آرشیدا عشق مامانی و باباهی آرشیدا عشق مامانی و باباهی ، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 20 روز سن داره

☺☻آرشیدا خورشید آریایی☺☻

بابایی مهربونم روزت مبارک

1391/3/21 17:54
نویسنده : مامان آرشیدا
2,799 بازدید
اشتراک گذاری

بابا شاهین خوبم

من آرشیدا شاهدخت شاهروی شایسته ی تو

خورشید آریایی که شبنم شکوفه های بهاری بر روی شهپر شاه بالم نشسته با تمام وجود عاشقانه دوستت دارم و خونی که در شاهرگم جاریست شاهد این شگفتی است

 

اولین دیدار برای آرشیدا و بابایی

 

حافظه دوربینمون شب جشن روز پدر سوخت و تمام عکس هامون از بین رفت گریهاما با موبایل چند تا عکس گرفتیم بعدا با جریان سوپرایز کردن بابا میگذاریم

 

آرشیدا و بابا شاهین

باباهی تو همه هستی مائی

عاشقتیم

و خیلی دوستت داریم

قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مامان آرشیدا کوچولو
15 خرداد 91 12:42
عاشقانه دوستتان دارم
نایسل
15 خرداد 91 14:07
منم به آقا شاهین تبریک میگم ایشالا که آرشیدا جون زودی بزرگ بشه خوبی هاتونوجبران کنه
نایسل
15 خرداد 91 14:10
نسترن(یک عاشقانه آرام)
15 خرداد 91 16:43
سلام.مرسی که اومدین پیشم.. خدا وتقعا چه دخمل کوچولوی نازی بهتون داده معلومه حسسابی دوستتون داره... روز مرد رو هم تبریک میگم به همسر محترمتون. با اجازتون من میلینکمتون دوس دارم بیشتر باهم دوست شیم...
هدی
15 خرداد 91 16:59
سلاااااااااااااااااااااااام روز مرد مبااااااااااااارک خوبی خانومی چه خبرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ منتظر کارای جدید ارشیدا خانوم هستیم بانوووووووووووووووووووووی هنر مند
مامان الینا
15 خرداد 91 20:52
چه عکس قشنگیه دیدار عاشقانه پدر و فرزند روزشون مبارک انشاا... سایشون روی سر شما و آرشیداجون سالها مستدام باشه
مریم مامان عسل
16 خرداد 91 3:58
روزتون مبارک بابای آرشیدا پاینده باشید
مامان خورشيد
16 خرداد 91 7:40
روز همه بابا هاي عزيز مبارك.
مامانی وروجک
17 خرداد 91 11:55
چه زیبا بود
ستاره آسمونی
18 خرداد 91 12:09
روز همه باباهای مهربون مبارک
مامان آریام
19 خرداد 91 21:37
روز باباهای مهربون دنیا مبارک
مامان آریام
19 خرداد 91 21:40
سلام مامان مهربون. ببخشید من این چند وقته خیلی سرم شلوغه و جواب شما رو خیلی دیر دادم. عذرخواهی میکنم. رشته من مدیریت و برنامه ریزی زیست محیطی در مقطع دکتری است و در مالزی. البته دیگه اخرهای کار هستم و فقط پایان ترم میرم. باز هم شرمنده برای این تاخیر طولانی. دخمل گل ما رو ببوسید