آرشیدا عشق مامانی و باباهی آرشیدا عشق مامانی و باباهی ، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 21 روز سن داره

☺☻آرشیدا خورشید آریایی☺☻

نرگس زارهای بهبهان قسمتی از بهشت

1391/11/14 22:38
نویسنده : مامان آرشیدا
6,161 بازدید
اشتراک گذاری

یه روز جمعه خوب

عطر گل های نرگس تا شعاع چند کیلومتری فضا رو پر کرده بود .

 

 

آرشیدا

مامان آرشیدا

نرگس های شهــــــلا

آرشیدا

 

آرشیدا در دشت نرگس

آرشیدا در نرگس زار

آرشیدا در نرگس زار

آرشیدا

گل نرگس پر پر

نرگس های پـــــــر پر (ضمه پ اول و فتحه پ دوم)

نرگس های شهلا

مهین خوشگل ام

پسر آقای صاحب باغ

پسرک نرگس چین

آرشیدا و گل نرگس های دست چین شده  

آرشیدا و گل های نرگس

آرشیدا در حال خوردن چوب شور

آرشیدا و بابا در مزرعه ذرت کنار سد آریوبرزن

آرشیدا و باباهی در مزرعه ذرت

آرشیدا

آرشیدا

آرشیدا و باباهی

سد آریو برزن بهبهان

ارشیدا

آرشیدا و آب بازی

آرشیداآرشیدا

آرشیدا

آرشیدا و دوست خوبش یکتا نی نی دوستمون

آرشیدا و یکتا

آرشیدا

آرشیدا

آرشیدا

آرشیدا

آرشیدا که کلی با توتو اردکه و توتو مرغ ها بازی کرد

مهین جون

کارگر باغ در حال جمع آوری نرگس های چیده شده

آرشیدا

آرشیدا

  91.10.15  جمعه

یه روز فوق العاده با هوای بسیار مطبوع و بوی مست کننده عطر نرگس ها یه روز فراموش نشدنی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (59)

مامان سارا
16 دی 91 15:19
ای جان،هزارتا بوس برای فرشته کوچولو


ممنون خاله سارا
مامان فتانه
16 دی 91 15:56
چه عکسای قشنگی....
مامان فتانه
16 دی 91 15:57
مامانی به ما سر نمیزنیا


یکم سرم شلوغه دلبری میام بـــــــــوس
مامان ویهان
16 دی 91 16:00
همیشه به تفریح.زهره جان تا می تونی تفریح کن که درسات شروع بشه دیگه از همه چی میفتی مثل من که فردا امتحان دارم.قشنگ خاله چقدر تو ناز داری .چه عکسهای قشنگی من که کلی انرژی گرفتم


انشالله نمره خوب بگیری ویهان نازم رو ببوس
مامان کیان و کیانا
16 دی 91 16:18
سلام زهره جون خیلی قشنگه خیلی با سلیقه و مهربونی خوش به حال آرشیدا جون بآ این مامان خوش سلیقه اش. دوست داشتم


ممنونم عزیزم مهربونی از خودتونه
♥ الهه مامان روشا جون♥
17 دی 91 0:08
وای جای من خالییییییییییییییی .من عاشق گل نرگسم.دیوونه نرگسم رسما.
نمیشد قبل از رفتن یه پست میذاشتی که داریم میریم همچین جایی؟؟؟؟؟؟؟؟؟باور کن هر جوری بود خودمو میرسوندم.
قربونت برم عزیزم گلی در میان گلستان میبینم.
آرشیدا گلی چوب شورت و جوجه ات نوش جونت باشه.منم به هوس افتادم باید واسه شام فردا جوجه بذارم.
زهره جون اون دختر خانمی که نرگس دستشه کیه؟ماشالا خیلی خوشگله.البته به جز آرشیدا جونم که دختر خانمه خیلی خوشگلیه.


دلبر جاتون واقعا خالی بود برا خودمون هم یکدفعه شد دعوت شوهر خالم بودیم باغ دوستش بود با مادر بزرگ و خاله ها رفته بودیم
اون دختر خانم هم دخمل خاله کوچیکم هست
مامان خورشيد
17 دی 91 8:21
ببين فكر نمي كني الان من ممكنه از شدت حسادت خودمو بكشم. آخه اين عكس ها رو مي ذاري و با اين توصيفات دلربا خب يه فكري هم براي ما تهران نشين هاي بي نوا كن كه داريم خفه مي شيم.
ولي خدايي كيف كردم اصلا انگار بوشو حس كردم ممنون روزم خوب شد.


الهـــــــــــی ببخشید گفتم این عکس ها رو بذارم یکم روحیه بگیرید
فرزانه
17 دی 91 11:10
عزیزم چه پست زیبایی
عطر نرگس ها به مشام ما هم رسید
عالی بود همه چیز
همیشه خوش باشید
ارشیدا جونم رو هم زیاد ببوس
عشقمه


روزی 1000 تا بسه
هدی
17 دی 91 13:18
سلام...
وای که من عاشق گل نرگسم...
ببین اونقدر این چند وقت درگیر بودم یادم رفته بود الان وقت گل نرگسه....
امروز میرم و واس خونمو 1 دسته شو میخرم...
اما اینجا که چقدرم گرون میدن
ارشیدا جون رو هم ببوسش خانومی


آره نرگس گرونه شوشویی برا من خرید شاخه ایی 500 اما اونجا عمده شاخه ایی 150 میفروختند تازه اون پرپرهاش رو فقط تهران میفرستادند
مامان سارا
17 دی 91 13:47
مرسی خاله جون،آرشیدا را ببوس
مامان ترانه
17 دی 91 14:19
8 ماهگی ترانه جونی تموم شد خوشحال میشم بیایی پیشمون
آخی بهبهان من اول دبیزستان اونجا بودم


واقعا جای قشنگی بود
مامان ساینا
17 دی 91 14:49
خیلیییییییییییییییییییییییی خوشگله. من اون نرگس های شهلاییم ها
آرشیدا جونم جوجه کباب نوش جونت خاله جون. چقده خوشمزه می خوری به هوس افتادم.
قربون روحیه دادنت بشم زهره جون. لذت ببرید از هوای پاک و آسمون آبی. کاش می شد ما هم از تهران بریم به شهر دیگه. دلم هوا خواست
دختر خاله کوچیکه هم ماشاله خیلی خوشگله.
ای قربونت برم گل ها رو که نمی خوردی آخه ساینا تا گل می دیم دستش می خوره
وای چه کیفی کرده با اردک ها. معلومه دوستشون داری ها عزیزدلم.
همیشه شاد باشید.


واقعا شهلای باباهی ساینا جونم تازه اون دسته گل بزرگه رو هم شوشویی از کارگره گرفت و تقدیمم کرد کلی کیفور شدیم
آرشیدا که خیلی بهش خوش گذشت منم تا تونستم نفس کشیدم جای شما
مامان ترانه
17 دی 91 17:05
عزیزم اونجا مانیل(فیلیپین) هستش 3 خواهرهام اونجا پزشکی میخونند


آفـــــــــــــرین
مامان ساینا
17 دی 91 20:12
قربون دست و پنجه خاله زهره بریم ما. خیلی گلهای زیبایی برامون چیدی. ما هم از راه دوری کلی می فرستیم برای شما. شاد باشید.


وای نرگس جون وقتی دونه دونه نرگس ها رو میچیدیم همش یاد تو بودم
مامان شادی
17 دی 91 21:36
وای مامانی چیکار کردی با این عکسها
دلمون اب شد
ایشالا همیشه به گردش و شادی

عزیزم آرشیدا رو ببین تو عکس آخری چقدر خوردنی شده


ممنونم عزیزم واقعا جای همتون خیلی خالی بود بــــــــوس
مریم (مامان ثنا)
18 دی 91 7:47
سلام زهره جون همه چیز عالی بود ارشیدا چه لذتی برده خوش به حالتون من که خیلی دلم گرفته و فکر کنم هنوز افسردگی بعد از زایمان دست از سرم بر نداشته.ولی با دیدن این همه گل یکم بهتر شدم.راستی عزیزم با با اجازتون لینگتون کردم.


قربونت خدا نکنه افسردگی بگیری عزیزم
الهه مامان یسنا
18 دی 91 9:27
ای جان میتونم تمام و کمال بوی نرگسها رو حس کنم. خدایا این همه نرگس تا حالا با هم ندیده بودم. چقدر آرشیدا ناز شده تو این عکسها.


ای کاش اونجا بودید و از نزدیک این لذت رو احساس میکردید
سپیده از وبلاگ "کودک من"
19 دی 91 8:58
سلام خانم. ممنون از هدیه تون. لطفا لینک مسابقه رو هم بزارید تو وبلاگتون تا همه بدانند و آرشیدا کوچولو رو ببینند. البته این مسابقه رو بنا به رای دوستان گذاشتیم چون سخته که دو نفر رو انتخاب کنم . و از طرف دیگه هم هدیه ویژه ای به تمام عزیزانی که شرکت کرده اند تعلق می گیره.
مامان علی خوشتیپ
19 دی 91 9:02
وااااااااااااای چه عکسای هنری و قشنگی...کلی لذت بردم و بااجازتون چندتاشونو سیو کردم
آرشیدا هم که مثل یه خورشید خانوم وسطشون میدرخشه...
راستی آخرش چی بردی با خودت؟


خواهش میکنم دلبری قابلی نداره . سر اون قضیه یه جعبه بزرگ شیرینی گرفتیم رولت خرما هم درست کردم خیلی خوشمزه شد
مامانی روژینا
19 دی 91 12:02
نرگس واقعا خوشگله من پیازشو کاشتم تو حیات هر سال میکارم گل میده خیلی خوشگله وخوش بو


واقعـــــــــا من که خودم شخصا عاشق گل نرگس ام
سلماز مامان آرش و آیناز جون
19 دی 91 12:32
سلام مامانی ایول دستت درد نکنه چه عکسای خوشملی شدن


قابلی نداشت مهربون
مامان سارا
19 دی 91 12:52
مامانی آرشیدا جون چرا دیگه دیر به دیر میاد آپ میکنید دلمون واسه آرشیدا ناز نازی تنگ شده


کارهای ثبت نام دانشگاه رو انجام میدم از آرشیدا این چند روز خیلی کم عکس گرفتم
روشا و شانی
19 دی 91 23:21
سلام دوست جونم خیلیی خوشحال شذم به وبلاگم سر زدین من دزفول زندگی میکنم عزیزم امیدوارم دوستان خوبی واسه هم باشیم دخمل طلا رو بجام ببوس
مامان آوينا
20 دی 91 15:23
به به چه جاي خوشگلي و چه عكساي زيبايي آرشيدا جونو ببوسيد هميشه به تفريح
الهام مامان یاسی طلا
20 دی 91 17:49
سلام ماشالله آرشیدا جان خیلی شیرین و دوست داشتنیه با اجازه اتون از لباس تولد آرشیدا جون کلی ایده گرفتم برا لباس تولد دخترم( یاسی)....... با اجازه
ودیعه
22 دی 91 23:53
سلام چه عکسای قشنگی چه دخمل نازی خدا نگهدارش باشه عزیزم
اعظم مامان آوین
23 دی 91 0:55
عکسهاتون خیلی قشنگ بود . معلومه که حسابی خوش گذشته. ایشالا همیشه خوش باشید .بوووووووووس بوووووووووووس برا آرشیدا جونم
مامی آوید
23 دی 91 3:17
سلام اتفاقی از وبلاگ کودک من پیداتون کردم...منم اهوازم... دخترتون چه نازه ماشالا...خداحفظش کنه... راستی قبول شدنتون هم مبارک باشه...اگه اجازه بدین لینکون کنم؟
زهره مامان آریان
24 دی 91 0:49
وای چقدر نرگس.یه لحظه احساس کردم بوش پیچید اینجا. دخملی هم که مثه همیشه ناز و دوست اشتنی و خوش اخلاقه.مامانی از طرف من محکم ببوسش
مامان علی خوشتیپ
24 دی 91 10:56
سلام
قهرم باهات


چراااااااااااااااا؟؟؟؟؟؟؟
مامان آویسا
24 دی 91 12:01
ای جانم ان شاالله همیشه روزهای خوبی داشته باشید
سپیده از وبلاگ "کودک من"
24 دی 91 13:45
سلام. مدیریت اینکار رو به عهده من واگذار کرده. بابت همین بود که گفتم به دو نفر رای دهید تا نفر دوم به انتخاب دوستان باشد نه به تبلیغ دوستان. از طرف دیگر شما از هدیه ویژه وبلاگ "کودک من" برخوردار می شوید.
مامی ندا
25 دی 91 2:08
وای خدا باورم نمیشه تونستم اینجا کامنت بزارممممممممممم همیشه ارور میداددددددددددددددددد الان ذوق زده شدممممممممممم مخصوصااااااااا که روی ماهتون رو دیدمممممممممممم دخملی رو ببوسسس یه بوس هم واسه خود نازنیتتتتتتتتتتتتتتت عزیزه دلممممممممممممممممممم
مامان علی خوشتیپ
25 دی 91 8:38
سلام عزیزم
اشکال نداره عزیزم...کم سعادتی از من بود...حرفای منو هیچوقت جدی نگیر
حالا از کجا اطلاعات رسید مراسممون خوب برگزار شد؟


خب چون مطمئنم خوب برگزار شده بـــــــــــــوس
♥ مامي ملودي جون ♥
25 دی 91 9:49
اي واي چقدرذ گل نرگس . من عاشق گله نرگسم دلم آب شد
♥ مامي ملودي جون ♥
25 دی 91 9:51
اي جان چقده ناز راه ميري عزيزم هميشه به گردش
مامان خورشيد
25 دی 91 14:55
الان سرمو بكوبم به ديوار. آخه هميشه وقتي خورشيد كار با مزه اي مي كرد بابام مي پريد بالا و پايين و مثلا سرشو از ذوق مي كوبيد به ديوار. بعد ديگه جوري شده بود اگه ما حواسمون نبود خورشيد مي گفت سرتونو بكوبيد به ديوار ديگه.
حالا الان من مي خوام برم سرمو بكوبم به ديوار از دست اين گوله نمك، پروانه خوشگل، عزيز دل.


قربون مهربون خودتو دخمل نازت
مامان آرال
26 دی 91 12:47
وای چه جای قشنگی خوش به حالتون و قشنگتر از اون آرشیدا که یه گل خوشگل میون گلهای نرگس
مامان پریسا
27 دی 91 15:14
چه گل های خوشکلی به به. چه فرشته های نازی وای وای .... عزیزم ممنون برای مهربونیات.به زودی اپ میکنم.
مامان مریم
27 دی 91 16:02
دلم خواست خیلی قشنگ بودن...راستی دخملتون خیلی نازه و همسن مهتاب من...خوشحال میشم به ما هم یه سری بزنین
مامان آناهیتا
1 بهمن 91 15:41
وای واییییییییییییییییییییییییییییییییی خدای من
شما که رفتی توی خود بهشت
ای کاش من اونجا بودم من عاشق نرگس هستم . و همیشه توی گنج گنج خونمون گل نرگس هست .
خوش به حال آرشیدا جون



واقعا زیبا بود جای شما خالی
نسترن(مامان نیروانا)
1 بهمن 91 23:56
چه عکسای خوشگلی...گلهایی در گلستانواقعا مکان خوشگلیه


واقعا
aygin
3 بهمن 91 17:11
سلام سلام صدتا سلام منم گل می خوام ارشیدا جون رو ببوس
نسترن(مامان نیروانا)
3 بهمن 91 22:52
بری ارشیدا جونم و مامان گلش
♥ مامان آمیتیس ♥
4 بهمن 91 2:52
saba
5 بهمن 91 12:28
سلام.وبلاگ واقعا زیبایی دارید من وارد کننده برچسب های دیواری(دکوراسیون منزل) هستم لطفا به وبلاگ من سر بزنید ونظر خود را بگویید واگر مایل بودید تبادل لینک کنیم با تشکر http://dewall.blogfa.com/
مامان علی خوشتیپ
7 بهمن 91 14:03
برای آرشیدای خاله و مامان جونش
مامان کوثری
7 بهمن 91 16:25
http://temparti.blogfa.com/ اگر واسه روز عشق میخواهید کارت و یا تقویم و یا... داشته باشید اگر واسه تقویم 92 دنبال فریم زیبا میگردین برای انواع جشن هاتون دنبال تم هستین سری به وبلاگ ما بزنید امیدوارم مورد پسندشما واقع بشه انواع تم ها ی جشن ، فریم های عاشقانه و کودکانه ، تقویم های کودکانه و خانوادگی و عشقولانه
سپیده از وبلاگ "کودک من"
8 بهمن 91 14:37
سلام خانم. خوبی؟ ارشیدا کوچولو چطوره ؟ کم پیدا شدید!!
مامان آریام
8 بهمن 91 22:37
مامانی یعنی اگه ما بهت سر نزنیم یه حالی از ما نمیپرسی بیشتر از یکماه من نتونستم بیان نت و حالا اومدم....دلم برای دخملم خیلی تنگ شده بود...چه گل خوشبو نازی بین گلهای نرگس نشسته بود ایشاالله همیشه بهتون خوش بگذره مامانی
مامان آریام
9 بهمن 91 12:48
مامانی خصوصی داری چون ....
ثمین
9 بهمن 91 13:14
سلام گلم دلمون براتون تنگ شده! خیییییییییییلی کم پیدا شدین! ایشاله همیشه هرجا هستین شاد باشین!
مامی ندا(پسرهایی از جنس عشق )
11 بهمن 91 5:25
وای چقدر زیبا بود خیلی لذت بردممممممممممم عاشقتونممممم
♥ مامان آمیتیس ♥
12 بهمن 91 2:06
مامان آرشیدا قند عسل
15 بهمن 91 13:53
وای خدا جون چقدر نرگسسسسسس واییییییییییییییییی به به منم نرگس میخوام ، جوجه طلا چه لباس بامزه ای داری بوسسسسسسسسسس برای تو عروسک
مامان اهورا
22 بهمن 91 15:25
وای زهره جان خوش به حاللللللللللللللللللللللللت من عاشق گل نرگسم مهریه ام هم گل نرگسه چه کیفی داره واقعا وقتی به عکسها نگاه میکنم مشامم پر از بوی نرگس میشه دستت درد نکنه با عکسهایی که گرفتی راستی ورود به باغ برای عموم آزاد بود یا شما اشنا بودید؟ اگه ادرس بدی برای سال بعد ممنون میشم


نه دلبر یکی از آشناهامون دوست دوستش بود . دور کل باغهاشون کلی حصار بود
مامان آمیتیس
10 اسفند 91 14:20
سلام عزیزم خوبی؟ آرشیدا جون خوبه؟ ممنون که به یادمون هستین..... الان مسافرتیم..... اومدیم ماهشهر..... ایشالا وقتی برگشتیم پست جدید میذارم.... آرشیدا جونو ببوس
مامان نفس
29 اسفند 91 18:38
واااااااااااااااااایییییییییییییییییییییییییی....من عاشششششق نرگسم.خییییییییییییلللی عکساتون خوشمل بود.ارشیدای عزیزو ببوس