آرشیدا عشق مامانی و باباهی آرشیدا عشق مامانی و باباهی ، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 29 روز سن داره

☺☻آرشیدا خورشید آریایی☺☻

بیست و یک ماهگی یه فرشته کوچولو

1392/5/30 8:09
نویسنده : مامان آرشیدا
3,255 بازدید
اشتراک گذاری

کودک درون بابا شاهین بیش فعال میشود

.

.

.

 

قهقهه

آخر پست 21 ماهگی

 

 

 

نازنین عشقم

نفس من

همه امید من و شیرین زبانم

من عاشق و مست کرشمه و اداهای طناز گونه تو ام که با هر پشت پلک نازک کردنت بر آن قدرت عشق افزوده میشود

ورودت به 21 ماهگی مبارک ای همه هستی من

 

 

آرشیدا در تولد بهترین بابای دنیا

 

آرشیدا

 

آرشیدا و ورزش 

آرشیدا

92.4

 

 

آرشیدا

شمع فقط همین تعداد در خانه یافت شد

چون بابا هنوز توی دهه سیه همین تعداد کافی بود

آرشیدا

آرشیدا

92.4.19

یه تولد کوچولوی شیک و مهربون برای بابای خوب آرشیدا

باباهی خوب ممنون به خاطر وجودت و حرارت و سرزندگی و امیدواری در زندگی ام

و آرشیدای عسل ام که با رقص و پای کوبی فراوان یه بوس هم به باباهی نکرد و همش لپ گلی شو روی لب بابا گذاشت تا اون بوسش کنه و چه شمع ها که تا آب شدنش هزار بار توسط بابا روشن شد و آرشیدا با رقص فوت کرد و ناز و ادا در آورد

قابل توجه اون هایی که دخمل ندارند تا دلشون بسوزه

لباس خوشمل ات هم یکی از لباس هایی که برا عروسی خاله زری گرفتیم برات که عکسی مجاز باهاش نشد بگیریم و به تصویر بگذاریم چون بیشتر بغل مامان بودی

 

 

آرشیدا و ورزش 

آرشیدا

آرشیدا

آرشیدا

92.4

آرشیدا توی باشگاه کلی ورزش میکنه با دمبل ،چوب ،توپ و گاهی از استپ بالا و پایین میره

خلاصه شده پایه ثابت باشگاه

قلب

 

اینقدر با انگشتان کوچکت بازی و پازل کار میکنم که :

اگر روزی خواستی جراح قلب باشی بهترین و با دقت ترین باشی

اگر خواستی نقاش باشی ماهرترین و ظریف ترین باشی

اگر خواستی پیانیست شوی زیباترین آهنگ ها را بنوازی

اگر خواستی استاد دانشگاه یا معلم باشی خوش خط ترین باشی

اگر خواستی طراح ساختمان باشی بهترین نقشه ها را طراحی کنی

و

و

و ....

آرشیدا

آرشیدا

وقتی آرشیدا میره فروشگاه شهر اسباب بازی

پیش خاله نگین

دیگه کل عروسک ها و وسایل رو مال خودش میدونه

آرشیدا

آرشیدا

و این همش به نفع تو تموم میشه با کلی اسباب بازی

اسباب بازی آرشیدا

هنوز جا داری که بخواهی کامل سر همش کنی شیرین عسل ام

آرشیدا

 

آرشیدا

پیچ و مهره که این روزها کارت شده سر هم کردنشون

آرشیدا

دلقک شگفت انگیز

92.5.4

 

مامان عاشق کاراشه 

آرشیدا خورشید آریایی ام

92.5.1

وروجکم عینک من رو برداشته و خودش روی چشم هاش گذاشته . دوربین رو به بابا داده تا بابا ازش عکس بگیره ... بعد از گرفتن هر عکس باید حتما عکسش رو ببینه و با این کار کلی ذوق میکنه

 

یه شب خوب با بستنی خوشمزه

92.4.26

آرشیدا

اول کلی مراسم رقص آنا و بستنی خورونش رو داشتیم

کلا باید همه غذاها و خوردنی هایی رو که میخوای بخوری رو آنا اول تست کنه

آرشیدا

آقای سرور که دید یه نی نی با ذوق داریم برات روی بستنی فشفشه گذاشت تو هم کلی با ذوق تند تند فوتش میکردی و فکر کنم باز هوس تولد کرده بودی

آرشیدا

پشت ویترین هر مغازه ایی که میری کلی دلبری میکنی و توضیح میخوای

جالب تر اینکه این روزها وقتی میخوای بری حمام آنا رو جلو جلو میفرستی و کلی رو سرش ادای شامپو ریختن و بعد لیفت رو میکنی دستت و کلی حمامش میدی ... و هنگام اومدن از حمام کلی آب که از بدن آنا کوچولوی بیچاره در حال ریختنه و بعد مراسم چلوندن تا آبش کاملا از بین بره و تو غش غش بهش میخندی

 

آرشیدا

بخواب ای فرشته کوچولوی من ، ای امید و همدم بابا که نفس هاش با تو جون میگیره

 

عاشق پاهای تپل اتم مادر

92.4.27

آرشیدا

صندل های راحتی که این روزها کلی باهاشون درگیری داری و خودت دیگه پات میکنی

عاشق این پاهای کپل و ناخن های لاک زده تم عشق ام

و این پاهای تپلی تو اند که موقع خواب که روی پام میخوابی توی دست های من و روی لب های من اند تا به خواب بری

آرشیدا

آنا در اولویت عکس گرفتن

 

آرشیدا ،آنا و آوا

92.4.28

آرشیدا و آنا و آوا

این روزها به غیر از آنا ، آوا یه عروسک کوچولوی دیگه هم با ما به در در می آید نیشخند

 

عاشق این ژست ها و اداهای خوشمزه تم

92.4.29

آرشیدا

آرشیدا

 

 

کتابهای استاد محمود حکیمی

92.5.10

کتابهایی که سفارش داده بودیم بالاخره رسید به دستمون

فوق العاده بود و ما به چنین دانشمندان ایرانی افتخار میکنیم

بازی های فوق العاده که شروع به انجامشون کردیم

آرشیدا

چند تا شیشه در سایزهای متفاوت که درب شون رو باید باز و بسته کنی

و که چهقدر لذت میبری از انجام این بازی ها

آرشیدا

 

آرشیدا

آرشیدا

اولین باری که موهات رو دوستم خاله زینب چهار تایی بست بغل

قربون این همه ناز و اداهای دخملونت

 

 

کودک درون بابا شاهین بیش فعال میشود

92.5.6

بابا شاهین

آموزش اسکیت نیشخند

توی این سن آفرین داره تشویق

خودم که بهت واقعا افتخار میکنم بیش فعال من خنده

خود بابا که میگه به عشق آرشیداست و خدا میداند و بس

فقط شب اول 10 بار محکم با باسن خورد زمین کلافهشانس آوردیم جایش نشکست استرس

و الان که شب 5 فوق العاده شده تشویق و مامان رو هم به هوس انداخته

عسلکم روی نیمکت نشسته و بابا رو تماشا میکنه

آرشیدا

دایم صدا میزدی بابا بابا

مامان بی احتیاطی کرد و شورت کوتاه پوشوندت افتادی زمین و برای اولین بار پای کوچولوت زخمی شد اما اصلا گریه نکردی گریه

بابا شاهین

بابا شاهین در حال آموزش در پیست اسکیت کارون

آرشیدا

اسباب بازی های بادی رو میبینی اما همچنان میترسی نزدیک بشی

اینم یک شب دیگه که مامان اصرار داره حتما شلوار پات باشه

آرشیدا

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (67)

رها
21 تیر 92 8:37
مبارک باشه ایشاالله
امیدکه جشن 121 سالگیش رو هم جشن بگیرین


ممنون دوست خوبم بوس
هدی
21 تیر 92 9:57
سلام عزیزم...
خوبی؟
ارشیدا جون خوبه؟
خیلی ناز شده دخترکمون با این لباسش....
حسابی دلبری کرده واستون


اینقدر دلبری کرد که نگو واقعا دختر عشق باباشه
مامان ویهان
21 تیر 92 13:06
آقا شاهین تولدتون مبارک ایشالله جشن 120 سالگی در کنار خانواده گلتون.زهره جون دیگه نداشتیم حالا که ما دختر نداریم دل مارو بسوزونیاین دخملی ما خیلی جیگل.با اون تیتیش خوگشلش


نسیم گلم نه به خدا پسر شما که فوق العاده ست . به آقا سینا سلام فراون برسونید و ویهان نازم رو ببوسید .
بابای آرشیدا
21 تیر 92 16:52
ممنونم بخاطر همه چیز. خیلی خوب بود.


خواهش میکنم عشق من شما جون بخواه
مامان علي خوشتيپ
21 تیر 92 22:18
تولد بهترين باباي دنيا رو اختصاصي تبريك ميگيم
اي جانم چقدر با اين لباسش نازتر شده.ماشاالله


ممنونم مهربونم
مامان علي خوشتيپ
21 تیر 92 22:19
ممنوووووووووونم بابت راي
ميدوني چقدر ائتلافي دارم
ولي خداييش بيشتر از اوني كه برام راي ميدن راي براشون ميدم
براي شما هم همچنين



مامان علي خوشتيپ
21 تیر 92 22:20
واااااااااااااااااي نميدوني چقدر دلم ميخواست امروز بودم
ماه رمضون كه ميشه خيلي تنبل ميشم...حوصله كاري رو ندارم
براي عروسي داداشم هم هنوز لباس نخريدم.نه من نه علي


برا خودت غمی نداشته باش من ساپورتت میکنم
مامان علي خوشتيپ
21 تیر 92 22:28
خصوصي


وای یعنی میشه
مامان علی خوشتیپ
22 تیر 92 8:43
سلام زهره جون
میگم تو اون نظر اولم منظورم با آرشیدا بودا که گفتم نازتر شده


په به په من هم دقیقا مثل تو فکر کردم
منا مامان الینا
22 تیر 92 11:45
سلام آرشیدای نازم تولد باباهی ت مبارک عزیزم
انشالا که عروس شدن و نوه و نتیجه وووووو را ببینه ایشششالا

عسیسم چقدر این لباست ناز و قشنگه
زهره لباسهای خوشکلی واسه آرشیدا میخری ما هم دلمون میخاد خو!


قابل نداره قربونت برم چشم هات خوشمل میبینه
مامان آرشين
22 تیر 92 15:31
تولد بابايي آرشيدا جون مبارك
مامان ایناز.ندا
22 تیر 92 17:16
21 ماهگی مبارک عزیزم جشن 120 سالگیت جوجو.چه لباس خوشگلی . تولد باباجون مبارک
خاله نرگس
22 تیر 92 22:14
فدای دلبری های تو من بشم با اون لباس نازت. تولد بابایی مهربون مبارک
مامان پریسا
23 تیر 92 9:04
مبارک باشه زهره جون تبریک میگم.
مامان آناهیتا
23 تیر 92 13:24
سلام مامان مهربون که همیشه به فکر خانواده هستی تولد بابای مهربون ارشیدا رو هم تبریک میگم به امید روزهیا خوش کنار خانواده محترم . خیلی لباسش خوشگله خوردنی تر شده این دختر ناز
مامان علی خوشتیپ
23 تیر 92 13:38
خصوصی
مامان آریام
24 تیر 92 0:21
مبارک باشه ایشاالله سایه بابای مهربونـت همیشه بالای سرت باشه خاله جون خیلی خوردنی شدی با اون لباس خوشگلت من چند وقتی نبودم...خیلی دلم برات تنگ شده بود...میبوسمت


بوس بوس
مامان آریام
24 تیر 92 1:35
اول اینکه نظر من کو....نکنه باز هم ارسال نشده...دوم اینکه خصوصی
سمان مامان آرشیدا
24 تیر 92 2:35
ای جونم قربون اون ناز و ادا و کرشمش. آرشیدای ما هم بوس نمیده فقط میگیره. چه نازی دارن این وروجکا. خیلی ماه شده تو این لباس.
ツ ستایش مهربون ✿ ستایش خوش زبون ツ
24 تیر 92 12:21
به به چه تولدی ان شان الله سایشون 120 سال بر سر شما و آرشیدا جون باشه مبارک باشه ------------------------------() ------------------------------|| -------------------{*~*~*~*~*~*~*} ------------@@@@@@@@@@@@@@@ -------------{~*~*~*~*~*~*~*~*~*~} -----@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ------{~*~*~*~*~*~*~*~~*~*~*~*~*~} ------{~*~*~*~~ *~~*~~~~*~~*~~*~*} ------{~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*~*} -----@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ٍ ------------------------------() ------------------------------|| -------------------{*~*~*~*~*~*~*} ------------@@@@@@@@@@@@@@@ -------------{~*~*~*~*~*~*~*~*~*~} -----@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ------{~*~*~*~*~*~*~*~~*~*~*~*~*~} ------{~*~*~*~~ *~~*~~~~*~~*~~*~*} ------{~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*~*} -----@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ٍ
مامان کیاوش
25 تیر 92 17:12
تولد بابایی مبارک.
چقدر لباس آرشیدا جونم خوشگله و بهش میاد.


قربون مهربونت ممنون
مامان محمدفرزام
26 تیر 92 7:27
سلام.مبارک باشه.
ما هم ائتلاف میخوایم.
اخه محمد فرزام هم با کد 664 تو مسابقه نی نی شکمو شرکت کرده .با هم همشهریم دیگه. میشه محبت کنید و بهش رای بدید. خودتون که دیگه واردید،کافیه یه پیام کوتاه به شماره20008080200 ارسال کنید.تازه میشه 3 شماره ارسال کرد.
ممنونم


عزیز من به دو تا بچه های دیگه هم قول دادم آخه اما سعی میکنم برا شما هعم رای جمع کنم
مامان خورشيد
26 تیر 92 13:31
مباركه. ساليان سال به شادي اين روز قشنگ رو كنار هم جشن بگيريد و هر دوتون تو آغوشش از آرامش و عشق لبريز بشيد. يعني من مردم برا ورزش كردنش. من مردم برا ادا اطواراش. انقدر بچلونش بچلونش.....آدم سير نميشه كه...
مامان سارا
27 تیر 92 16:39
21 ماهگیت مبارک عشق من،تولد بهترین بابای دنیا و همسری هم بهتون تبریک میگم
مامان آناهیتا
28 تیر 92 1:55
الهی عزیزم چعه خوب ورزش می کنی خوش به حالت مامانی که باشگاه این اجازه رو میده که بچه ببری من نمی تونم ببرمش برای همین یه خط درمیان میرم جاتون خالی امشب رفتیم دریا مردم همه تو اب بودند انگار نه انگار ساعت 1 شبه . ارشیدا جونو ببوس
مامان سهند و سپهر
28 تیر 92 11:16
اي جونم خيلي نازه خانوم ورزشكار. تولد بهترين باباي دنيا هم مبارك ايشالا هميشه در كنار هم خوش و خرم و در حال جشن گرفتن باشين ماماني مهربون. دوستتون دارم
سپیده
29 تیر 92 3:50

خانمی خونه تو کیانپارس هست و قراره فردا بیام خونه رو ببینم و وسایل رو می یارم اهواز ولی خودم اخر شهریور می یام تا کلاسهای اموزشگاه تمام بشه. اینقدر ذوق دارم که می خوام بیام اهواز. کلی تعریف از اهواز و اون منطقه شنیدم


به سلامتی و شادی بیاید خونه جدید
✿✿الهه مامان روشا جون ✿✿
30 تیر 92 17:17
ای جان لباسشو ببین تو تولد بابایی خیلی خوشگله چه قدرم ماشالا بهش میاد. کشته مرده اون وزنه برداریتم خاله.
سپیده
31 تیر 92 12:34
سلام عجیجم. ممنون خانمی. خصوصیت به دستم نرسید
عاطفه مامی الای
31 تیر 92 13:56
ممنون دوست عزیزم خدا نینی تو نگهداره همین یه دونه کافیه .دنبال عذاب نیستم علم پیشرفت کرده گناه نیست گناه اینه که بچه ناقص بیاری یه عمر نفرینت کنه میبوسمتون
مامان آناهیتا
31 تیر 92 23:07
خصوصی عزیزم
مامان آناهیتا
1 مرداد 92 18:39
به روزم عزیزم
ارلا
4 مرداد 92 16:20
خبر خبر سلام دوست گلم از شما دعوت میشه که به وب من سر بزنی وتو مسابقه شرکت کنی وجایزه بگیری فقط عضو شدی خبرم کن گلم سن مهم نیست
زهرا
4 مرداد 92 16:55
تولدبابای آرشیداباتاخیرفراوان مبارک عزیزم چقدرآرشیدابااین لباس نازشده آفرین آرشیدای ورزشکارای کاش من هم ازتویادبگیرم وازاین تنبلی دست بردارم آرشیداکوچولو
مامان آناهیتا
4 مرداد 92 21:52
سلام عزیزم خیلی توی اینترنت دنبال ادرس و شماره انتشارات پارسیران که بتونم کتاب استاد حکیمی رو سفارش بدم رو پیدا نکردم اگه کتاب رو خریدی شماره تماس یا ادرس سایت نوشته برام بفرست . ممنون میشم


من کتاب ها به دستم رسید خیلی خوب بودند شماره تماس برات فرستادم
مامان علي خوشتيپ
5 مرداد 92 0:41
سلام زهره جون
ممنون بابت دلداريت
وااااااااااااااي عكس ورزشش خيلي باحاله


قربونت شما برنده بشی مثل اینه که ما برنده شدیم عزیزم
اعظم مامان آوین
5 مرداد 92 3:54
وای وای چه وروجکی شده این خورشید خوشگل .با عینک مامانی شبیه مامان شدی . ای جوووووووونم ببین چطور ژست گرفته .!!
مامان ایناز
5 مرداد 92 10:45
چه نازی داری خاله جون تو و انا و اوا رو خیییییییییییلی میبوسم
مهسا
5 مرداد 92 14:42
سلام تولد بابایی آرشیدا جون مبارک باشه انشاا... همیشه سلامت باشند قربون آرشیدا جون ورزشکار برم من بوووووووووووووووووس
مامان آریام
5 مرداد 92 17:19
یعنی من عاشق اون ژست و اداهات، اون پاهای عروسکیتم دخمل ناناز الهی خاله فدای دختر قشنگ و خانومش بشه ایشاالله وقتی بزرگ شدی، هر شغلی که داشتی...موفق ترین باشی
سمان مامان آرشیدا
6 مرداد 92 2:53
نازشو قربون. عروسکاشو چه دوست داره عزیزم. حتما تو هر شغلی که باشه موفق ترینه مامانی با این زحمتی که شما براش میکشی.
مامان ارسطو
6 مرداد 92 3:25
سلام زهره جون،تبریک میگم و بهترین هاروبراتون آرزو میکنم ایشالا که همیشه شادوخندون باشین ، ما هم دلمون دختر خواست
مه جبین
6 مرداد 92 12:09
تپلی ! تو چقدر نازی.... فدات بشم


قربون دختر دایی های مهربونم
مه جبین و مهتا
6 مرداد 92 12:12
تپلی!!تو چقدر نازی....فدات بشم عزیزم
مامان آرشين
7 مرداد 92 11:39
ماماني خوبه.. بازي با پازل رو ميگم ببينم چيكار ميكني...
مامان آناهیتا
7 مرداد 92 17:12
ای قربونت برم چقدر ناز شدی خاله حتما تو بهترین خواهی شد عزیز خاله چه دوستای خوبی داری خیلی عزیزی خاله
سمان مامان آرشیدا
7 مرداد 92 23:20
راستی چجوری عکسها رو این مدلی کردی که تکون میخورن؟
زحمتی نیست بهم بگو.
مرسی


عزیزم توی قسمت امکانات وب نوشته کد عکس و تصویر برو اونجا
♥مامان آمیتیس♥
8 مرداد 92 1:08
قربونت برم آرشیدا جون ایشالا تو مسابقه برنده بشی عزیزم
زهرا
8 مرداد 92 9:41
نازییییییییییییی باعینک چه خوردنی شدی ماشالله
✿✿الهه مامان روشا جون ✿✿
9 مرداد 92 3:01
وای وای چه عکسایی از دخمل خوشگلمون گذاشتی زهره جون.شانس اوردی خاله که دم دستم نیستی وگرنه درسته خودتو اون پاهای کپلتو اون دستهای زحمت کشتو می خوردم. چه باحال می رقصه جونم.دلم عروسی خواست اونم با آرشیدا که حسابی با روشا نا نای کنن و من حال کنم. زهره جون عینکت بیشتر به آرشیدا میاد تا خودت.به جون خودم بی اغراق گفتم راستی وبلاگمو رمزی کردم دیگه پستها رو بی رمز مینویسم رمزشو واست اس می کنم.
مرضیه مامان آنیتا
9 مرداد 92 10:27
سلام زهره جوون،بالاخره یکم خونه زندگی مون راه افتاد و تونستم به دوستام یه سری بزنم هر چند جویای احوالمون هم نبودی.
ما نبودیم این فسقلی خانوم چه کارهایی یاد گرفته ،این بازی پیچ وومهره رو بچه ها توی این سن توانایی انجاموشن رو دارن هنوز نخریدم گفتم شاید زود باشه
آنیتا خانم هم عینک من شده اسباب بازی شمره یکش (چند روز پشت سر هم رفت واسه تاب گیری)


شرمنده دوست خوبم بچه ها میدونند خیلی این روزها کم میام نت
maman taraneh
9 مرداد 92 17:57
ای جونم قیافه ارشیدا رو ببین موقعی که داره به فشفشه نگاه میکنه عزیزم
خاله نرگس
9 مرداد 92 23:35
ای جوووووووووووونم. خوشگل و خوش تیپم. ببین با چه اشتهایی به بستنی نگاه می کنه. دلم خواست.
به به ورزشکارم که شدید. همینه دیگه مامان زهره علاوه بر روح به غذای جسم هم بسیار توجه داره. آفرین مامانی.
فدای ژستات.
چقدر عینک بهت می یاد خوشگلم. باور کن زهره جون با اون جمله های اولت و عینک دقیقا جراح قلب در نظرم مجسم شد. انشاله انشاله.


وای یعنی میشه
مامان آناهیتا
11 مرداد 92 13:48
کجایی مامانی دلمون تنگ شده براتون
مامان تارا و باربد
12 مرداد 92 12:05
عزیز دلمه این خوشمزه نازنین فدای اون اداهاش 21 ماهگیش خیلی مبارکه تولد بابایی مهربون هم مبارک ایشالا همیشه شاد و سلامت باشید
مامان آناهیتا
12 مرداد 92 16:39
کجایی عزیزم دلم براتون تنگ شده
سارا
12 مرداد 92 17:06
چه ملوسکی شده این خانوم خانوما
مامان آرمیتا
13 مرداد 92 15:21
سلام عزیزم با تاخیر 21 ماهگیت مبارک و تولد بابا آرشیدا جون قربونش بشم با اون دلبریهایی که میکنه همیشه در حال بازی جدید فدای پاهای خوشگلت بستنی خوشمزه بود انا جون آرمیتا اول به عروسکاش اول غذا میده بعد کمی خودش ببخش این روزها بهت سر نمیزنم بعد از مدت ها اومدم تو نت اومدم بهت سر زدم خیلی دلم براتون تنگ شده زهره جون
مامان خورشيد
14 مرداد 92 9:43
دلتنگتونم و سرم بسيار شلوغه، سر فرصت خدمت مي رسم.


"دوستان عزيزم اگر براي خرج كردن مبالغ فطريه هاتون راهي خواستيد، خواهش مي كنم يك سري به اينجا بزنيد و يا در صورت امكان اطلاع رساني كنيد. بسيار سپاسگزارم."

/http://massi1353.blogfa.com
لطفا پست EB را مطالعه فرماييد.

در ضمن من راي داده بودم به شيرين ترينم.


حتما عزیزم
مامان آناهیتا
15 مرداد 92 0:04
سلا عزیز خاله وای که چقدر ناز شدی عزیزم

چه خوب بازی جدید می کنی بدون هزینه

مامانی یه پست جدید گذاشتم ممنون میشم نظرتو بدونم


الان میام
هدی
20 مرداد 92 9:51
سلام خانومی
خوبی؟
دخملی خوبه؟
چه خبرا؟
مرسی که مرتب بهمون سر میزنید خاله جون....
فعلا مشغول کارای خونه ام و همچنان امید دار م که قبل از مهر اسباب کشی کنم...در حالی که هیچکاری هم نکردم...


همه چیز درست میشه نگران نباش
هدی
20 مرداد 92 9:53
اسکییییییییت خیلیییی باحاله...من تازه دوره اش رو به پایان رسوندم....جالبه که دیشب هم خواب دیدم دارم اسکیت بازی میکنم....
من هم به عشق دخملی رفتم و حالا همسری هم حسودیش میشه و میخواد بره یاد بگیره



منم حسودیم شد میخوام برم
سارا
21 مرداد 92 15:38
مامانیه سپهر
26 مرداد 92 13:55
سلام زهره جونم. مشتاق دیدار. چطوری با زحمتای ما؟
عزیزم میخواستم بپرسم کتاب ههای هوش های چند گانه رو اهواز نداشت؟ و اینکه چطوری و از کجا سفارش دادین؟
البته اگه امکان داره.

ممنون میشم راهنماییم کنی. به نطر کتابهای خوبی میاد.
ممنون گلم.
آرشیدا پا تپلی رو رو هم خیلی به جام بوس.


سلام عزیزم اختیار داری چه زحمتی ؟ میام وبت. بوس
مامان خورشيد
29 مرداد 92 12:42
واي كيف كردم از عكس ها. ممنون. بايد به همت باباشاهين آفرين گفت و به همراهي شما.
مهرنوش مامان مهزیار
2 شهریور 92 8:15
سلام عزیزم منم رمز میخوام


میام وبت عزیزم