آرشیدا عشق مامانی و باباهی آرشیدا عشق مامانی و باباهی ، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 19 روز سن داره

☺☻آرشیدا خورشید آریایی☺☻

جشن گوشواره 8/1/1391 و تولد 6 ماهگی

1391/3/21 2:18
نویسنده : مامان آرشیدا
10,881 بازدید
اشتراک گذاری

 ماجرا از اینجا شروع شد که ...

 آرشیدا و عرفان

آرشیدا و عرفان پسر عمه مریم مهربون

روز ٨ فروردین از باباجون مادربزرگ مامانی خدافظی کدیم فرداش گلال بود برگردیم اهواز شب خونه عمه ملیم برا شام دعوت بودیم من که خی دشت میگذاشتم گوشم مامان گفت بریم مطب عمو صادق   بابای مهسا شوهر خاله مریم ( دقت داشته باشید آرشیدا هم خاله مریم و خاله زهرا هم عمه مریم و عمه زهرا داره) که گوش من رو معاینه کنه ببینه چرا اینگد من دست میگذارم گوشم خلاصه بعد معاینه عمو صادق جفت مشکلی نداره اما اجازه بدید گوشش رو سوراخ کنم به عنوان عیدی برای آرشیدا که مامان جفت ممنون خاله مریم عیدی داده عمو صادق گفت درد نداره قول میدم بابا به مامان نگاه کرد مامان به بابا و مامان جفت من نمیتونم اما عمو صادق با خودکار داشت گوشم رو علامت گذاری میکرد گریهبابا بغلم کرد و تمام مبارکه مامان جفت آقا صادق آخه ما میخواستیم جشن بگیریم همه رو دعوت کنیم پس شیرینی شما چی؟عمو صادق هم راضی و خرسند از کارش گفت  لبخند نمیخواد ببینید چه خوشکل شد  شب هم بابا کیک گرفت رفتیم خونه عمه مریم اینم ماجرای گوش سوراخ کردن آرشیدا

آرشیدا: یعنی از این کیکه به منم میدید بخولم؟؟ خوشمزه

جشن گوشواره آرشیدا و تولد 6 ماهگی

 

کیک تولد 6 ماهگی آرشیدا

آرشیدا: خب آب دهنم راه افتاد دیجه. جوجو بیای جلو قولتت میدم

آرشیدا و کیک جوجو

شگد خومشزه بود ها

آرشیدا در حال کیک خوردن

ببینید عمه هام چکارم کردند قهقهه

جشن گوشواره آرشیدا

 بعد از رفتن به خونه عمه همه کلی ذوق کردند و آرشیدا رو هزارتا بوس جاتون خالی عمه مریم سنگ تموم گذشت بود خورشت ماست (دسر مخصوص اصفهان) ته چین ، خورشت مرغ، خورشت بادمجان و کلی غذای خوشمزه درست کرده بود لباس تن آرشیدا هم هدیه سوراخ کردن گوش آرشیدا که عمه مریم مهربون داد آخه قرار نبود همه سوپرایز شدند

هدیه مامان و بابای آرشیدا

هدیه مامان و بابا یه جفت گوشواره کفشدوزکی 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

مامان آرشیدا کوچولو
10 خرداد 91 11:39
آرامش من عاشقتم مادر
مامان خورشيد
10 خرداد 91 12:33
مباركه. هم 6 ماهگي و هم گوشواره. روزبه روزم كه خوشگلتر ميشه و بيشتر دل مي بره.
نایسل
10 خرداد 91 18:03
اوخیییییییییی جیگرتو بخورم من
رها
10 خرداد 91 18:06
مبارکه عزیزممممممممممممممممممممم
مامان پریسا
10 خرداد 91 19:54
سلام مبارک باشه ایشالله به سلامتی. پیشاپیش روز پدر و میلاد حضرت علی مبارک بفرمایید جشن دعوت شدید
مامان پریسا
10 خرداد 91 19:55
ببخش گلم دوست نداشتی ما رو لینک کنید؟
خاله ریحانه
11 خرداد 91 11:10
نسترن
12 خرداد 91 9:16
ای جانم گوش های دختری رو سوراخ کردی اقا زود عکساش بگذار که دلمون اب شد
مامان کورش
12 خرداد 91 19:24
سلام عزیزم تولد 6 ماهگیت مبارک و هم سوراخ کردن گوشت مبارک در ضمن ارشیدا جون شما خیلی خیلی نازی عزیزم من وب شما رو تو لینک دوستای نازکورش گذاشتم
مامان زینب
13 خرداد 91 19:52
سلام...خوشم اومد از وبلاگتون بازم میام اینجا ...از دنیای فیس وبلاگتون رو پیدا کردم ببوسین دختر نازتون رو
شیوا
17 خرداد 91 21:16
عزیزم چه خوشمل شدی آرشیدا گلی یه عالمه بوووووووووووووووووووووووووووس برای تو اوناهاشون پایینن
mami neda
20 خرداد 91 19:50
سلام عزیزممممممممم جیگره این دخملو برمممممممم من دندون در اوردنت مبارک عزیزممممممممم دلم براتون تنگیدههههههههه بود راستی چشمتون روشن دایی اومده خونتون میبوسمت عزیزممممممم
نایسل
21 خرداد 91 12:35
ای جان دلم پس مبارکه خوشحالم دردت نگرفته عزیز دل خاله
نسترن
22 خرداد 91 9:58
اخی چه گوشواره های نازی چه میشود این ارشیدا خانمی خاله نسترن عاشقققققققققققته