درستهخ قورتش داد دوباره بره تو شکم
باران قلنبه
3 شهریور 91 19:42
سلام عزیزم خوشحال می شم به وب دخمل منم بیاین. دخملم باران مظفری توی مسابقه جشنواره رمضان 91 آتلیه سها شرکت کرده اگه می شه به سایت آتلیه سها بروید و در قسمت جشنواره رمضان به دخترم رای 5 بدهید .این جشنواره تا اول مهر مهلت داره. آدرس سایت آتلیه سها: Soha.torgheh.ir/festival یا به لینکش تو قسمت لینکهای وبم مراجعه کنید.مرسییییییییییییییییییییی. یادتون نره منتظرماااااااااااااااااااا
مامی یلدا
21 آبان 91 15:45
جالب بود
مامان درسا
28 آذر 91 12:28
سلام عزیزم درسا در سوگواره محرم آتلیه سها شرکت کرده.اگه میشه لطف کنید به وبلاگش بیاین وبه اون آدرس برید وبهش امتیاز بدین.ممنون
نرگس مامان باران
26 بهمن 91 1:43
____*##########* __*############## __################ _##################_________*####* __##################_____*########## __##################___*############# ___#################*_###############* ____#################################* ______############################### _______############################# ________=########################## __________######################## ___________*##################### ____________*################## _____________*############### _______________############# ________________########## ________________=#######* _________________###### __________________#### __________________### ___________________# ولنتاین مبارک
نرگس مامان باران
1 فروردین 92 10:49
سلام عزیزم سال نو مبارک امیدوارم سال جدید سالی پر از خنده و شادی براتون باشه دوستتون دارم
ღ مونا مامان امیرسام ღ
12 تیر 92 0:45
سلام دوست خوبم.ممکنه به این ادرس برید و به ((امیرسام خرمی)) امتیاز 5 رو بدید اگر قبلا به کس دیگه ای رای دادید بازهم میتونید رای بدید. تا 8 مرداد هم وقت دارید.ممنون از وقتی که میذارید گلم. خوشحال میشم اگر بعد از رای دادن خبرم کنی. soha.torgheh.ir/festival/festivalPage.php?festival=7