آرشیدا عشق مامانی و باباهی آرشیدا عشق مامانی و باباهی ، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 25 روز سن داره

☺☻آرشیدا خورشید آریایی☺☻

آرشیدا و عید

1391/3/1 14:41
نویسنده : مامان آرشیدا
4,192 بازدید
اشتراک گذاری

روز اول عید

آخیش لاحت شدم خا شگد منو بغل و بوس کدندخا بذارید یچم بشینم لااگل دشتم لو بخولم

 

لوز ٢٨ اسفند بود که از اهواز راه افادیم صبح زود هوای اهواز به قدری گرد و خاکی بود که چند متر جلوتر پیدا نبود میتونید ببینید

این پل جدید کابلی روی رودخونه کارونه که توی گرد و خاک محو شده

البته پل واقعا زیباییه

توی مسیر خیلی عجله داشتیم چون شب عقد خاله زری بود منم لاحت بلا خودم توی صندلیم عبق ماشین نششته بودم

 وای خاله زری مثل فبشته ها شده بود البته من کلی اذیت کدم گلیه گریهو گلیبی و خلاصه هیشچی هم عسک هام توی عقد خوکشل نشد

این یکی از عسک هامه که قابل گذاشتن بود بقیه دیجه مجاز نیستند

خب شیه اشلا خاله زری این گل ت رو بده به من یعنی شی خودنی نیشتخوشمزه

خب شلا اینگد سر وصلا خب شه خبره آدم کر میشه خب صداش لو کمتل کنید

 بلا عید هم خیلی خوش گذشت چون سال قبل من دل مامانی بودم و مامی استراحت بود عید رو اهواز بودند اما مامانی جفته بود خمه اومده بودند خونمون اما امسال مامان جفته بود که یه فبشته کوشولو داشتند و اون من بودم

صبح که از خواب بیدال شدم ابل مامان لباسه خوشکل کیتی پوشوند کلا تیف اسپرت بعد عمو جفت زود باشین داره تخویل میشه همه شمودند ١١ ١٠ ٩ ٨ ٧ ٦ ٥ ٤ ٣ ٢ ١ سال ١٣٩١ این اولین عید من بود من خمش از بگل عمو پاس داده شدم بگل عمه از بگل عمه بگل عمو مامان بابا و بابا بزگ مامان جون شگد لپ کشانی شدم شلا خمه پول میدند بخم شلا بابا پول میده به اونا شه کالایی میکنند این آدم بزلگ ها سوال

 مامی و ددی جفتند این بهترین سال تحویل بوده چون منم تو جمعشون بودم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

خاله ریحانه
1 خرداد 91 12:49
بهـــــــــــــار
1 خرداد 91 12:58
سلام عزیزم الهی چه دخمل نازی
مریم مامان ارشیدا
1 خرداد 91 14:44
ماشالله به این دخمل نازت عزیزم با اجازه ات میخوام وبلاگ دخترت رو لینک کنم


خوشحال میشیم ممنون
بابای ارشیدا
1 خرداد 91 18:17
بخورمت بابایی!!
مامان خورشيد
2 خرداد 91 8:21
واي شما چه هنرمندين. دستتون درد نكنه.
ستاره آسمونی
2 خرداد 91 10:57
عزییییییییییزم. کجا بودی تو خوشگل خاله
نایسل
2 خرداد 91 12:13
وای عکسشو نگاااا جیگررررررر تپللللل عکس کنار وبت منو کشته عشقم
مامان آرمان(مونا)
2 خرداد 91 17:33
نازی دستت خیلی خوشمزس بده ما هم مزه کنیم جیگر طلا
mami neda
2 خرداد 91 21:14
سلام به به ارشیدااا کجا بودی خوشگلمممممممممممم دلم برات خیلی تنگ شده بودددددد ای جوووووووونم خاله ماچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچ عزیزمممممممم
نسترن
3 خرداد 91 9:34
چه عکسای خوشگلی انشالله خاله همیشه صحیح و سالم باشی