آرشیدا عشق مامانی و باباهی آرشیدا عشق مامانی و باباهی ، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 21 روز سن داره

☺☻آرشیدا خورشید آریایی☺☻

دامن توتو برای فرشته کوچولو

1391/4/15 12:18
نویسنده : مامان آرشیدا
33,952 بازدید
اشتراک گذاری

دامن توتو یا دامن فرشته در دو سایز برای آرشیدا

آرشیدا و دامن توتوی نازنازیش

 بقیه عکس های آرشیدا رو میتونید در پست فرشته کوچولو و دامن توتوی نازنازیش ببینید.

در ادامه طرز درست کردنش داده شده

 

 

 این دامن هیچ نیازی به دوختن نداره

اول خرید پارچه ارگانزا یه تور ساده آهار زده و کش یک سانتی

(توی اهواز من این پارچه رو متری 2000 خریدم از امام)

اول کار که دو متر و نیم پارچه خریدم یک متر سفید یک متر ونیم صورتی که کم بود چون من پرچین دوست داشتم باشه پس دو متر دیگه بعد دوباره بهش اضافه کردم.

تقسیم پارچه از عرض همون قسمتی که کش نمی آد وگرنه دامن تون لوله میشه بالا

عرض پارچه رو 7 سانت و طول پارچه رو 45 سانت گرفتم که بعد از گره نصف میشه یعنی بلندی دامن حدود 22 میشه برای دختر کوچولوی من که 9 ماهشه خیلی بلند بود که دلمون نیامد کوتاهش کنیم و کادو دادیمش به دوستمون پارمیس 4 ساله

آرشیدا و آموزش دامن توتو نازش

 کش به اندازه دور کمر رو به پایه عسلی یا صندلی بستیم و ...

آرشیدا و آموزش دامن توتو نازش

گره های خیلی ساده پاپیونیو ...

آرشیدا و آموزش دامن توتو نازش

 و کل پارچه دور کش گره زده میشه

آرشیدا و آموزش دامن توتو نازش

 اینم نتیجه کار که این دامن رو دوباره با کمک مامان پارمیس کوچولو پرتر کردیم که دیگه نشد ازش عکس بگیرم

 طول دامن رو دقت کنید چقدر بلنده ...

آرشیدا و دامن توتوی نازش

 ست گل سرش رو هم به همون روش در ابعاد کوچکتر

آرشیدا و دامن توتو نازش

 

این سری پارچه تور رنگی خریدیم و ... من برا دامن ٦ رنگ از هر کدوم ١ متر خریدم که دو سری ٢٨ سانت در آوردم یعنی ٥٦ سانت  

 

آموزش دامن توتو در وب آرشیدا

آرشیدا که با تورها کلی حال کرد

آموزش دامن توتو در وب آرشیدا

تقسیم تورها

آموزش دامن توتو در وب آرشیدا

عرض 12 سانت و طول 28 سانت که نصف میشه و طول دامن حدودا 14سانت میشه چون کوتاه دوست داشتم بشه

آموزش دامن توتو در وب آرشیدا

 زدن گره ها به طور متوالی دور کش

آموزش دامن توتو در وب آرشیدا

دامن ما آماده شد واقعا دامن خوشکلی شد که توی عکس زیاد واضح نیست

دامن توتوی آرشیدا

اینم دختر ناز من با دامن فرشته

آرشیدای ناز

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (50)

مریم مامان عسل
8 تیر 91 3:39
الهی قربونش بشممممممممممممم! مرسی مرسی مرسی! آموزشت عالی بود عزیزدلم. حتما یکی برای عسل درست میکنم! این دامن رنگین کمونیه خیییلی خوشگل بود. بازم ممنونم مامان خوش ذوق. بوس وب سبرای آرشیدا خوشگل خاله مریم!
مامان يگانه
8 تیر 91 3:54
سلام يگانه جون توي مسابقه ني ني خانه دار شركت كرده در حال تميز كردن نخودسبزه اگه دوست داشتين خوشحال ميشيم: بهش راي بدين ممنون ميشم اينم آدرسشhttp://sheklak_mohammad.niniweblog.com/post931.php در قسمت نظرات بايد رايتونو بذارين
ماماشهین نیازخاتون
8 تیر 91 4:07
مامی آرشیدا خانم دستتون درد نکنه . بسیار زیباست .وتازه .........فرشته کوچولوتم خیلی زیباست از طرف من ببوسش.
محدثه
8 تیر 91 12:19
سلام از این پست تو وبلاگم استفاده کردم البته با ذکر منبع


مامان ساینا
8 تیر 91 13:13
عزیزم عااالی. خیلی قشنگه و خیلی هم قشنگتر شما توضیح دادی. منم که عاشششق این کارها. حتما درست می کنم. آفرین به اینهمه سلیقهههه
مامان نگار
8 تیر 91 13:32
مرسی از توضیحاتتون خیلی عالی بود با اجازه لینکتون کردم
مامان آروین
8 تیر 91 13:37
سلام عزیزم خیلی قشنگه آرشیدا جون خیلی بهت میاد ممنون مامان آرشیدا جون تو وب کودکانه ها ازش استفاده کردم
آناهیتا مامانیه آرمیتا
8 تیر 91 14:55
عزیزم ممنون ازلطفتون که به ماسرزدین و ممنون ازتبریکتون . ماشاله برای آرشیدای نازاسپنددودکنیدخیلی نازه بااین دامن خوشگلش . همیشه شادوسلامت باشه زیرسایه مامانی وباباییراستی بااجازه لینکتون کردم
مامان دینا جون
8 تیر 91 17:53
دستت درد نکنه خیلی خوب توضیح دادی.میخواستم ببینم از هر رنگ چند متر گرفتی؟مرسی
عمه ی لارا
8 تیر 91 18:03
مامانی مهربون سلام گل دخترت ماهه دستت درد نکنه عالی بود تو وب لاگم گذاشتمش مرسی
مامان ترانه
8 تیر 91 19:01
مرسی لطف کردی...دست شما درد نکنه
ني ني شكلك
8 تیر 91 19:48
سلام مامان عزيز آرا شما ثبت و تكميل شد ممنون از حضور پرمهرتون
نایسل
8 تیر 91 21:35
قربونت برم خوش بگذذرههه همشه به سفررر راستییی الهی فدای اون عکستت بشم که اماده رفتنه
مامان آرشیدا قند عسل
9 تیر 91 1:07
قربون این دختر با دامن قشنگش. چقدر نازه.
عمه آتنا
9 تیر 91 12:37
ماشااله به این مامان با سلیقه ماه شده با این دامن بزرگ تر شه حتما به شما افتخار میکنه
مامان الیناجونی
10 تیر 91 0:42
وایییییی چقدر ناز جون میده واسه تولداشون چی جیگگگگرررر میشن با این دامن مرسییییی عزیزم خیلی به جا و جالب بووووووددد آرشیداجییییگرررر
مامي نسيم ( مامان ملودي )
11 تیر 91 11:00
انشا الله خوش بگذره سفر بهتون
هدی
14 تیر 91 0:43
سلام خانومی به به چه کردی منم مثل دامن اولی درست کردم اما اصلا خوب نبود اما این دومیه واقعا شیک شده مرسی بابت اموزشش خانومه هنرمند
ستاره آسمونی
14 تیر 91 11:44
خیلی خوشگل شده. منم حتما درست می کنم برای کیانای گلم.مرسی
نگین مامان رادین
14 تیر 91 19:24
این روزها که حادثه بیداد می‌کند دل از فراق روی تو فریاد می‌کند برگرد ای مسافر تنهایی فاطمه بانگ تو قلب فاطمه را شاد می‌کند نیمه ی شعبان سالروز ولادت یوسف فاطمه مبارک
آرتین خان خان ایران
18 تیر 91 12:41
ماشالا به این دختر نازنازی چه عکس های جالبی از آرشیدا جون انداختین راستی لباس های جدیدش هم مبارک دوست داشتین پیش ما هم بیاین
الهام مامان رامیلا
18 تیر 91 13:21
سلام عزیزم خیلی قشنگ بود خیلی راستی تولد بابای آرشیدا هم مبارک می بینم که اونم مثل من 18 تیریه تیریها خیلی خوبن مرسی عزیزم که تبریک گفتی
مامان فاطیما
20 تیر 91 19:51
آفرین به این مامان هنر مند ما شمارو لینک کردیما
مامان پریسا
21 تیر 91 15:58
آفرین مامانی چه خوشکله . حتما برای پریسا درست میکنم. راستی شما اهواز هسنید؟ یعنی همشهری هستیم؟
مامان ماهان نفسی
22 تیر 91 1:18
هزار افرین به این مامان با سلیقه خوش به حال ارشیدا جونی خیلی کارتون عالی بود
زهره مامان آریان
24 تیر 91 1:43
وای چقدر ناز شده.الهیییییییی
سمانه
24 تیر 91 15:42
ای جانم چه ناز شده آرشیدا کوچولو با این دامن خوشگل. مثل فرشته ها شده. با اجازه لینکتون میکنم. ببوسید آرشیدا رو....
Windysmith
26 تیر 91 19:19
خيلي دامن نازه. به آرشيدا جوني هم خيلي مياد. بوس بوس به آرشيدا.
مامان آوینا
28 تیر 91 23:20
سلام. بسیار دامن قنگی درست کردید. در اولین فرصت برای دخترم درست خواهم کرد. اگر نیاز به توضیح بیشتری خواهم داشت حتماٌ ازتون سوال می کنم...
مامان آوینا
28 تیر 91 23:27
من با اجازه اتون این مطلبتون را تو وبلاگ دخترم البته با ذکر منبع گذاشتم. ضمناٌ با افتخار لینکتون می کنم....
مامان آوینا
28 تیر 91 23:28
من با اجازه اتون این مطلبتون را تو وبلاگ دخترم البته با ذکر منبع گذاشتم. ضمناٌ با افتخار لینکتون می کنم....
امیرحسین کوچولو و آبجی بزرگه
28 تیر 91 23:57
وایییییییییییییییی چه عکسهایی انداخته این قندک ایشالا مامانی دامن عروسیتو بدوزه ناز گل خانوم چقدر بهش میاد
الهام
3 مرداد 91 1:35
ممنون خیلی جالب بود دخملتون هم خیلی نازه اینم یک بوس گندهبووووووووووس
مامان لنا
6 مرداد 91 18:40
دختملتون ماشاا... خیلی نازه.دختر ناز بایک مامان هنرمند آفرین خیلی خیلی خیلی قشنگهازآشنایی باگلتون وشما خوشحالم
مامان شیدا
25 مرداد 91 10:52
سلام .خوشحال میشم تو لینک دوستاتون باشم . اگه لینک کردید خبرم کنید تا منم لینکتون کنم . البته با اجازه ...


دلبری آدرس وبت رو برام نگذاشتی که ...
سپیده
29 مهر 91 20:16
سلام خانمی.این پست رو بنام خودتون تو وبلاگم ثبتش کردم. خیلی زیباست. مخصوصا کوتاهش.
http://koodakeman91.niniweblog.com/


خواهش میکنم اشکال نداره عزیزم قابلی نداشت
مامان پارمیس
2 آبان 91 14:44
مرسی از توضیح کاملتون. خیلی زیبا بود البته دختر گل و نازتون زیبا تر بود. ببوسیدش
مینا
20 آبان 91 11:59
خیلی قشنگ بود و متشکرم
مامی یلدا
21 آبان 91 14:07
خیلی خوشم آمده .لینکتون می کنم.
مامی یلدا
24 آبان 91 19:02
یه سوال خفم نکنی ها ؟پارچه ات زیاد نبود.؟؟؟
من واسه یلدا بخوام درست کنم همین مدل .با بلندی مثلا 25 از هر پاره 50 سانت بخرم بسه .
نکته بعد همشه عرض تورها رو 12 می گیری یا بستگی به طولش داره؟


قربونت برم من، عرض پارچه هه بستگی به سلیقه خودت داره یکی پهن دوست داره یکی نازک تر و ظریف تر بعدش هم من پر چین دوست داشتم خیلی پرچین این بستگی به سلیقه خودت داره اصلا چند رنگ میخوای درست کنی ؟؟؟ بعدش هم توی اهواز کمتر از یک متر پارچه به من نداد
مامی یلدا
24 آبان 91 19:05
آخه داخل صورتیه عرض رو 7 گرفتی ولی داخل رنگین کمانیه عرض 12 ست چطور حساب می کنی؟


عزیز عرض و پری و یا کم پر بودن دامنت به خودت بستگی داره هر جور که عشقت میکشه درست کن .
خب تو نه 7 بگیر نه 12 حد وسط رو بگیر


عزیزم عرض رو میگم ها اون که کمتره رو میگم ها
مامان ریحان عسلی
8 آذر 91 11:26
سلام
من میخوام واسه دخملم این دامنو درست کنم شما که چند بار درست کردید به من میگید طول و عرض دامنو واسش چقدر در نظر بگیرم میخوام کوتاه و پرچین باشه


مامان ریحان عسلی گل ام توی این پست کامل توضیح دادم http://arshidaarshida.niniweblog.com/post82.php
مامان نفس
5 اسفند 91 1:57
وای عالیییییی بود


نفس چه اسم خوشگلی
رويا(مامان آنيتا)..
17 اسفند 91 10:59
ممنون عزيزم لطف كردي..
شرمنده يه سئوال ديگه: من برا دخترم كه چند ماه ديگه يكسالش ميشه ميخوام.. همون اندازه اي كه نوشتي بگيرم.. يعني عرض7 سانت ، طولم 28سانت؟ چند متر بگيرم كلا؟ چندتا گره بايد بزنم كلا؟ ميخوام كوتاه باشه.. يه رنگ ميگيرم.. شرمنده ديگه! سئوال بارانت كردم!


عزیزم 2 متر کافیه برا یه دامن پرچین فقط من دو تا تور رو روی هم گذاشتم و گره زدم تا پرچین تر بشه
مرمر(مامی کسرا)
17 فروردین 92 11:23
عالی بود واقعا مرسی گلم.........من تو وبلاگم میذارمش با ذکر منبع....خیلی هنرمندی مامی جون..........خوش به حال ارشیدا که همچین مامانی داره
سایدونه یه دونه
25 اردیبهشت 92 20:42
با اجازه لینکیدمتون
سایدونه یه دونه
11 خرداد 92 13:33
خیلی خوشگله مامان جون من با اجازه لینکیدمتون
سایدونه یه دونه
8 تیر 92 14:37
سلام سایدا تو مسابقه نی نی شکمو شرکت کرده لطفا کد 125رو به شماره 20008080200پیامک بزنید .منتظر رأیتونم خاله جونی ستاد انتخاباتی سایدونه
مامان نی نی
10 مهر 92 10:26
سلام مامان آرشیدای عزیز اولین بار بود که به وبلاگ ناز گلتون سر می زدم چون دنبال دوخت دامن توتو بودم واقعا عالی آموزش دادید ممنون ناز گلتون رو ببوسید راستی ما لینکتون کردیم دوست عزیزم
نسیم
30 مرداد 94 12:17
ممنون از اموزشت مامان باسلیقه من برای تولد یک سالگی دخترم خواستم درست کنم اما تورهایی که خریدم اهار ندارن انگار تور لباسی هستن به درد نمیخورن ؟باید دوباره بخرم؟