آرشیدا عشق مامانی و باباهی آرشیدا عشق مامانی و باباهی ، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 30 روز سن داره

☺☻آرشیدا خورشید آریایی☺☻

اولین بوسه های آرشیدا (8ماه و 20روزگی) عکس

1391/4/3 15:10
نویسنده : مامان آرشیدا
4,266 بازدید
اشتراک گذاری

چند روز بود وقتی دخمل کوچولوم رو بغل و ناز میکردم لب های کوچولوش رو ....

 

 

چند روز بود وقتی دخمل کوچولوم رو بغل و ناز میکردم بغل لب های کوچولوش رو روی دست و صورتم میگذاشت و بر میداشت و من فکر میکردم که وروجک میخواد منو بخوره و منم میگفتم آرشیدا مامان که خوردنی نیست تا اینکه دیروز که بابایی خونه بود آرشیدا این کار رو با باباهی که در حال ناز کردنش بود کرد و فهمیدیم این بوسه های کوچولوی آرشیداییه که سرشار از نیرو و انرژیه

دختر با احساس ما عاشقانه دوستت داریم

بوسه های شیرین آرشیدا 

این عکس رو هم باباهی وقتی گرفت که آرشیدا داشت مامانی رو بوس میکرد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مامان آرشیدا کوچولو
3 تیر 91 15:25
تو از هر شیرینی شیرین تر و از هر موجودی دوست داشتنی تری عمر من
سارینا مامان آرمان
3 تیر 91 15:53
الهیییییییییییی چه دخمل مهربونی عزیزممممممممممممم
سارینا مامان آرمان
3 تیر 91 15:54
من لینکت کردم عزیزمم
زهره مامان آریان جون
3 تیر 91 16:38
نازتو من بخورم چه جیگریه منم بوس میخوام خالهههههههههه
نایسل
3 تیر 91 17:41
آخی الهی من فداش شم چه نازم بوس میکنه از ته دل
مامان خورشيد
4 تیر 91 7:41
اي جانم. نوش جونت بوسه اش.
مریم مامان عسل
5 تیر 91 0:37
الهیییییییییییییی بوسش پر عشقه! قربونش بشم دختر با احساس من.
مامان آریام
5 تیر 91 1:24
خیلی شیرینه مامانی با تمام وجودت حسش کن و به خطر بسپار
عسل(مامان آراد و آرشیدا)
6 تیر 91 10:47
نفسمی خوشگلم همیشه بدرخش خورشید تابان،آرشیدا جان.
مامي نسيم ( مامان ملودي )
7 تیر 91 8:00
منم مي خوام . خوشبحالت مامانش من هنوز در حسرت بوسهاي ملودي هستم
مامان آرشیدا قند عسل
7 تیر 91 12:56
عزیز دلم چه دختر گل با احساسی بوس واسه تو ناز نین.
مامان نیروانا
24 تیر 91 8:30
هزار بوسه ی آرشیدایی نوش جونتون مامان مهربون. مرسی که به ما سرزدین و نظر مهر گذاشتین. خدا خورشیدتون رو همواره فروزان نگه داره