آرشیدا عشق مامانی و باباهی آرشیدا عشق مامانی و باباهی ، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 20 روز سن داره

☺☻آرشیدا خورشید آریایی☺☻

آرشیدا و ملوسک

1391/3/31 17:19
نویسنده : مامان آرشیدا
4,084 بازدید
اشتراک گذاری

مامان یه روز رفته بازار اونو خریده

آرشیدا و ملوسک

 

اینگد نرم و لطیف و ناز نازیه

 

این ملوسکه

 

آرشیدا و ملوسک

 

آرشیدا و ملوسک

آره خب دیجه مامانی برام یه زیر انداز نرم خریده که هر روزی پهن میکنه روی زمین بعد یه عالمه اسباب بازی برام میریزه روش تا باهاشون بازی کنم اینگد دوشش دارم خیلی نرمه مژه وقتی خم غلت میزنم دیگه روی فرش نمیافم تازه یه عالمه پیشی های ملوس داره که خیلی نازند

آرشیدا و نوک طلا

 

آرشیدا عاشق نوک طلاهه

 

بای بای و دس دسی رو هم با اون یاد گرفت

 آرشیدا عاشق آب بازی

جوجو میخواد دونه کوچولو کف ظرف آب رو برداره ٤.٤.٩١)

آرشیدا و خوردن انبه

آرشیدا عاشق انبه

 که مامان با قاشق یکم انبه بهش داد دید خیلی خشمزه ست

خودش دست کوچولوش رو میکرد داخل انبه و میگذاشت دهنش

بعدش هم خودش خوردنی تر از انبه شد

کل سر تا پاش چسبناک شده بود   

آخ

آرشیدا عاشق دلستر

آرشیدا عاشق دلستر تلخ

بچه ام در تلاشه درش رو باز کنه تا بتونه ازش ماءشعیر بخوره

والا تا حالا ندیده بودیم بچه ای از مزه تلخی خوشش بیاد

قهقهه

 

ای قربون اون صدا شیطون و اون انگشت اشارت بشم که روز به روز وروجک تر میشی

امشب رفتیم سوپر میوه کندو

اینقدر این وروجک بغل باباهی بلند بلند خندید و با انگشت کوچولوش اشاره میکرد و لباس آقاهه رو کشید و خلاصه کاری نبود که نکرده باشه

از اون طرف هم هر کی میدیدد لپ کشانیت میکرد شما خانم کوچولو هم با صدا جیغ و خنده بلند میزدی زیر دستشون و غش غش میخندیدی (٩١.٤.٢٤)

آخ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

سارینا مامان آرمان
1 تیر 91 16:34
سلام ماشالله دختر نازی داری خدا حفظش کنه منم اهوازم یه سوال دارم آتلیه خوب برا کودک کجا هست؟
مامان الیناجونی
1 تیر 91 18:54
به آفرین به این مامان مهربون دسته مامانجون درد نکنه
سارینا مامان آرمان
1 تیر 91 19:08
ما هم گلستانیم خیلی ممنونم که آتلیه معرفی کردی دوست عزیزم منم قرار بود آرمان رو اروند زایمان کنم اما بعدش آپادانا زایمان کردم هیچم راضی نبودم از بیمارستانش
هدی
2 تیر 91 1:22
سلام خاله جون خوبی؟ مامان الان قراره بره و وبلاگم و اپ کنه خاله جون لباسای ارشیدا خیلی خیلی ناز بود مبارکش باشه بعله موهای منم عین مامانم فرفری شده البته هنو مامان میگه مطمئن نیست... اما فکر کنم منم شدم مو فرفری
سپیده
2 تیر 91 1:44
سلام. خوشحال می شم به وبلاگ منم سر بزنید و با نظراتتون دلگرمم کنید.
نایسل
2 تیر 91 2:40
آخی عزیززززممم بوسسس
رها
3 تیر 91 12:00
خیلی خوشگله ، مبارکت باشه عزیزم
مامان خورشيد
3 تیر 91 12:07
به به. كيف كني عزيزم
سارینا مامان آرمان
3 تیر 91 14:54
سلام عزیزم خوبی؟ آرشیدا جونی خوبه؟ به به کتاب هم که میخری براش من دنبال فلش کارتهای بی بی انیشتن هستم برا آرمان اهواز هنوز پیدا نکردم چه کتابهایی میگیری برا آرشیدا جونی؟ راستی دیشب اول اومدیم مو شوشو بستنی سنگ سرد اونجا دیدمت اما چونکه خانم و آقایی همراهتون بودن گفتم حالا برم معرفی کنم خودت نباشی ضایع شم
مامانی نازلی طهورا
3 تیر 91 16:31
سلام عزیزم ممنونم بابت تبریکت خیییییییلی لطف کردی خانومی
بهـــــــــــــار
5 تیر 91 1:51
ممنونمممممممممممممممممممم
بهـــــــــــــار
5 تیر 91 1:53
منم دلتنگتون بودم بخصوص دلتنگ نی نی نازتون فدات بشممممممممممممممممم
مامي نسيم ( مامان ملودي )
7 تیر 91 8:02
عكس آخريت خيلي نازو خوشگله . قوربون اون كنجكاويت برم خودم تنها خاله جون