آرشیدا عشق مامانی و باباهی آرشیدا عشق مامانی و باباهی ، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 25 روز سن داره

☺☻آرشیدا خورشید آریایی☺☻

آرشیدا در کارگاه مادر و کودک خلاق

1392/7/2 15:34
نویسنده : مامان آرشیدا
3,890 بازدید
اشتراک گذاری

آرشیدا این روزها زیاد میره خانه بازی و کلی دوست خوب پیدا کرده ...

92.6

آخرش از وب کودکان خلاق اهواز کپی کردیم...

 

http://creativekid.niniweblog.com/

کارگاه مادر و کودک خلاق .خانه بازی شاپرک اهواز

ارسطو، روژان، آرشیدا، سپهر، پریسا، الینا و مامان های مهربون 

آرسام و آنیتا هم بغل مامان هاشون

و با حضور افتخاری سارا و علی خوشتیپ

کارگاه مادر و کودک خلاق. خانه بازی شاپرک اهواز

چون سارا دوست مامان روانشناس بود و همچنین آشپز ماهریه زحمت خمیر درست کردن هم افتاد با ایشون

ولی خودمونیم عجب خمیری شدها جون میدادبرا پیتزا درست کردن زبان

وای که وقتی رنگ به خمیر اضافه شد چقدر مامان ها ذوق کردند نیشخند

 

کارگاه مادر و کودک خلاق. خانه بازی شاپرک اهواز کارگاه مادر و کودک خلاق. خانه بازی شاپرک اهواز کارگاه مادر و کودک خلاق. خانه بازی شاپرک اهواز

کارگاه مادر و کودک خلاق. خانه بازی شاپرک اهواز کارگاه مادر و کودک خلاق. خانه بازی شاپرک اهواز

و البته کار و هنرمندی مامانها مخصوصا قورباغه و لاکپشت مریم جون مامان پریسا شاگرد اول کلاس و جیمبو و کرم رنگی سارا واقعا قابل ستایش بود

خنده

خب کارگاه مادر و کودک بود دیگه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (32)

مامان پریسا
7 شهریور 92 10:24
من هم منتظر عکسم.
مامان آرمیتا
7 شهریور 92 17:09
سلام عزیزم خیلی دلم میخواست باشه الان ماهشهرم ای کاش خلاصه ای از حرفهایی که مامان روانشناس گفته بنویسی تا ما هم استفاده کنیم انشالله دفعات بعدی






عزیزم مامان روانشناس خودش تو وب کودک خلاق همه رو توضیح داده


اینم آدرسش
http://creativekid.niniweblog.com/
مامان آناهیتا
7 شهریور 92 23:03
سلام خوبین کجایی پیداتون نیست

راستی یری ها باز می شد اخه بیرون دادم رایت کردند وقت نشد خونه امتحانشون کنم . ایمدوارم مشکلی نداشته باشه


داریم میریم دددررررری بعد با کلی کار برمیگردیم بـــــــــوس
مامان فاطمه کوچولو
8 شهریور 92 9:15
متشکرم مامان آرشیدا جون" خورشید آریایی"
بخاطر جوابی که به پرسشم داده بودی
ماشالله نی نی نازی داری. خدا حفظش کنه


خواهش میکنم مهربونم
♥مامان آمیتیس♥
8 شهریور 92 16:27
ایشالا همیشه شاد باشید و بهتون خوش بگذره

آرشیدا جونو ببوس


ممنونم مهربونم
ツ ستایش مهربون ✿ ستایش خوش زبونツ
9 شهریور 92 7:06
به به می بینم که جمع همه دوستان جمعه خیلی دوست داشتم بیام ولی عازم سفر بودم نتونستم ان شالله کلاسهای بعدی
مهرنوش مامان مهزیار
9 شهریور 92 7:40
عزیزم خوشحالم که بهتون خوش گذشته . دفعه دیگه لطفا به منم خبر بدین بیام ببینمتون.
maman taraneh
9 شهریور 92 9:39
من که یه پای ثابت وب ارشیدا جونم ولی شما کمرنگی ها
مامان علی خوشتیپ
9 شهریور 92 10:01
سلام دوست ناز و فعالم ممنون تو پستت از من هم یادی کردی من چندتا عکس گرفتم ولی پست این قرار رو نمیذارم...عکسارو برای مامان پریسا فرستادم.بعد که گذاشت شما هم استفاده کن... اگه خواستی آدرسشونم برای شما بفرستم.البته تقریبا شبیه عکسای شماست ببوس دختر ناز و دوست داشتنیتو
مامان پریسا
9 شهریور 92 20:47
سلام زهره جون.ممنون خوب بود. یکی 2 تا از عکس ها رو میخواستم ولی خیلی کوچیک بود برم وب مامان روان شناس ببینم اصلش اونجاست یا نه ...اخه شکل اون قورباغه..... و عکس پریسا رو برداشتمک ولی خیلی کوچیکه.
معصومه مامان آرتین
10 شهریور 92 12:59
دستت درد نکنه مامان زهره ماشالله به این بچه ها! مطمئناً همشون باهوش و خلاق هستن.
الهام(مامان فرگل)
12 شهریور 92 10:40
آرشیدای گل شما خیلی خواستنی هستی مامان آرشیدا جون میشه لطف کنید یکم راجع به این خانه خلاق واسه ی ما توضیح بدید و چه زمان هایی دایر هست؟


دلبر به وب مامان روانشناس سر بزن آدرس وب کودک خلاق رو لینک کرده
مامان آرمیتا
12 شهریور 92 13:09
سلام عزیزم از اطلاعاتش استفاده کردم ما هم خمیر بازی کردم با آرمیتا خیلی لذت بخش بود انشالله دفعات ما هم باشیم خیلی دوست دارم تو این جلسات شرکت کنم پیش ما هم بیا دلبر
مامان خورشيد
12 شهریور 92 15:22
دست همگي درد نكنه. هم مامانا و هم بچه ها. دنياتون هميشه شاد و رنگي. من پايه ام بعد بازي بچه ها با اون خميرا باهاش پيتزا بپزيم و بعد ببينيم كدوم يكي از مامانا مي خورن؟
هدی
13 شهریور 92 1:28
مامان ندا
13 شهریور 92 10:55
سلام دوست خوبم متاسفانه مسافرت بودم
چه کلاس جالبی بود باز هم برگزار میشه؟؟؟؟؟؟؟


آره عزیزم به وب کودک خلاق یه سر بزن
سمان مامان آرشیدا
14 شهریور 92 0:25
چه کارگاه خوب و جالب و مفیدی. همگی خسته نباشید.
مامان آناهیتا
15 شهریور 92 13:50
همیشه موفق باشی مامانی
مامان ترانه و برنا
15 شهریور 92 16:48
ای زیبا ترین گل هستی روزت مبارک
♥مامان آمیتیس♥
16 شهریور 92 0:59
آرشیدا جون روزت مبارک دختر گل
معصومه مامان آرتین
16 شهریور 92 11:56
سلام خانمی خوبین؟ راستی تولد آرشیدا جون نزدیکه! برنامه ای داری براش یا نه؟ آخه خبری تو وبلاگ نیست. چیزی ننوشتی.
مامان آرمیتا
16 شهریور 92 13:38
خداوند لبخند زد دختر آفریده شد! لبخند خدا، "آرشیدا جون" روزت مبارک...
مامان ندا
16 شهریور 92 14:23
خداوند لبخند زد دختر آفریده شد! لبخند خدا، "ارشیدا جون" روزت مبارک...
مهسا
16 شهریور 92 16:27
دختران فرشتگانی هستند از آسمان برای پر کردن قلب ما با عشق بی پایان این روز بر دختران دیروز و مادران امروز مبارک
مامان آوينا
16 شهریور 92 17:24
آرشيداي خوشگا و باهوش روزت مبارك
مامان آناهیتا
16 شهریور 92 17:24
دختر ناز روزت مبارک عزیزم
خاله نرگس
17 شهریور 92 13:35
به به خلاقیت مامان ها و نی نی ها. موفق باشی زهره جون. روی ماه آرشیدا رو ببوس
ترنج شاپ: فروشگاه کیفهای گلیمی و جاجیم
17 شهریور 92 17:52
کیفها در دو طبقه بندی گلیمی و جاجیم عرضه شده است. که در هر بخش مدلهای متفاوتی از این کیفها قرار دارند. برخی از مدلها عبارتند از هنری، دانشجویی، اداری، مسافرتی، کوله، کیف پولی، پاسپورتی و.... این کیفها قیمت مناسبی هم دارند. ترنج شاپ: فروشگاه کیفهای گلیمی و جاجیم http://toranj-shop.vcp.ir
مامان خورشيد
18 شهریور 92 10:15
بسيار دلتنگتونيم.
مامان آریام
26 شهریور 92 12:29
یعنی من اینرنت ندارم و به کسی سر نزنم، هیچکی منو دوست نداره
آرشیدای خوشمزه با اون صندل پوشیدن و قر دادنت....دلم برات یه ذره شده بود آریام تو کلاسش یه دوست داره به اسم آرشیدا....همش یادت میکنم دخمل ناناز...روز دختر رو هم بهت تبریک میگم...ایشاالله یه روز خودن به دخترت روزش رو تبریک بگی میبوسمت


عشقمی تو قربون مهربونت بــــــــــوس
مامان آرمان
28 مهر 92 2:39
سلام عزیزم خوبی
تولد ارشیدا جون مبارککککککککک
یه سوال داشتم
آرشیدا و شما کارگاه مادر و کودک میرید؟منم اهوازم خیلی دنبال همچین کلاسی آموزشی هستم بی زحمت آدرسشو بهم میدید لطف میکنید


میام وبت عزیزم
مامان آرشیدا
16 آذر 92 11:51
لطفاً خصوصی