آرشیدا عشق مامانی و باباهی آرشیدا عشق مامانی و باباهی ، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 20 روز سن داره

☺☻آرشیدا خورشید آریایی☺☻

ده ، بیست ، سی ، سی ماهه شدی فرشته کوچولو

1393/1/12 23:47
نویسنده : مامان آرشیدا
1,578 بازدید
اشتراک گذاری

این روز ها اینقدر قوه تخیلت زیاد شده که موندم طبیعیه یا نه ؟

با اینکه میدونم خیلی برا حافظه ات خوبه اما موندم

نصف روز تقریبا کیک خیالی درست میکنی ، کلی تولد میگیری ، شمع روشن میکنی ، فوتش میکنی با ذوق، با چاقو کیک رو قاچش میکنی، بعد بشقاب میکنی و توی بشقاب با چنگال برامون میاری بخوریم .

عاشقتیم من بیشتر از بابا و بابا بیشتر از من

بغل

پسندها (2)

نظرات (17)

زهرا
13 فروردین 93 0:31
عادیه عزیزم روژان هم دقیقا این کارارومیکنه.من موندم چطوربه ذهنش میرسه ازهروسیله ای کیک درست میکنه
اعظم مامان آوین
13 فروردین 93 0:57
عززززززیزم .چه خیاللت شیرینی توی سرت داری مثل خودت که خیلی شیرینی . عیدت مبارک عروسک . سال خوبی کنار مامان و بابای مهربونت داشته باشی .
♥مامان آمیتیس و علی♥
14 فروردین 93 12:43
سی ماهگیت مبارک آرشیدا جون
مامان تارا و باربد
17 فروردین 93 12:19
الهییییییییی چه خانوم نازی سال نو مبارک عزیزم سی ماه مادری مبارکت باشه همه بچه ها عاشق جشن تولدن با دوستای خیالیشون شاد و پیروز باشید
مامان آناهیتا
17 فروردین 93 23:47
سلام عزیزم دلم خیلی براتون تنگ شده بود امیدوارم سال 93 سالی همراه با سلامت و خوشی براتون باشه . از اینکه مدتی نتونستم بهتون سر بزنم شرمنده ام دوستتون دارم و منتظرتونم اخ که چقدرررررررررررررر دلم برات تنگ شده
مامان آریام
19 فروردین 93 19:19
سی ماهگیت مبارک دختر قشنگم
مامان آریان جون
22 فروردین 93 0:13
سلام عید شما مبارک. ماشاله خانوم شدی عزیزم.
مامان الینا
22 فروردین 93 18:30
خانمی منم اگر اینقدر شیرین بود مرتب کیک درست می کنم بابت خصوصی هم چشم در اولین فرصت
مرضیه مامان آنیتا
23 فروردین 93 10:12
ما مراسم چای داریم خونمون,آخه آنیتا عاشق چاییه شاید بزرگتر بشه کیک هم واسمون بزراه کنارش!!!!
mAhyA
23 فروردین 93 13:55
30 ماهگیت مبارک اشه عروسک کوچولو پس کجایید؟ بیاید دیگه دلمون براتون تنگ شده بیاید و از روزای قشنگ نوروز بنویسید
نیلوفر
25 فروردین 93 23:05
30 ماهگیت مبارک عزیزم
شادی
26 فروردین 93 12:45
سﻻم عزیزم. شما و وبلاگتون رو سعیده جون مامان سهند و سپهر به من معرفی کرد. خیلی از آشناییتون و دیدن روی ماه دخمل خوشگلت خوشحال شدم. امیدوارم دوستان خوبی برای هم باشیم.
مامان نیروانا
3 اردیبهشت 93 14:13
دیگه داره سی و یک ماهه میشه ببخشید دیر رسیدم. دلم برات تنگ شده زهره جونم. چطور مطورایی؟
آیلین و مامان
3 اردیبهشت 93 14:31
سلام عزیزم حال شما خوبه چه دختر ناز و خانومی دارید وبلاگ زیبایی هم دارید اگر دوست داشتین به وبلاگ ما هم سر بزنید خوشحال می شیم انشااله بتونیم دوستان خوبی برای هم باشیم .
مامان الهه
8 اردیبهشت 93 3:48
سلام زهره جون. سال نوتون مبارک.امیدوارم سال خوب و خوشی براتون باشه و در کنار آرشیدا جونم بهترینها تو زندگیتون اتفاق بیفته. شرمنده دیر اومدم .مسافرت و عید دیدنی و بی اینترنتی همه دست به دست هم داده بود. روی ماهتونو میبوسم
ساینا مامان آریان نهال نیوشا
9 اردیبهشت 93 17:10
سلام دختر خیلی زیبایی داری خدا حفظش کنه
بابا شاهین
26 اردیبهشت 93 11:34
بازگشت ظفرمندانه نانا به آغوش خانواده و آرشیدا را صمیمانه به کلیه دوستان و آشنایان تبریک گفته و از کلیه پرسنل محترم شرکت تعاونی مسافربری رویال سفر مخصوصاً آقا نعمت راننده اتوبوس کمال تشکر را داریم! واین درس عبرتی شد برای نانا که از این به بعد بیشتر مواظب خودش باشه که گم نشه!
مامان آرشیدا
پاسخ
بابا شاهین کی اومدی نظر گذاشتی ما ندیدیم ممنون نانا هم قول میده از این بعد بیشتر مواظب خودش باشه مامان هم قول داده اصلا دیگه صواب ابوووبوس نشه