آرشیدا عشق مامانی و باباهی آرشیدا عشق مامانی و باباهی ، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 26 روز سن داره

☺☻آرشیدا خورشید آریایی☺☻

هیس آرشیدا لالا کرده

1391/3/7 10:56
نویسنده : مامان آرشیدا
3,427 بازدید
اشتراک گذاری

سرتو بزار رو شونم و آروم بخواب گل بهار

من پیشتم تا خود صبح چشماتو رو هم بزار

قیافه آرشیدا صبح ها قبل از بیدار شدن

 

به قول رضا صادقی عزیز :

سرتو بزار رو شونم و آروم بخواب گل بهار

من پیشتم تا خود صبح چشماتو رو هم بزار

اونقده بیدار میمونم تا وقتی خوابت ببره

وقتی میخوابی رویا هم ناز نگاتو میخره

کابوس و زندون میکنم خواب بد و میسوزونم

مثل یه گنجشک کوچیک آروم بخواب مهربونم

 

دستت تو دستای منه عزیز خوب نازنین

چشماتو آروم هم بزار رو شاپر ابرا بشین

 

تا صبح برات شعر و غزل لالایی عشق میخونم

چشماتو آروم هم بزار من اینجا بیدار میمونم

 حافظ خواب تو میشیم من و خدای خوب دل

 چشماتو فردا میبینم خوب بخوابی شبت به خیر

 

 آرشیدا دیشب بیخوابیش گرفته بود و مامانی آوردش رو تخت خودشون وسط بابا و مامان صبح که بابا از خواب بیدار شده بود و چشم هاش رو باز کرده بود دو تا چشم گشاد روبه روی چشم هاش دیده بود و مامان با صدای قربون صدقه بابا و خنده آرشیدا از خواب پرید
قربونت برم آرامشم که وقت بیخوابید میگیره هم اینقدر آرومی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان آرشیدا کوچولو
7 خرداد 91 1:03
قربونت برم گنجیشک کوچولوی من که اینقدر ناز میخوابی
اعظم مامان آوین
7 خرداد 91 1:04
زیبای خفته که میگن آرشیداست
بابایی آرشیدا
7 خرداد 91 7:43
قشنگ بابا عاشق این قیافت تو خوابم!


بابایی صبح زود چی میگفتی؟؟
آرشیدا دیشب بیخوابیش گرفته بود و مامانی آوردش رو تخت خودشون وسط بابا و مامان صبح که بابا از خواب بیدار شده بود و چشم هاش رو باز کرده بود دو تا چشم گشاد روبه روی چشم هاش دیده بود و مامان با صدای قربون صدقه بابا و خنده آرشیدا از خواب پرید
قربونت برم آرامشم که وقت بیخوابید هم اینقدر آرومی
ameye lara
7 خرداد 91 8:39
I Love you Arshida
مامان خورشيد
7 خرداد 91 12:28
واي لبهاش بوسيدن داره ها.
لپهاش هم گاز گرفتن
چشم هاشم كه ....
ببخشيد غش كردم.


ممنون مامان مهربون بوس برا خورشید کوچولو
شیوا
7 خرداد 91 14:35
خاله جون منتظر هنرنمایه ای هاتون هستم راستی لینکتون کردم اگر بازم از این کار ها کردین به من خبر بدین تا دوباره بزارم راستی آرشیدا چه ناز خوابیده
مامان مرضیه
7 خرداد 91 15:55
وای چه نازی خاله ... خوشگلی دخمل خانوم زنده باشی عزیزم
نسترن
7 خرداد 91 17:52
ای جاننننننننننم چقدر این ملوسههزار ماشالله
نایسل
7 خرداد 91 18:41
وای عشقممممممممم چقدر ناره
نایسل
7 خرداد 91 18:41
وای عزیز دلم دلم میخواد بغلت کنم دلم ضعف میره