آرشیدا عشق مامانی و باباهی آرشیدا عشق مامانی و باباهی ، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 25 روز سن داره

☺☻آرشیدا خورشید آریایی☺☻

16 تا 17 ماهگی بهترین دختر دنیــــــــــــــــــا

1392/1/16 14:41
نویسنده : مامان آرشیدا
5,219 بازدید
اشتراک گذاری

دلبر کوچولو ، توی این ماه دو تا کار رو با هم شروع کردیم و امیدوارم به نتایج خوبی برسیم . یکی آموزش دشویی و دیگری آموزش زبان انگلیسی. و کار خوب دیگه ایی که مامی بهت عادتش داده زود خوابیدنه ، ساعت ٩ زنگ خوابته و الان اینقدر راحت ساعت ٩ شب میخوابی که این موفقیت بزرگ رو به خودم بارها تبریک میگم تشویق.

دلبر کوچولو ، توی این ماه دو تا کار رو با هم شروع کردیم و امیدوارم به نتایج خوبی برسیم . یکی آموزش دشویی و دیگری آموزش زبان انگلیسی. و کار خوب دیگه ایی که مامی بهت عادتش داده زود خوابیدنه ، ساعت ٩ زنگ خوابته و الان اینقدر راحت ساعت ٩ شب میخوابی که این موفقیت بزرگ رو به خودم بارها تبریک میگم تشویق.

آموزش زبان دوم با آرشیدا

آرشیدا

٩١.١١.٩

مامان کم کم داره باهات، جوجو کوچولو آموزش زبان انگلیسی رو با سی دی 1و2 baby anistein شروع و این تویی که با علاقه خاصی تکرار های مامان رو گوش میکنه . اینجا هم روی پای مامی نشستی و از روی عادت پاهای کوچولوتو روی دسته مبل گذاشته و داری با دقت تماشا میکنی. صدای بیز بیز زنبور هم شده روتین زبونت . برنامه آموزشی Persian Toon هم که الان آموزش حروف انگلیسیه رو با دقت نگاه و بعضی موقع ها تکرار میکنی .

تفریحات شبانه

آرشیدا

آرشیدا

91.11.10

با بهتر شدن هوا بعضی شب ها میریم پارک کنار خونمون و شما کلی برا خودت راه میری

من عاشق اون دست کوشولوتم که وقتی راه میری تو دست منه و بهم انرژی تزریق میکنه و عاشق اون نگاه تیزت که پیشی ها رو زیر ماشین ها دنبال میکنه .

 

آموزش دشویی و موفقیت های بزرگ

بــــــــــــــله و مامی و ددی کلی قصری ها برات خریدند تا احساس امنیتت کامل بشه . البته 2 ماه دیگه وقت داری اما مامان احساس میکنه به خاطر سیستم عصبی قویت بتونی از عهدش بر بیایی امـــــــــــا اصلا هیچ اجباری نیست و با هر بار موفقیتت ازم جایزه دریافت میکنی که عاشقشونی اما اون دو سه شبی که پوشکت تا صبح خشک بود کلی به خودم امیدوار شدم . با این کارم مصرف پوشکت هم به نصف رسیده اما موضوع پی پی که حتمی باید پوشکت خشک باشه و به محض تعویض و گذاشتن پوشک جدید کارت رو انجام میدی . 3 بارهم توی قصری پی پی کردی و خودت کلی ذوق زده شده بودی . مامان سعی میکنه هر یک یا دو ساعت یکبار ببردت دشویی

این برچسب های خوشگل هم جایزه طلا خانمم

 

کادوی این ماه دلبر کوچولو

اسباب بازی آرشیدا

ست ماشین های خوشگل که با دیدن و بازی کردنشون سریع صدای وووو وووو ماشین رو در میاری

آرشیدا

لگو های خوشرنگ ات که کل اهواز رو برا خریدن چیز بهتر زیر پا گذاشتیم اما نبود

آرشیدا

باباهی برج میساخت و شما امون نمیدادی برا خراب کردنش اما اگه موضوع روی تمرکز باشه و مامان کمکت کنه کلی آجرهاشو روی هم میچینی قبون تمرکز کردنت برم

 

آرشیدا در حال خرید کتاب

پاتوق آرشیدا شده این روزها کتاب فروشی محام پیش دوست خوبش خانم رستمی عزیز که لطف کردند و این عکس ها رو از فرشته کوچولوی ما گرفته و برامون فرستادند

آرشیدا

91.11.12

قبونت برم با این ذوق کردنت برا خرید کتاب فرشته خوب من اینجا از خوشحالی کلی کتاب آوردی و دادی واصرار که همین جا برام بخونشون قلب

مامان هر روز برات داستانی رو میخونه البته کلی هم خودش برات اضافش میکنه و تو با نگاه دقیقی داستان رو دنبال و انگشت منو میگیری و دونه دونه روی شکل ها میگذاری

یه دی ود دی هم که آموزش ساده و جذاب از طریق زبان اشاره هست به اسم baby signing time که خیلی شاده و چند تا اشاره اش رو یاد گرفتی

کادو های مامان جونی

یه پالتو خوشرنگ و یه شلوار کیتی کوشولو ، دو تا پیراهن ، یه سویشرت رنگی که دایم تنته

این رو فرشی های بامزه رو هم خاله مریم برات فرستاده که خیلی بامزه اند

کار بعد از ظهرهای ما شده

آرشیدا و توپ بازی

توپ بازی توی پارکینگ که شوت کردن با پا رو به صورت ماهرانه ایی یاد گرفتی

آرشیدا

قربون کلاه سر کردنت بشم که دیگه به تنهایی از عهدش بر میایی ماچ

آرشیدا

اینجا هم توپ موش موشکم رفته زیر ماشین

91.11.14

 

نمایشگاه گل و گیاه

مثل وروجک ها پا به پای باباهی میخواستی به همه گلدون ها دست بزنی

آرشیدا آرشیدا

اینقدر به وجد اومده بودی و بلند بلند میخندیدی و ذوق میکردی که همه به جای اینکه به گل ها نگاه کنند بیشتر به وروجک بازی های تو نگاه میکردند .

آرشیدا

اینجا هم آرامش بعد از طوفان شدی ، دقیقا دیگه نایی برات بمونده بود و شارج ات تموم شد

91.11.18

رفتیم نمایشگاه گل وگیاه محل نمایشگاه های بین المللی اهواز

حالا شدی یه طلا وروجک بلا که دیگه روی پات هم بند نمیشی . بابایی که دنبای گل مناسبی برا تراریوم اش بود و میگفت اشکال نداره بگذار بازی کنه و خودش محو گیاه ها شده بود تو هم مثل وروجک ها از این گل به اون گل ، از این گلدون به اون گلدون ، من بدو بدو کالسکه به دست دنبالت {#emotions_dlg.e35}. حتی مهلت نمیدادی یه عکس ازت بگیرم . از طرف صدا و سیما هم اومده بودند فیلم برداری فقط کلی از تو فیلم گرفتند مگه تو هم گلی ؟؟؟!!! بعدش هم با باباهی که زوم کرده بود روی درختچه ها مصاحبه کردند {#emotions_dlg.e30}

خوشم میاد که به گل برگ ها اصلا کاری نداشتی گل دوست من و دقیقا مثل باباهی عاشق گل و گیاهی . و نتیجه خرید دیشب مون یه شمشاد توپی خوشگل برا بن سای باباهی شد که حالا باید کلی روش کار کنه و امیدوارم شما عشق مامان کاری با درختچه های ما نداشته باشی عسل خانم.

 

 

 سپندارمذگان مبارک

حدود دو هزار سال پیش از تولد ولنتاین در میان آریاییان روزی به نام روز عشق (سپندارمذگان یا اسفندارمذگان) مرسوم بوده است. این روز در تقویم زرتشتی مصادف با ۵ اسفند است؛ اما در تقویم جدید ایرانی بدلیل سی و یک روزه شدن شش ماه نخست سال، شش روز به جلو آمده و با ۲۹ بهمن مصادف می‌شود…

دختر نازم این روزیه که پدر هر سال برای جاودان شدن و محکم تر شدن عشقمون گل و شکلات میگیره و امسال یه فرشته کوچولوی سخن گو در کنارمون بود که حتی فکرش رو هم نمیکردیم این همه خوشبختی رو و باید اعتراف کنم هم من و هم پدر که عاشق توئه که روز به روز شیرین تر و خوردنی تر میشی

آرشیدا کوچولو آرشیدا کوچولو

این پاپوش های خوشرنگ هم کادوی این روز مون به عشق کوچولومونه . کلی خرس داشتیم امسال گفتیم برا این روز یه تدی برات بگیریم که همیشه همراهت باشه اما پیدا نکردیم و همچنان دنبال یه تدی نرم و خوشگل برا توئیم عشقم

آرشیدا

اینجا هم با دقت تمام داری کاپ کیکی که توی بشقاب برات گذاشتم رو میاری تا با ددی قسمت کنی بغل

اینم ژله سوپرایز مامی وای که چه کار سختی بود

اما مامان توی پیتزا درست کردن دیگه استاد شده مخصوصا خمیرش

آرشیدا آرشیدا

91.11.29

آرشیدا شده عاشق قصه خوندن و توضیح دادن برا باباهی . میگه بابا شما تشریف بیارید بشینید من براتون بخونم همون طور که مامان برا آرشیدا میخونه .

یعنی اگه یه روزی خوردمت بابا نباید بگه چرا بس که جیگرتر شدی

گردنبند که این روزها تقریبا همیشه گردنت میندازی ، سفره رو کمکم جمع میکنی و کل سس ها رو توی یخچال میخوای بگذاری

 

حلقه های عشقمون گردن عشقمون

آرشیدا

بابایی حلقه شو ،هر جا بگذاره منم حلقه ام رو میگذارم داخلش . یک روز تونتی به حلقه های ما دسترسی پیدا کنی و کلی خوشحالی کردی منم انداختمشون گردنت که تو دستت گم نشند ( عشق من و باباهی گردن آرشیدا )

 

شب 21 بهمن و آتش بازی

شب 21 رفته بودیم بیرون و تماشای آتش بازی و چقدر شما ذوق کردی فرشته

آرشیدا  آرشیدا

با اینکه کلی سویشرت داری اما هر موقع میخوایم بریم بیرون سریع این یکی رو انتخاب میکنی و داری برا انتخاب لباس مستقل میشی و خودت سریع کلاهت رو به سر میگذاری و با این کارت خیلی خوردنی میشی و میشینی دم در منتظر برا کفش پوشیدن

 

 

 

دیدار دو دوست مجازی در واقعیت

 

آرشیدا و آرمیتا کوچولو

آرشیدا و آرمیتا

آرشیدا :آمیتا شی میجی ،بیام باخات دوشت بشم

آرمیتا : آله فک چونم دوشت خای خوبی بلا خم بشیم خا

آرشیدا : باشه بذال فکل خام مو بکنم

آرمیتا : آشیدا نلو اون طلف بیا اینجا پیش من

آرشیدا و آرمیتا

آرشیدا و آرمیتا

دو تا فرشته کوچولوی پاک و معصوم

آرشیدا و آرمیتا

91.12.3

بالاخره بعد از چند هفته قرار گذاشتن یه شب همدیگه رو ملاقات کردیم و وااااااااااااای چه دلبر کوچولوی نازی بود این آرمیتا کوچولو ، ظریف و ناناز و کوچولو و اینقدر با ناز حرف میزد .

کلی سی دی رد و بدل کردیم و ممنون از زینب جون سی دی کارت صد آفرین آرمیتا جون رو برامون کپی کرده بود ... حالا آرشیدا میتونه کلمات بیشتری رو یاد بگیره خلاصه چرخی زدیم پاساژ کارون اما آرشیدای وروجک ما مثل همیشه که آزاده هر جا دوست داشت میرفت و زیاد حاضر نشد بایسته دو تا عکس خوشگل با دوست جدیدش بگیره . رفتیم عروسک فروشی اما باز هم یه عروسک نرم آویزون برا آرشیدا پیدا نکردیم اما آرشیدا و آرمیتا کلی با هم عکس یادگاری گرفتند . در آخر آرشیدا خواب آلود ما به محض بیرون اومدن از پاساژ توی کالسکه لالا کرد و تا صبح شاید خواب دوست جدیدش رو میدید . قلب

راستی تولد آرمیتا هم بود که همین جا تولدش رو به مامان و بابای مهربونش هزار بار تبریک میگیم

http://armita1389.blogfa.com/

 

اولین تلاش های آرشیدا برای بالا رفتن از پله های برای سرسره بازی

 

91.12.6

 

 1 سال و 4 ماه و 23 روز

 

برای اولین بار پله های سرسره رو به تنهایی بالا رفتی و البته باباهی کلی ساپورتت کرد برای این عمل بزرگ تشویق

 

عشقم گامهای کوچکت استوار و شادی خنده هایت پابرجا

 

اما خودمونیم ها خیلی وروجک شدی ها حدود 10 تا بچه قد و نیم قد پشت سرت به صف ایستاده بودند تا تو،پرنسس کوچولو با ناز و ادا بالا بری خنده

 

اما یه عالمه سرسره بازی کردی و کلی لذت بردی عشق کوچولوی من

 

آرشیدا طلا

 

 

 

 

 

نگاه های متفاوت بابا و مامان صبح های زود 

 

صبح ها که باباهی میخواد بره سر کار چند دقیقه ایی بالا سرت میایسته و آنچنان محو تماشای چهره معصومت میشه که نگو و پشت سر هم میگه فرشته ست نه ؟؟؟!!! و مامان که مخصوصا دم صبح ها آرشیدا  گرسنه میشه و می افته به جونش و همه شیره ی وجودش رو میمکه با قاطعیت میگه نـــــــــــه شیر آشامه . از صبح با یه وروجک سر و کله زدن و هیچ چیز هم که نمیتونی بهش بگی. کلمه نکن هم که قدغن شده و نباید بهش گفت فقط باید دندونت رو بهم فشار بدی و لبخند بزنی(بچه زامبی "ومپایر"شیر آشام کوچولو )

 

آرشیدا

 

آرشیدا از نگاه باباهی: یه فرشته کوچولوی ملوس و دوست داشتنی

 

آرشیدا از نگاه مامانی: یه وروجک شیطون فوق العاده شیر آشام که کلی شیر میخوره

 

آرشیدا

 

عزیزم تو همیشه فرشته کوچولوی منی جوجو طلا ماچ

 

آرشیدا

 

قلب

 

 آرشیدای تمیز من

 

91.12.7

 

من عاشق این دست های کوچولوتم عشقم ، امروز کاری کردی که فقط قبلا یک بار بهت گفتم ... گفته بودم اگه بیسکوئیت ،شکلات یا چیزی خوردی پوستش رو باید بندازی سطل زباله

 

امروز صبح که بهت کلوچه دادم تا پوستش رو جدا کردی ،اشاره کردی سطل آشپزی که توی کابینته و دو بار گفتی اااااااااااایه  (از ته حلق)و بعد خوشگل رفتی در کابینت رو باز کردی و اون رو انداختی توی سطل خودم هم موندم که تو چقدر طلایی و من ذره ذره دارم پی به ارزشمندیت میبرم

 

 

قوانین آرشیدایی

91.12.10

  • به محض ورود به خونه ، ماشین ، کالسکه و هر جایی که یکم احساس راحتی کنه فکر میکنه باید جوراب و کفشش رو از پاهاش بیرون بیاره
  • عاشق شیر پاستوریزه خوردن شده و برای صبحانه حتمی باید با غذاش شیر بخوره
  • باید زیر شلوارش شورت بپوشه اما از بس شورت کوچولوهاش رو دوست داره اجازه نمیده شورتش رو بپوشونیمش و دستش میگیره و نازش میکنه .
  • جدیدا نقاب رو برعکس میذاره سرش واقعا خنده دار میشه .
  • چشمک زدن و بوس فرستادنش خیلی پیشرفت کرده .
  • در طول روز خانم حتما باید پا پوشش پاش باشه . حساسیت فوق العاده شدید به اینکه حتی یه چیز خیلی کوچولو کف پاش بچسبه .
  • در یخچال که باز میشه کلی باید همه مواد غذایی رو وارسی کنه بعد همیشه اشاره میکنه به گوجه و آنچنان با اشتها میخوردش که نگو "موجود کوچولوی خام خور" ... همچنان عاشق پیاز خامی آخه بچه پیاز خوردن داره
  • بابا این روز ها به آرشیدا لقب بن سای کوچولوی داده یه بن سای آدم در ابعاد کوچولو
  • فعلا تا همین حد یادمه بعد دوباره بهش اضافه میکنم

 

 

 

آرشیدا و کفش هاش

91.12.9

به آرشیدا چند بار تذکر دادم با کفش بیرون نباید بیاد رو فرش بیاد ... دیشب از بیرون اومدیم بغل بابا بود و باباهی حواسش نبود با کفش گذاشتش روی فرش .... سریع صداش تغییر کرد و با زبون خودش یکم چی جی بی جی کرد ، برگشتم دیدم کفشش توی پاشه و داره به باباهی اشاره میکنه منظورش اینه که بابا کفشم رو در نیاورده . سریع گفتم پدر کفش آرشیدا که در نیاوردید شما و آرشیدا با تاکید اهه که دوباره باباهی بغلش کرد و من کفشش رو در آوردم

من عاشق این دختر عاقل و باهوشم ام

دیشب داشتم برا باباهی یه پارچه ایی رو نشون میدادم توی نور دقیقا مشخص نبود چه رنگی داره بابا گفت مشکیه بلند گفتم نه ســــــــــــبزه ،آرشیدا که داشت با جور چین هاش بازی میکرد با حالت تعجب گفت شــــــــــبـــــــــــزه

مژه

 

آرشیدا و پم پم های پنبه ایی

آرشیدا و پم پم پنبه ایی آرشیدا و پم پم پنبه ایی

91.12.6

مهارتهای دستی آرشیدا خیلی خوب داره پیشرفت میکنه آما هنوز جا برا رشد و ظریف کاری بیشتر داره

جور چین حیوانات رو کامل هر کدوم رو سرجای خودشون قرار میده اما نمیتونه به صورت کامل جفتشون کنه روی همدیگه و بیشتر بابا با دست هاش کار کنه .

یه جعبه خالی قرص امگا 3 رو در اختیار آرشیدا گذاشتم تا با پم پم های رنگی پر و خالیش کنه و چه لذتی از انجام این کار میبرد و بعد از پر شدن دوباره با یه فشار کوچولوی من داخل جعبه کلی جا برا گذاشتن پم پم های جدید باز میشد و کلی با هم از انجام این بازی لذت بردیم

 


دیشب مهمان داشتیم یکی از همکارهای باباهی

91.12.8

آقای مسن بسیار بافرهنگ و با کلاسی و فوق العاده مودب . تحصیل کرده و حدود 30 سال امریکا بوده کلی دور هم خوش گذشت اما مامان به نتایجی رسید اینکه باید سلسله مراتب ادب رو به آرشیدا بیاموزه و آرشیدا رو دختری مودب و متواضع بار بیاره و آرشیدا رو با انواع فرهنگ ها و معاشرت ها آشنا کنه . همه تلاشم رو میکنم مامان به خاطر تو که امید منی قلب

 

 

 هویج یـــــــــــــــا پفک

اینقدر شباهت داره که خودم هم کلی حال کردم . بالاخره بعد مدتها یه دل سیر پفک خوردم و به آرشیدا هم پپک (هویج) دادم خنده

 

غذاهای تزیین شده آرشیدا

غذای تزیین شده آرشیدا

گیسو نودلی  کتلت گوشت و قارچ

91.12.10

غذای تزیین شده آرشیدا

آخی آرشیدا که کوچولو تر بود سوپ هاش رو کلی تزیین میکردم

http://arshidaarshida.niniweblog.com/post63.php

http://arshidaarshida.niniweblog.com/post70.php

آرشیدا

91.12.2

قبونش بشم اول گوجه و پیاز ها رو خورد بعد کتلت ها رو ،زیتون ها رو هم با دندون کوچولوهاش گاز گاز کرد

دخمل نازم

آرشیدا

آرشیدا

91.12.7

تا حالا 7 تا دندون داشتی ، یک دونه دندون کوشولو هم پایین سمت چپ دیده شد از این به بعد نوبت دندون های نیشت هست امیدوارم مثل بقیه دندون هات اذیت نشی دلبر کوچولوی من قلب

 

آرشیدا و آسانسور

آرشیدا

91.12.10

خدا رو شکر از روز اول برا بیرون رفتن بغلی نبودی ، البته همیشه کالسکه سوار میشی ... اما توی این ماه همش مخصوصا صبح ها که میخوایم بریم باشگاه تا کفش ات رو میپوشونمت سریع میری جلوی در آسانسور ، در که باز میشه راحت میری داخل و محکم خودت رو میگیری و موقع رسیدن به پارکینگ راحت پیاده میشی . من عاشق این اعتماد به نفست ام زندگی

 

پازل های جدید

آرشیدا

91.12.10

عاشق این پازل چیدنتم ، این ها رو این هفته برات گرفتم کمی آسونتر از پازل قبلیه اما همچنان تو جاگیر کردنشون مشکل داری اما همه رو به راحتی تشخیص میدی . از تخم مرغ های هوشت هم خیلی خوشت اومده

 

بع بعی باباهی

ارشیدا

91.12.10

بابا عاشق این لباس پرز دارته وقتی بغلت میکنه و بوت میکنه مخصوصا وقتی از سر کار برمیگرده و شما میپری بغلش و این تن نازک و گرم توئه که به زندگیمون آرامش داده

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (86)

مامان سارا
15 بهمن 91 0:09
مبارک باشه 17 ماهگیت فرشته ناز.‏↳‏
ای بابا مامانی آرشیدا ما آخر دق میکنیم از بس که میگن به زودی


خدا نکنه قربونت برم . آخه این روزها آرشیدا خیلی رسیدگی میخواد و دیگه اون آرشیدای ساکت و آرامش مامانش نیست برا خودش یه وروجکی شده ماشالله
مامان ارمیا
16 بهمن 91 11:51
سلام خانمی. امیدوارم همیشه در کنار آرشیدای عزیز خوشحال و سرحال باشی. آرشیدای عزیزم رو از طرف من ببوس


ممنون عزیزم . خدا رو شکر سرحاله و هر روز به یه نیروی تازه ای نیاز دارم برا شیطنت هاش
منا مامان الینا
16 بهمن 91 12:06
سلام زهره جون
واییییی امروز صبح هوا خیلی سرد شده نه؟
مواظب دلبر خوشکلمون باش تو این هوای سرد
آفرین به این دخملی گل که داره تو مصرف پوشک صرفه جویی میکنه و تمرین دشویی رفتنش خیلی خوب شده


آره هوا این دو روز سرد شده اما توی خونه پای بخاری با چای داغ و بازی با یه دخمل بلا هم جای خود داره مهربونم
مامان سارا
16 بهمن 91 13:27
آخ جون،فدای این آرشیدا کوچولو بشم،انشالا که موفق باشی عزیزم،چه خوب که داره دستشویی رفتن یاد میگیره از پوشک راحت میشه دیگه


انشالله واقعا دیگه احساس میکنم بعضی مواقع از پوشک خسته میشه النا نازم رو ببوس
مامان خورشيد
16 بهمن 91 15:33
ببين من تو رو به جرم كودك آزاري دستگير ميكنم.آرشيدا رو هم ميارم پيش خودم و به خوبي و خوشي با هم زندگي مي كنيم. اون بچه چيكار كنه كه تو فوق قبول شدي و اونم بايد پابه پات درس بخونه، حسودي مي كني آرشيدا بازي مي كنه و تو بايد استرس شب امتحان داشته باشي. يعني انرژي دارم بهت مي دما.

ولي واقعا بهت تبريك مي گم اينهمه صبر و تلاش و آرامشت. براتون آرزوي بهترين ها رو دارم.

چقدر خوبه


خوشبختانه این ترم کلاس ها شروع نشد و افتاد برا اول مهر ، هنوز وقت دارم با آرشیدا جهشی کار کنم هه هه هه

مامان ویهان
16 بهمن 91 23:04
وای روز به روز جیگر تر می شه این دختریمون.خاله قربونش بشه ،زهره از طرف من محکم ماچش کن


حتمــــــــــــــا خاله نسیم واقعا هم که خیلی دخمل ام مهربون شده . ویهانم رو ببوس
mAhyA
17 بهمن 91 0:56
سلام ما هم ساکن اهوازیم...
برای خرید لگو سری به شهر اسباب بازی نزدید؟؟ انواع و اقسام مدلای لگو رو داره...

اگه تازه اومدید اهواز من میتونم کمکتون کنم اگه چیز خاصی لازم داشتید بهتون آدرس بدم اگه دوست داشتید بگید ایمیلمو براتون میذارم


عزیزم همه اسباب بازی های آرشیدا رو از شهر اسباب بازی از خانم سلیمانی و طبقه بالا خانم رستمی عزیز میگیریم . ست های ایرانی زیادی داشت اما برای من کیفیت اسباب بازی آرشیدا خیلی مهمه که بهترینش این بود . ممنون از راهنمایی خوبت دوست عزیزم
مامان فتانه
17 بهمن 91 13:03
سلام خانمی خیلی وقت بود که نبودین....افرین به این خانم که زود جیش کردن و یاد گرفته...عکساتم قشنگ بودند....پیش ما هم بیاین


ممنونم خانمی . آره دیگه آرشیدا جونم خیلی رسیدگی میخواد .
مامان تاراو باربد
17 بهمن 91 13:06
سلام عزیزم خوبی خانم خوشگله ما خوبه ماشالا به پیشرفتاش امیدوارم هر دو موفق باشید عکسا هم عالی دست مامان گل درد نکنه که برای دخمریش اینقده وقت می زاره


ممنونم مهربون ،وظیفه ست. دوقلوهای نازت رو ببوس
♥ مامان آمیتیس ♥
17 بهمن 91 14:25
قربونت برم الهی
کادوهات مبارکه آرشیدا جون


ممنونم عــــــــــزیزم آمی جونم رو ببوس
مامان چکاوک وامید
17 بهمن 91 15:58
سلام مامانی مهربون چه وبلاگ قشنگی دارین دختر خیلی نازی دارین خدا حفظش کنه ما هم ساکن اهوازیم و با جازه لینک شدین به ما هم سر بزنید خوشحال میشیم


ممنونم عزیزم . خوشحال میشیم یه دوست اهوازی جدید دیگه ایی داشته باشیم
مامان آناهیتا
17 بهمن 91 17:09
سلام از دیدن عکس ها لذت بردم کادوهات مبارک عزیزم خوش به حالت هر روز میری بازی
مامان آترین
17 بهمن 91 17:16
عزیزم بهتون تبریک می گم ، آترین منم تو ماه 19 و من دارم کم کم بهش آموزش دستشویی رفتن رو می دم ...........موفق باشی
به ما هم سر بزنین


واقعا اینم برای ما تازه واردها یه تجربه ست
رویا
17 بهمن 91 20:34
سلام مامانی جقد بازمه است دخملت
خوشحال میشم به منم سر بزنی


ممنونم
خاله نرگس
18 بهمن 91 12:33
ای من به قربون اون راه رفتنت.
به به فوتبالیستم که شدی
ماشینات خیلی خوشگله خاله جون. منم می خوام
من تازه ساینا رو از نه شب خوابیدن گرفتم . خیلی سخت بود 9 می خوابید. الان 10- 11 می خوابه بهتره. موفق باشید. یه عالمه بووووووووووووووس. برای خوشگل خانوم خودم


خاله نرگس جونم ماشین ها که قابلت رو نداره . بوس بوس . خاله مامانی ساعت 10 خوابیدن رو گذاشته برا تابستون
مامانی
18 بهمن 91 12:48
سلام اسم دختر منم آرشیدا س 9 ماهشه قربونش برم . وبلاگت خیلی خوشگله خانوم . ایشالا آرشیدا جون زیر سایه ی پدر ومادر مهربونش باشه همیشه
به وبلاگ پسرم هم سر بزنی خوشحال میشه


حتما خوشحالم که اسم دختر شما هم ایرانی اصیله
مامان آوينا
19 بهمن 91 18:40
آفرين ماماني چطور موفق شدي كه ساعت 9 اين كوچولو رو بخوابوني؟
آرشيدا جون خيلي خوردني شدي


وقتی مامانی اراده کنه همه کاری شدنیه . با خاموشی و سکوت مطلق :-)
آیگین
19 بهمن 91 23:31
سلام مامانی خوبی ماشالله چقدر خانم شده .
من دیگه خصوصی می نویسم .رمز خصوصی هام خرگوش ..... است دوست داشتی سر بزن


✿✿الهه مامان روشا جون✿✿
20 بهمن 91 2:15
خب بذار یکی یکی میخونمو نظر میذارم.
آموزش دستشویی رفتن که خیلی خوبه .روشا خودش خبر میده ولی من هنوز پوشکش میکنم به خاطر پی پی.منم از یک سالگی سروع کردم ولی به شیوه ی مد نظر خودم.بماند که بعدا متوجه شدم ناخودآگاه یکی از روشهای خوب رو انتخاب کردم.
آموزش زبانم آفرین به مامان عجول.چون تا 3 سالگی نباید شروع بشه ولی خب خوب کاری میکنی عزیزم چون به خاطر کلاسات ممکنه درگیری هات بیشتر بشه اینجوری بهتره.
راستی گل دخملی ساعت 9 میخوابه از اون طرف چند بیداره؟من یه مدت روشا جونمو 9 میخوابوندم خودمو کشتم کردمش 10 آخه 7 صبح بیدار بود.
چه ماشینای خوشگلی مبارکت باشه آرشیدا خانم.
بقیه هدیه ها هم مبارکککککککککککک


دلبر آموزش زبان حتی میتونه از بدو تولد باشه این بستگی به درک طرف داره منم فقط فعلا دارم گوش آرشیدا رو با کلمات آشنا میکنم ... آرشیدا هم پی پی رو میگه اما دقیقا بعد اتمام کارش P:... برا خوابش هم چون صبح ها میریم باشگاه باید 7:30 بیدار بشه تازه یه ساعتی باید کمرش رو ماساژ بدم تا کلی کش و قوس بیاد و بعد تازه چشم هاشو باز کنه عزیزمممممم
پرهام
20 بهمن 91 12:57
مریم (مامان ثناجون)
20 بهمن 91 14:31
افرین به گل دختر..گل دوست 17 ماهگیت مبارک عزیزم
عمه اریسا کوشمولو
20 بهمن 91 17:10
خیلی قشنگ و کامل بود عزیزدلم میبوسمت
خداحفظت کنه عزیزم


ممنونم عمه مهربون
مامان آمیتیس
20 بهمن 91 17:24
خصوصی


اومدم
♥ مامان آمیتیس ♥
21 بهمن 91 1:28
سلام عزیزم
راستش برای بارداری دوم اقدام کرده بودم اما قسمت نشد....
دیگه تا بعد از انشاا...
هر چی خدا بخواد


آخــــــــی مواظب خودت باش
الينا گلينا
21 بهمن 91 9:15
ماماني سخت نگير براي دخملمون .هنوز بزار طفلكي زبون مادري را ياد بگيره بعد درس انگليسي بده بااااااااااااااشه.شوخي كردم موفق باشيد


اکشال نداره دو تا رو با هم یاد میگیره
مامان اهورا
22 بهمن 91 15:21
وای ماشالله چه ارشیدا جیگر شده از همه گلها گل تره دختر ما
مامان علي خوشتيپ
22 بهمن 91 16:31
قربونش بشم دلبري رو...17ماهگيش مبارك عكس اولي چه مظلوم افتاده به به نمايشگاه گل و گياه...ما كه فرصت نشد بريم.تمام هفته مهمان داشتيم و همچنان داريم
مامان علي خوشتيپ
22 بهمن 91 16:32
موفقيتهاي جديد و هديه ها و خريدهاي جديد مبارك.خيلي لذت بردم از خريدها به خصوص پالتوي خوشگلش...مباركش باشه.به سلامتي استفاده بكنه
اعظم مامان آوین
22 بهمن 91 18:50
پ چی که گله .تازه همه اون گلها از دیدین آرشیدا جون خجالت میکشیدن بگن ما هم گلیم .ماشالا به این گل خوشگل
ماماني مهديار
23 بهمن 91 2:15
بوس بوس بوس واسه دخملي ناز و باهوش و وروجك.ولي كاش ماماني حالا از پوشك نمي گرفتت.يه كم زوده بود حالا.موفق باشي ايشالا ماماني
مامان تاراو باربد
23 بهمن 91 8:16
یه گل زیبا میون گلها می بوسمش
منا مامان الینا
23 بهمن 91 11:09
سلام زهره جون
خوبید؟ ارشیدا جونم خوبه که حتما!

نمایشگاه گل و گیاه بوده؟ خبر نداشتم!

آفرین به این دخملی ناز و خوبمون که اینقدر شبها زود میخوابه
یه سوال که آرشیدا بعد از ظهرا هم میخوابه یا از صبح بیدار میمونه؟
منکه هر کاری میکنم الینا زودتر از ساعت 12 شب نمیخوابه ! ینی نمیدونی چه وضضیه من در حال چرت زدنم و الینا خانوم تا دقیقا 12 شب نشه نمیخوابه ! تازه بعد از اینکه اون میخوابه من باید پاشم کارهای عقب افتادم را انجام بدم و تا میام بخوابم شده 1 صبح هم 5.30 باید بیدار شم
آرشیدا ظهرا تا ساعت چند میخوابه که شبا زود خوابش میبره؟


عزیزم .... آرشیدا ظهرها دو ساعت میخوابه صبح هم 8-9 بیداره دیگه
مامان کیانا
23 بهمن 91 16:58
یک گل میان گلها قربون قدمهات عزیــــــزم
مامانی روژینا
25 بهمن 91 15:24
افرین به این دختر باهوش مامانی قبلا هم اموزش دستشوی رو بهش داده بودی یا تازه شروع کردی من نمی دونم از چه موقع شروع کنم ودواینکه دیگه پوشکش میکنی یا نه ممنون میشم جواب بدی


عزیزم من آرشیدا رو حدود یک ماهی هست دارم روش برا دشویی کار میکنم اما زیاد بهش سخت نمیگیرم آره معمولا پوشکش میکنم مگر اینکه تازه پی پی کرده باشه . که تا 2،3 ساعت بدونه پوشکه و فقط با شورت وشلواره که هر ساعت باز میبرمش دشویی . از خوابم که بیدار میشه بعداز بوسیدنش مهلتش نداده میبرمش دشویی و در ضمن ناگفته نماند بعد از هر جیش یه عکس شکل دار جایزه میگیره ها که خیلی دوستشون داره
مامان سارا
25 بهمن 91 19:13

____*##########*
__*##############
__################
_##################_________*####*
__##################_____*##########
__##################___*#############
___#################*_###############*
____#################################*
______###############################
_______#############################
________=##########################
__________########################
___________*#####################
____________*##################
_____________*###############
_______________#############
________________##########
________________=#######*
_________________######
__________________####
__________________###
___________________#
ولنتاین مبارک


میسی مهربون
مامان ستایش
28 بهمن 91 14:53
سلام مامان آرشیدای عزیز ویلاگ آرشیدا رو که دیدم از شما و دخمل نازت خیلی خوشم اومد خوشحال میشم افتخار دوستی با شما داشته باشم ما هم مثل شما ساکن اهواز هستیم
مامان خورشيد
28 بهمن 91 15:05
ببين خودت برا عقب افتادن درسهات ذوق مي كني و بعدم با آرشيداي نازم جهشي كار مي كني؟؟؟؟؟؟؟ واقعا كل نمايشگاه يه طرف اين گل نازم يه طرف.
مامان سارا
28 بهمن 91 17:08
مامانی کجایی پس دلمون یه ذره شده واسه آرشیدا عسل پس کی آپ میکنید؟؟؟‏!‏
مامان آرال
29 بهمن 91 0:12
سلام آفرین به این دختر زرنگ و باهوش که همه چیز و زود یاد میگیره من که مامانش کلی ذوق میکنم وقتی کارهای آرشیدا جونو میخونم از طرف من بوس
مامان ترانه
30 بهمن 91 16:02
17 ماهگیت مبارکه عروسکه وروجک
✿✿الهه مامان روشا جون ✿✿
1 اسفند 91 15:14
مامانی کجایید ؟چرا دیگه آپ نمیکنی؟دلمون تنگ شده.
مامان آناهیتا
1 اسفند 91 16:40
سلام عزیزم . با یه خلاقیت جدید منتظرتونم . خوشحال میشم
هدی
2 اسفند 91 8:53
سلام خانومی
خوبی؟
چند وقتیه خیلی بیحوصله شدم و تنبل.....
دل و دماغ نت گردی یا حتی اپ کردن رو هم ندارم....
اما گفتم که بگم افریییییییییییییییین
چقدر موفقیت های تازه کسب کردی...خیلی عالیه....
من که چون توی خونه نیستم نمیتونم اموزش دستشویی رفتن رو شروع کنم...فکر کنم از خرداد شروعش کنم...به نظرت دیره؟؟؟؟


نه دلبری اصل آموزش باید از 18 ماهگی باشه اما بعضی مواقع بنشونش روی قصری تا باهاش آشنا بشه
مامان سارا
2 اسفند 91 9:50
سلام،به به چه عجب خوبید؟بابا دلمون واستون یه ذره شده بود؟تبریک میگم روز عشق به شما خانواده خوشبخت انشالا همیشه شاد باشید گلم


ممنونم مهربون
خاله نرگس
2 اسفند 91 10:46
عزیزدلمییییییی. ببین چطوری بشقاب رو می بره. آفرین عشقم.
به به مامان هنرمند هم چه کرده ها.
همیشه به شادی گردش باشی عزیزم.
آخه تو خودت یه نمایشگاه که چه عرض کنم یه دنیا گلی. یه عالمه بوووووووووووووووووووووووس


میسی خاله نرگس
خاله نرگس
2 اسفند 91 10:47
سلام عزیزم. من سینه هام زیاد شیر نداشت. کلا پرشیر نبودم. اصلا سینه ام وقتی ساینا شیر نمی خورد درد نمی گرفت. توضیحم گذاشتم تو همون پست امیدوارم مفید باشه. البته شما خودت استادی. می بوسمتون یه عالمه . روی ماه خوشگلمو ویژه ببوس
مامان علی خوشتیپ
2 اسفند 91 13:43
به به چه کارا که نمیکنن مردم
عشقتون مستدام...چه جیگری شده با اون لباس خوشگلش
ژله هم که خیلی خوب شدهپتزاروووووووووو
جمعتون همیشه شاد و لحظات عاشقانه اتون مستدام


ممننننننننننننننننننونم سارای مهربونم
مامان خورشيد
2 اسفند 91 14:13
واي دلم همه رو خواست. نوش جونتون. قربون كمك كردن اين خوشمزه. آرزو مي كنم روز به روز شيريني عشقتون بيشتر و شكلاتي تر باشه.
اعظم مامان آوین
2 اسفند 91 18:29
ایشالا عشقتون همیشه محکم وپا بر جا عزیزم . ای جووووونم به این دخمل کوچولو نیگا چجوری داره سعی میکنه کیک رو خودش ببره . بوس بوس اما مامانی هنرمند پیتزا تون خیلیییییییییی خوشمزه به نظر میرسه . ما هم هوس کردیم چیکار ررررررررکنیم
✿✿الهه مامان روشا جون ✿✿
3 اسفند 91 0:56
اوهههههههههههههههه چه مامان هنرمندیچه ژله ای درست کردی خواهر
قبون علوسکمون که داره به مامانش کمک میکنه.آفرین خاله جون.
ای جان داره کتاب می می نی رو واسه باباهی توضیح میده.میگما اگه خسته شد روشا یا منم میتونیم یه چند خطی بخونیم.ما هر روز مراسم داریم با این می می نی.


اره ما هم کلی جریان داریم با این می می نی . آرشیدا عاشقشونه مخصوصا وقتی سر هر شخصیت تغییر صدا میدم
مامان آریام
3 اسفند 91 2:27
جیگر طلای خاله پس تو هم می نی نی میخونی دوست دارم یه بار از نزدیک ببینمت تا قبل از مامان خودم بخولمت راستی عجب پیتزایی...منم میخوام یاد بگیرم استاد ایده حلقه ها هم خیلی جالب و رمانتیک بود
مامان آریام
3 اسفند 91 2:29
خصوصی داری مامانی
مامان فتانه
3 اسفند 91 9:50
´سلام ´¶¶´´´´¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶´¶¶¶¶´´ ´´´´´´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶´¶¶´´´´¶´ ´´´´´´¶´´´´´´´´´´¶´¶¶¶¶¶¶´´´¶´ ´´´´´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶´´´¶¶¶¶¶´ ´´´´¶´´´´بدو بيا آپـــــم´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´ ´´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶´´ ´¶¶¶´´´´´¶´´´´دير نكني´´´´´´´¶´´ ´´´¶´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´¶´´ ´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´¶´´ ´´¶¶¶´´´´´´´´´¶¶¶´´´´¶¶´´´¶¶´´ ´´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶´´ ´´´´´´´¶¶¶´´´´´´´´´´´´´¶¶¶´´´´ ´´´¶¶¶¶¶´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´ ´´´¶´´´´¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶´´´¶´´´´´ ´´´¶´´´´¶¶¶´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´¶¶¶´´´´ ´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶´´´¶¶´´ ´´¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´¶´´ ´¶´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´¶´´ ´´¶´´نظـــر´´¶¶¶¶¶¶¶¶´يادت نره ¶´´ ´´¶¶´´´´´´´¶¶´´´´¶¶´´´´´´¶¶´´´ ´´´´¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶´
مامان آريو
5 اسفند 91 1:21
واي چه پيتزاي خوشمزه اي كاش منم اونجا بودم
قربون اون سويشرتت برم كه اينقد خوشگله و تو دوسش داري
زهره جونم ارشيدامو يه عالمه ببوس
حتما ببوسش ها وگرنه ناراحت ميشم


روزی 1000 تا بوس کافیه ؟؟؟؟
مامان آوينا
5 اسفند 91 8:52
ماشالا به دخمل خوشگلمون كه ديگه خانم شده و صاحب نظر به ديدن آوينا بيا خوشحال ميشه
♥ مامي ملودي جون ♥
5 اسفند 91 10:14
مبارك اين همه خانوم شدنش و همچنين ولنتاينتون

منظور سپندارمذگان بود دیگه
نسترن(مامان نیروانا)
6 اسفند 91 0:30
ای جونم به این دو فرشته پاک و دوست داشتنی....دوستیتون پایدار


ممنون خاله نسترن

MYTHEME20
6 اسفند 91 0:40
سال نو را با بنر های اختصاصی سال نو با عکس کودک دلبند شما تجربه کنید جهت زیباسازی وبسایت و یا وبلاگ بنرهای تخصصی را به ما بسپارید عکس و انتخاب رنگ با شما ساخت بهترین و تخصصی ترین بنر با مابا کمترین قیمت و کمترین زمان طراحی انواع تقویم و زیباسازی وبلاگ خودرا به ما بسپارید جشن تولدی زیبارا با ما تجربه کنید طراحی انواع تم و گیفت هایی زیبا برای مهمان های شما بهترین هارا از ما بخواهید سلام طراحی انواع قالب خود را ب ما بسپارید تغییر هیدر بالای وبلاگ و وبسایت فقط 7000 گذاشتن عکس در قسمت های مختلف وبلاگ مثلا در قسمت موضوعات فقط 3000 ساخت انواع بنر فلشر لوگو ارم ونشان فقط 5000 راه اندازی وبلاگ از پایه 15000 این هم یکی از وبلاگهای طراحی شده توسط mytheme20 طراحی تقویم فقط 1000 http://jojoo2012.niniweblog.com/ موفق باشید
منا مامان الینا
6 اسفند 91 9:54
به به چه کلوچه های خوشمزه ای !!! دوست جدیدت مبارک آرشیدا جون زهره جون منم به فکر این سی دی های صد آفرین بودم اما نمیدونم با شرایطی که الینا داره به دردش میخوره یا نه؟! راستی زهره جون چقدر خوبه که به فکر بقیه دوستهای وبلاگیمون هستی قربون دل مهربونت عزیز دلم من مونا مامان گیسو را از زمان بارداریمون می دوستم!
مامان فتانه
6 اسفند 91 15:52
ما اومدیم با کلی عکس تولد....منتظرییم
مامانی مهدیار
7 اسفند 91 7:32
وای چه با حاله سر قرار رفتنه دو تا کوشولوی ناز.ایشالا هر دوشون تن درست و سلامت باشن تا همیشه

ممنونم مهربونم
مامان آرشين
7 اسفند 91 10:09
سلام شما دعوت شدید...به وبلاگم سر بزنید
پست ایده ی وبلاگ از کجا آمد؟؟؟؟


وووووووووووووووووووو یعنی ما شدیم جزء دوست های منتخب آرشین ممنـــــــــــــــــونم
خاله نرگس
7 اسفند 91 17:49
به به چه دوستای خوشگلی. چقده مهربووووووووووون. دوستیهاتون پایدار. وااااااااااای اون شیرآشام رو خیلی خوب گفتی. درک می کنم . الهی بگردم ساینا هم که شیر می خورد منم همین حس رو داشتم صبح های زود انگاری کوه کنده بودم. (گریهههههههههههههه) وای من یه عالمه نکن می گم. اصلاح کنم خودمو. بابا ها همه دختری کلی لوسشون می کنن این فرشته هارو. یه عالمه بوووووووووووووووووووووووووووس
سارا
7 اسفند 91 19:13
سلام عزیز دلم خوبی؟ ما هنوز باهم هستیم... خانوادم همش مشکل داشتن با مسافت و اینا دیگه حالا تابستون میان واسه یه سری حرف دع کن واسمون خیلی سختی کشیدم
مامان پریسا
8 اسفند 91 0:32
مبارک باشه عزیزم.
ایشالله 120 ساله.

حالا بلاخره کسی هم برنده میشه یا نه؟


مامان شادی
8 اسفند 91 8:18
سلام مامانی ارشیداجون. ماشالا این دخملی چقدر شیطون شده . مواظبش باش. بوووووووووس واسه ارشیدا جونم
مامان آناهیتا
8 اسفند 91 15:27
سلام عزیزم . دلم براتون تنگ شده بود . امیدوارم آرشیدا جون زود زود زبان دوم رو یاد بگیره . دوست جدیدت مبارک کوچولوی خاله
✿✿الهه مامان روشا جون ✿✿
9 اسفند 91 15:41
موفق باشی مامانی
✿✿الهه مامان روشا جون ✿✿
9 اسفند 91 15:49
آخخخخخخخخخخخخ زهره جون راست میگی نمیشه چیزی بهشون گفت من که بعضی وقتا نیم ساعت با حالت چشم غره دارم روشـــــــــــــــــــــــــــــــــا رو نگاه میکنم بلکه حساب کار دستش بیاد.
قربونت برم شیر آشام بزرگگگگگگگگگگگگ
راستی همه باباها اینطورین از نظر مهدی روشا یه بچه آرومه بدون کوچیکترین صدا و جیغی -تمیزه(حتی میشه گفت خودش خودشو عوض میکنه)-خوش غذاست و ....در واقع یه گل بیخاره.


واقعـــــــــــــــــا بچه دوبار رفته روی قصری پی پی کرده انگار شاهکار کرده اینقدر باباش تشویقش کرده انگار جایزه نوبل گرفته
زهرا
11 اسفند 91 9:33
سلام دوست همشهری من
خوابوندن آرشیداساعت 9
آفرین واقعاکارسختیههههههههههههه


وای یه دوست همشهری مهربون ... آره عزیزم همه سعی مون رو میکنیم آرشیدا ساعت 9 بخوابه
✿✿الهه مامان روشا جون ✿✿
12 اسفند 91 15:48
مامانی دستت درد نکنه به خاطر تزیین غذاها. آرشیدا جون نوش جونت خاله.راستی گردنبندتم عضو ثابته عکسا شده.
عمه اریسا کوشمولو
12 اسفند 91 23:57
وااااااااااای چه خبر بود چقدر عکس خوشگل ...مرسی مامان مهربون ارشیدا جونم خوشگل خانوم مث همیشه میدرخشی میبوسمت با این حرف زدنای خوشگلت
خاله نرگس
13 اسفند 91 12:09
شرمنده خواهر چند روزی نبودم. کامنتتو الان دیدم.
نوشتم ادامه همون پست اگه دوست داشتی کپی کن. نمی دونم چه چیزهای دیگه ای باید اضافه کنم. کامله دیگه



میسی خاله نرگس جونم
مامان آرشينا
13 اسفند 91 12:13
♥Iloveyou♥ Iloveyou♥ ♥♥Iloveyou♥♥ ♥♥♥Iloveyou♥♥♥ ♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥ ♥♥♥Iloveyou♥♥♥ ♥♥Iloveyou♥♥ ♥Iloveyou♥ مبارك باشه ايشالا.خيلي ماهي خاله جون به به به مامان هنرمند آفرين دوستون دارم
نسترن(مامان نیروانا)
13 اسفند 91 12:14
عزیز دل من افرین که اینقدر خوشمزه غذا میخوری...دست این مامان مهربون درد نکنه و الهی همیشه زنده و سالم باشه که اینقدر برای فرشته کوچولوش وقت میذاره و زحمت میکشه...عکسات مثل همیشه زیبا و دوست داشتنی


ممنونم نسترن عزیزتر از جانم *
خاله نرگس
13 اسفند 91 12:16
یعنی منم که این پشت نشستم عاشقم چه رسد به شما که از نزدیک می خولینش
عزیزدلم همه پازل های خوشگلت مبارک.
چه جالب ها هویج به جای پفک.
راستی زهره جون غذاها رو تزئین می کنی تاثیرم تو خوردنش داره
وای ماشاله چه خانومی شده با اون گردنبند و گوشواره. ماهی تو عزیزم.
دندون نو مبارک.
یه عالمه می بوسمت عزیزم


آرشیدا در کل بدغذا نیست خوب میخوره حالا چه با تزیین ،چه بدون تزیین
آیگین
14 اسفند 91 19:22
مبارکت باشه فرشته کوچولو
آیگین
14 اسفند 91 19:25
عزیز دستور خمیر پیتزا هم میزاشتی خب . من زیاد درست می کنم ولی همیشه خمیر آماده می خرم
رويا
15 اسفند 91 11:33
سلام حال شما؟ وب جالبي دارين.. دامن توتو ميخواستم ياد بگيرم اومدم وبتونم ديدم.. فقط يه سئوال: بخوام تور بخرم بگم تور ساده ميخوام؟ يا اسم ديگه اي داره؟
♥مامان آمیتیس♥
16 اسفند 91 2:16
چه تزیینات قشنگی نوش جونت آرشیدا جون
هدی
16 اسفند 91 8:09
سلام خانومی خوبی؟/ ارشیدا گلی خوبه اینم 1 بوس محکم واسه ارشیدا جونم الان زود نیست واسه از شیر گرفتن دخملی وای که منم چقدر دوست دارم از شیر بگیرمش اما عذاب وجدان میگیرم...همسری هم میگه از شیر بگیرش چون من خیلیییییییییی ضعیف شدم......
الينا گلينا
16 اسفند 91 8:25
آخي گردنبندش را ببين تو رو خدا عسلم .اي مامان كلك خودت پفك مي خوري به آرشيدا جونم هويج مي دي.
nasema
16 اسفند 91 17:01
سلام به دوست عزیز برای داشتن تقویمی زیبا با تم مورد نظر خود و عکس های شما به ما مراجعه کنید با بهترین کیفیت و قیمت فقط 1000 تومان بهترین عیدی برای سال نو یه عیدی موندگار و کم هزینه پس زود بیاین
مامان آمیتیس
17 اسفند 91 13:35
دوست خوبم خیلی به ما لطف داری
چون موقتمون خیلی کم بود اهواز زیاد نموندیم. ایشالا سری بعدی اگه قسمت شد حتما روی ماهتونو میبینیم


منم خوشحال میشم اگه پرنسس خوشگل ات رو ببینم
سپیده از وبلاگ "کودک من"
22 اسفند 91 14:17
یعنی من موندم با این غذاهای تزیین شده. واقعا دستتون درد نکنه. در قسمت غذای کودک بنام خودتون ثبت شد. ممنون