آرشیدا عشق مامانی و باباهی آرشیدا عشق مامانی و باباهی ، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 30 روز سن داره

☺☻آرشیدا خورشید آریایی☺☻

سی و یک ماهگی یه نی نی کوچولو

1393/3/6 13:38
نویسنده : مامان آرشیدا
3,439 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فرشته کوچولوی نازم

93.3.5

ای بابا

ای بابا گفتنت این روزها با حالتی کمی اخم آلود که چهره نازت رو خوردنی تر میکنه فکر کنم از فیلم کارتونی پوه از رابیت این کلمه رو یاد گرفته شده تکیه کلام این روزهای تو

 

امروز مبعث بود . صبح ساعت 7 بیدار شدیم و با اینکه جای خالی موبایل ام رو وحشتناک حس میکردم اما تصمیم به داشتن و یک روز خاص بودن با تو رو داشتم عشق کوچولوی من

اول رفتیم نون سنگک خریدیم ، و بعد از خرید کمی سبزی و میوه رفتیم پارک ، هیچ کس نبود فقط من و تو و کلی اسباب بازی ، تاب برا اولین بار بچه ای رو سوار نکرده بود و اینقدر تاب تاب کردی صدای قهقه هات کل منطقه رو پر کرده بود بعد هم رفتیم شیرینی سرای رو به روی پارک و یه کیک کوچولو به مناسبت 1000 روز شدنت و کلاه خوشرنگ

و تولد 1000 روزگی تو عشق کوچولوی ما بدون حضور بابا برگزار شد ،شب هم بابا بیاد فکر کنم دوباره این مراسم رو داشته باشید . لباس خوشکل و رقص بامزه ات همه خستگی و ناراحتی مامان رو از بین برد .

آرشیدا اسمت چیه ؟؟؟ نی نـــــــــــــــــــــی خندونک

 

مژده ،مژده ،مژده

خرس کوچولوی خوشگل ما در کمال ناباوری پیدا شد و روز 22 اردیبهشت به بغل آرشیدا برگشت بغل

 

 

 

دهم اردیبهشت در سفر به اصفهان که برای اولین بار سفر اتوبوسی شما که مقصدش از اهواز به شاهین شهر صورت گرفت نانای دوست داشتنی جا گذاشته شد گریه

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نانا (آنا) عروسک دوران طلایی و بهترین خاطره دخمل نازم از عروسک . دو شبه بهونه نانا رو میگیری بهت گفتم اهوازه غمگین

شاید به زودی یادت بره اما اینجا برات ثبتش میکنم .

یعنی امیدی هست که نانا کوچولوی ما پیدا بشه

 

پسندها (9)

نظرات (20)

مامان سهند و سپهر
13 اردیبهشت 93 11:35
عزیزمممممممممم یه دونه دیگه براش بخر من خاطره بدی دارم از گم شدن عروسکم در کودکی هنوزم یادم نرفته و ناراحت میشم از یادآوریش اسمش نی نی نازی بود چون خراب و کهنه شده بود مامانم توی یه اسباب کشی عمدا جا گذاشتش خیلی گریه کردم از نبودنش یعنی بهم گفت توی خونه قبلی جا مونده
زهرا
13 اردیبهشت 93 19:52
عزیزم ماراهم درغم خود شریک بدان روژان هم عروسکشو چندماه قبل گم کرد امازودیادش رفت ولی وابستگی آرشیدا به آنا خیلی بیشتربود عزیزززززم آرشیدا بوسسسسسسسسس
مامان آناهیتا
15 اردیبهشت 93 18:05
ای جونم عزیز خاله امیدوارم زودتر یادش بره تا اذیت نشه و غصه نخوره
شادی
16 اردیبهشت 93 14:09
حتما یک دونه براش بخرین. به نظرم بچه ها یادشون نمیره.امیدوارم زودتر پیدا بشه. از راننده همون اتوبوسی که رفتین اصفهان نمیشه بپرسین ؟
مامان آریام
20 اردیبهشت 93 8:53
زهره جون میشه یکی دیگه بخری اگه از جای خاصی نگرفتی...منم اینجا نگاه میکنم اگه دیدم برات میخرم و مبفرستم....البته بچه ها میفهمن که اصلی نیست راستی قول داده بودی بیا وب آریام...خیلی گرفتاری خاله جون
نوشین مامان آریا
21 اردیبهشت 93 13:36
عزیزم چقدر ناراحت شدی بچه ها که به این زودی یادشون نمیره بخصوص اگه براشون خاص باشه اگه میشه یکی بخر
کتابهای گویا
24 اردیبهشت 93 11:57
نشر فناوران روز - تولید کننده کتاب گویا معرفی محصولات نشر فناوران روز شامل کتاب گویا (کتاب شنیداری)
مامان آرشين
25 اردیبهشت 93 13:17
خوشحال شدم..
مامان آرشين
25 اردیبهشت 93 13:19
البته از پيدا شدنشسوء تفاهم نشه يه وقت
مامان و مهزیار
27 اردیبهشت 93 13:05
مبارک باشه عزیزم . خیلی خوشحال شدم عروسکت پیدا شد. داستان پیدا شدنش رو بنویس حتما.
نوشین مامان آریا
3 خرداد 93 12:08
واقعا خوشحال شدم عزیزم . مبارکه . که خرس کوچولوتو پیدا کردی و شاد شدی
زهرا
5 خرداد 93 16:37
خصوصی
❀مامان علی❀
6 خرداد 93 16:31
وای زهره خیلی ناراحت شدم...الهی خیر نبینهخصوصی
مامان فريبا
7 خرداد 93 8:12
عزیزم سلام. منم الان شوکه م ولی نگران نباش حل میشه. خصوصی برات گذاشتم.
مرضیه مامان آنیتا
7 خرداد 93 11:39
من که رمز ندارم؟!!!!!!!!!!!!!
مامان
7 خرداد 93 21:57
ای جانممممممممم خیلی خوشحالم که پیدا شده عروسک دوست داشتنیش
دخــღـلی شکلـک
10 خرداد 93 1:31
فقط قیافه شو برام شرح بده خودم سرفه ش میکنم تو دیوار میگن هر ظلمی بهت شد خدا تو اون دنیا عوضشو بهت میده آخ زهره برو حال کن که خدا اون دنیا بهت موبایل میده
مامان آرشیدا
پاسخ
نمیشه همین دنیا موبایل ام رو بهم بده
مامان تارا و باربد
10 خرداد 93 15:15
جیگر این خوشگله با نانای نازش خوبی زهره جون مشغول امتحاناتی حتما امیدوارم که موفق باشی
مامان ارسطو
11 خرداد 93 23:58
سلام زهره جون خوشحالم که گمشده تون پیدا شد ، برای گوشی هم متاسف شدم خیلی و ناراحت شدم که اون همه پیام من تو واتس دستت نرسیده ، راستی شنیدم کارای مجوز گرفتنت جورشده برای اونم خوشحال شدم بسیاررررر، آرشیدا گلی رو ببوس و به امید دیدار
اسماعیل
3 مرداد 93 5:01
با عرض سلام.وبتون عالیه و هزارتا لایک داره.شما با افتخار لینک شدین لطفا منو هم لینک کنید.