آرشیدا عشق مامانی و باباهی آرشیدا عشق مامانی و باباهی ، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 26 روز سن داره

☺☻آرشیدا خورشید آریایی☺☻

موهای آرشیدا

1391/5/13 1:17
نویسنده : مامان آرشیدا
4,257 بازدید
اشتراک گذاری

 

امروز قراره برا موهای آرشیدا تصمیم هایی گرفته بشه

 

از اونجایی که موهای نوزادی کم پشت و نازک ابریشمی یکی در میون آرشیدا همش پشت سرش

گره میخوره  قراره امشب آرشیدا با مامانیش بره آرایشگاه

و یا

اینکه کله اش با ماشین توسط باباهی ماشین بشه تعجب

خاله های مهربون حالا بیاید ببینید دخملم چی شد  

تعجب

٩١.٥.١٣

 

موهای آرشیدای طلای من قبل از کوتاه شدن

آرشیدا و موهای ابریشمی

حدس بزنید چه شکلی شده ؟؟ 

تعجب

.

.

.

.

.

.

.

.

.

اینم موهای ابریشمی آرشیدا که مامانی براش یادگاری نگه میداره

موهای ابریشمی کوتاه شده ی آرشیدا

ای که من فدای تار تار موهای کوتاه شدت

.

.

.

الهی قبون اون قیافه ملوستتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت

بشم من پیشی کوچولو

خوشکل شد؟؟؟؟

آرشیدای ملوسم

آرشیدای ناس من

بلههههههههه مامان و بابا دیشب دخمل نازدونشون رو بردند آرایشگاه

پشت موهاش رو خیلی خوب کوتاه کرد

قبون اون خنده شیرینت

قلب

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (40)

مامان آزی
11 مرداد 91 15:46
سپاس عزیزم گل زیباتون و از طرف ما ببوسید
مامان آرشیدا کوچولو
11 مرداد 91 16:13
زندگی من ، کلت کچل بشه مادر چه شلکی میشی مادری ای که من به فدای دست و پای کوچولوت بشم نفسم
الهه مامانی طهورا
11 مرداد 91 16:13
عزیزم بزار برای بعد از تولدش
چون اونروز کلی میخوای ازش عکس بگیری بعدا شاید آرشیدا کوچولو ناراحت بشه که عکسای اولین تولدش بدون مو شده
البته این فقط یه نظره خودتون هر جور صلاح میدونین همونو انجام بدین


راست میگید اینم هست
حسناسادات
11 مرداد 91 16:24
به نظر من باماشین موهاشو کوتاه کن. منم موهای حسنا همین جوری بودن همه هم ریخته بودن با ماشین زدیمش الان یه دست بلند شدن تازه پر هم درامدن
مامان ساینا
11 مرداد 91 16:51
اگه فکر می کنید نامرتبه آرایشگاه بهتره چون حداقل همه اش کوتاه نمی شه
مامان بهار
11 مرداد 91 17:06
بعد تولد بهتره. من خودم موهای دخترم را بعد از تولدش کوتاه کردم
مهتاب
11 مرداد 91 18:09
مامانی اگه تحمل کنی همین بچه هایی که موهاشون کم وقتی بزرگ میشن موهایشون رشدتش خیلی میشه دخترم مثل گل شما موهاش کم بود ولی حالا4 سالش نمیدونم با اینهمه موی فری فری زیاد چه کنم؟ تازه دوست داره بزاره بلندبش ناراحت کمی موهای دخملت نباش
نسترن(یک عاشقانه آرام)
11 مرداد 91 19:02
نه به نظر من ماشین نکنید موهاشو
مامی محمدمهدی
11 مرداد 91 20:36
مامانی دخملیمونو کچل نکنی یه وقت ها
الهه مامان روشا جون
12 مرداد 91 1:01
سلام مامانی ممنونم که به ما سر زدید. چرا میخوایید موهاسو ماشین کنید ؟من شنیدم تو فصل سرد این کارو میکنن چون بچه کلاه سرش میذاره و سرش سرما نمیخوره.ضمنا اگه ناراحت نازکیش هستید قیچی بخوره خیلی بهتر میشه می خوای کمی مرتبش کنید.
مهسا مامان مرسانا
12 مرداد 91 1:06
خصوصی داری
زهره مامان آریان
12 مرداد 91 2:43
مامانی موهاشو ماشین کنید.من موهای آریانو 6 بار کوتاه کردم اما هنوز هم موهاش ظریف و نرم بود.اما دفعه هفتم که ماشین کرده موهاش خیلی پر و قشنگ دراومده.یه بار کچل بشه خوب مگه چی میشه. دخملمون خوشکله چه با مو چه بی مو. از تجربه من استفاده کن.چون 6 بار موی اریانو کوتاه کرده بودم
مامان دینا
12 مرداد 91 3:09
نایسل خانم
12 مرداد 91 14:00
نه بابا کچل نکن بچه رو گناه داره دختره
نایسل خانم
12 مرداد 91 14:00
اصصفهان خوش بگذره گل من گلی من
نایسل خانم
12 مرداد 91 21:03
ایییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی نرفتی اصصفهان؟؟ کوتاه کردی؟؟؟
نایسل
12 مرداد 91 21:17
اهنگت باحاله... مامان من همیشه قالب درست میکنه وقتی برای مزه اش ب وای درست کنی
نایسل
12 مرداد 91 21:17
خوش بگذره عزیزمممم
ستاره زمینی
13 مرداد 91 11:15
esfahan khosh begzare.
مامانی درسا
14 مرداد 91 3:21
عزیزمی مثل فرشته ها شدی گلم ..... با اون خنده نمکی خیلی بهتر شد ...... مبارکت باشه عسلی
مامي نسيم ( مامان ملودي )
14 مرداد 91 9:33
آخرش طاقت نياوردي ها و كاكلش و كوتاه كردي اما آرشيدا جون همه طوره خوشگله
مامان ساینا
14 مرداد 91 10:20
خیلی موهاش خوب شد. اینطوری مرتبه. بالاخره موهاشون خوب می شه. اصفهان هم خوش بگذره. یه عالمه بووووووووووس
الهه مامان یسنا
14 مرداد 91 12:42
سلام مامان آرشیدا. عکس یسنا رو توی مسابقه شرکت دادم واسه سرگرمی. دوست داشتی یه سری بزن و باز اگه دوست داشتی رأی بده http://koodakeman91.niniweblog.com/post170.php
الينا گلينا
14 مرداد 91 12:53
آفرين به اين مامان كه به فكر دخترشه و مهد ميبره ، آرايشگاه مي بره .موهات خوشگل شده عزيزم.
ستاره زمینی
14 مرداد 91 14:48
azizam khosh begzare.
مامان پریسا
14 مرداد 91 17:15
خوشکل خانم مبارک باشه
مریم مامان عسل
15 مرداد 91 5:15
ای جونم. مبارک باشه اولین کوتاهی موهات آرشیدا قند عسل. مامانی من اولین موهای عسلو که کوتاه کردم چسبوندمش توی آلبوم کنار سونوگرافی های بارداریم. حتما نگهشون دار.
مامان آریام
16 مرداد 91 15:18
ای جانم خاله تو هر کاری بکنی خوشگلی و خوردنی و بامزه
مامان کیاوش
16 مرداد 91 23:32
سلام مرسی که به ما سر زدین. آرشیدا گلی کیاوش دندون دار شد بالاخره.تو هم زودی دندون در بیار. چه خوب که تونستین موهای دخملی رو کوتاه کنین.کیاوش شیطون نمیذاره به موهاش دست بزنیم.
مامان نيما
17 مرداد 91 9:09
كوتاهي موش مبارك خوب شد كه كچل نكردي آخه بچه گناه داره
ستاره آسمونی
17 مرداد 91 16:17
چه خوشگل تر شدی. مبارک باشه
مامان ترانه
17 مرداد 91 17:02
ای جونم با این خندیدنت بوس
مامان تارا و باربد
20 مرداد 91 3:48
چه دخمر بامزه کچولی شدی می بوسمت
مامان ترانه
21 مرداد 91 17:10
سلام دوستم فردا 100 روزگی ترانه است با اومدنتون خوشحال میشیم
زهره مامان آریان
22 مرداد 91 15:45
مبارک باشه عسلم. اصفهان هم خوش بگذره
مامان طاها
24 مرداد 91 12:41
مبارکت باشه خانمی. ماه بودی ماهتر شدی.
مهسا مامان مرسانا
28 مرداد 91 0:21
سلام عزیزم نمیدونم چرا کامنت دونی پست بالا برام باز نشد

اولین مرواردی آرشیدا جون مبارک....


خوبی خانومی؟؟دخمل نازمون خوبه؟؟؟

ببخشید اصلا نمیرسم دیگه سر بزنم

تم خیلی .... باید جالب باشه

منم بی صبرانه منتطر عکس های تولد هستم

خصوصی هم داری


ممنون مهربون
مامان محمد فرزام
28 مرداد 91 3:53
مبارکت باشه عسلی. خوشگل بودی خوشگلتر شدی.
مامان عرفان
29 شهریور 91 23:47
اگه موهاش رو نگه میدارید خیلی مراقب باشید که بید نزنه!!!!!! آخه موهای خواهرم و مامانم نگه داشتن و بید زد!


ممنون مهربون
مامان گل ممد
3 آبان 91 18:46
سلام - الکی خوشحال نشو ...چونکه تا ده سال دیگه دلتو خون میکنه